Käykö teille muille niin että ruokalähetti ei eds soita ovikelloa, jättää safkat vain hiljaisuudessa?
Onko tämä joku uusi tapa?? Olen tilannut kolmesta eri aasialaisesta kuukauden sisään, yksikään lähetti ei soittanut kelloa eikä edeskoputtanut... En seuraa mistään sovelluksista tilauksen kulkua, olettavatko kaikki että asiakas seuraa? Äskenkin huomasin saapumisen vain siks että lähetti polotti puhelimeen niin kovaa että ihmettelin mikä sirkus oven taakse on ilmestynyt. Jätti ruoan vain edes koputtamatta.
Kommentit (61)
Apissa on valinta jätetäänkö oven taakse vai soitetaanko ovikelloa. Säädä ohje kuntoon
Ei ole vaan joka kerta ovat soittaneet ovikelloa ainakin tähän asti.
Myös Matkahuolto jättää paketin oven taakse pimpottamatta. Ja ei tule mitään ilmoitusta edes tarkemmin minä päivänä ovat edes tulossa. Pari kertaa nyt käynyt niin että olen ollut kotona ja paketti on tuotu jossain vaiheessa päivää hiljaa hiipien. Postin vastaava kuljetus pimpottaa.
Wolt ei pimpota, eikä yleensä foodorakaan. Paitsi silloin wolt pimpotti kun puoliso oli nukkumassa yövuoron jäljiltä ja tilasin ruokaa kaupasta jalka murtuneena ja kirjoitin englanniksi että älä pimpota. :D
Miksi pitää soittaa ovikelloa? Sovelluksesta näkee että sapuskat tuotu
Vierailija kirjoitti:
Kaupan ruokakassit ja ihan kaiken täällä jättävät hiljaisuudessa oven taakse. Ennen soittivat ovikelloa kerran ja häipyivät äkkiä hissiin. En tiedä miksi käytäntö on muuttunut tämmöiseksi huonommaksi.
No varmaan siitä, kun siitä apista voi seurta tilauksen tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Apissa on valinta jätetäänkö oven taakse vai soitetaanko ovikelloa. Säädä ohje kuntoon
Kaikilla ei ole sitä sun Wolttias, vaikka itse olet mainoksen uhri joka tekee niin kuin muutkin lampaat.
Jos on joku Appi seurattavana, niin varmaan sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Ruokalähettejä tilailee vain maksuhäiriöiset spedet ja ilmapäiset julkimot.
Kyl kyl, joskus olen tilanut K-Supermarketista.
Vierailija kirjoitti:
Ei näe joka paikasta.
Mitä jos nostaisitte sen läskiperseen joskus sieltä sohvalta ja menisitte itse siihen 300 m päässä olevaan lähikauppaan ostamaan terveellistä ja edullista ruokaa?? V
Vierailija kirjoitti:
Miksi noudattaa mitään hyviä tapoja tai tehdä yhtään mitään omaan työhön liittyvää kun sovelluksessa voi olla jokainen, silmät liimattuna?
Ihmiset hyväksyy kyllä kaiken bashkan joka syötetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole sitä sun Wolttias, vaikka itse olet mainoksen uhri joka tekee niin kuin muutkin lampaat.
Leikkaa ja lämmitä nakkiasi mikrossa nälkääsi. Löytyy sillekin käyttöä
Eikös tämä ole mennyt juuri kuten pitääkin? Eikö se ollut aivan kauhea järkytys kun ruokalähetti ja
asiakas olivat joutuneet ovella ihan KASVOTUSTEN? Oikein lehdissä kirjoiteltiin tuosta törkeydestä.
Jossain on jo valmiiksi oletuksena asetus että jätetään ovelle. Koronan aikana tuli ja jäi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos nostaisitte sen läskiperseen joskus sieltä sohvalta ja menisitte itse siihen 300 m päässä olevaan lähikauppaan ostamaan terveellistä ja edullista ruokaa?? V
Mitä jos sinä et sanele työtä tekevälle ihmiselle mihin laittaa rahan kerran kuussa kun haluaa syödä muutakin kuin Saarioisen eineksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neuvoista! Woltilla voi myös me läskit tilata terveellistä ruokaa. Itse tilasin viimeksi kun lapsi oli norossa ja 40 asteen kuumeessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole mennyt juuri kuten pitääkin? Eikö se ollut aivan kauhea järkytys kun ruokalähetti ja
asiakas olivat joutuneet ovella ihan KASVOTUSTEN? Oikein lehdissä kirjoiteltiin tuosta törkeydestä.
Kelloa voi soittaa ja juosta vaikka kuin Usain Bolt. Pääasia että ASIAKAS tietää tilauksen saapuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neuvoista! Woltilla voi myös me läskit tilata terveellistä ruokaa. Itse tilasin viimeksi kun lapsi oli norossa ja 40 asteen kuumeessa.
Plus vaikka asunkin Helsingissä mun lähikauppaan on yli kilometri. Siitä syystä en mm jätä korkeassa kuumeessa olevaa lasta yksin. Puspus ääliö 🥰
Ei ihme että Suomessa on baskempi asiakaspalvelu kuin jossain itäeurooppalaisessa slummissa. Ihmiset hyväksyy määkivinä kaiken. "Kato äpistä". Jep jep.
Evät OSAA? Oikeastiko sinä loukkaat heidät näin tyhmiksi?