Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teille muille niin että ruokalähetti ei eds soita ovikelloa, jättää safkat vain hiljaisuudessa?

Vierailija
03.07.2025 |

Onko tämä joku uusi tapa?? Olen tilannut kolmesta eri aasialaisesta kuukauden sisään, yksikään lähetti ei soittanut kelloa eikä edeskoputtanut... En seuraa mistään sovelluksista tilauksen kulkua, olettavatko kaikki että asiakas seuraa? Äskenkin huomasin saapumisen vain siks että lähetti polotti puhelimeen niin kovaa että ihmettelin mikä sirkus oven taakse on ilmestynyt. Jätti ruoan vain edes koputtamatta.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät osaa käyttää ovikelloa vaan koputtavat oveen. Joskus niin hiljaa ettei meinaa kuulla.

Evät OSAA? Oikeastiko sinä loukkaat heidät näin tyhmiksi? 

Vierailija
22/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apissa on valinta jätetäänkö oven taakse vai soitetaanko ovikelloa. Säädä ohje kuntoon 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan joka kerta ovat soittaneet ovikelloa ainakin tähän asti. 

Vierailija
24/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Matkahuolto jättää paketin oven taakse pimpottamatta. Ja ei tule mitään ilmoitusta edes tarkemmin minä päivänä ovat edes tulossa. Pari kertaa nyt käynyt niin että olen ollut kotona ja paketti on tuotu jossain vaiheessa päivää hiljaa hiipien. Postin vastaava kuljetus pimpottaa.

Wolt ei pimpota, eikä yleensä foodorakaan. Paitsi silloin wolt pimpotti kun puoliso oli nukkumassa yövuoron jäljiltä ja tilasin ruokaa kaupasta jalka murtuneena ja kirjoitin englanniksi että älä pimpota. :D 

Vierailija
25/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää soittaa ovikelloa? Sovelluksesta näkee että sapuskat tuotu

Vierailija
26/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan ruokakassit ja ihan kaiken täällä jättävät hiljaisuudessa oven taakse. Ennen soittivat ovikelloa kerran ja häipyivät äkkiä hissiin. En tiedä miksi käytäntö on muuttunut tämmöiseksi huonommaksi.

No varmaan siitä, kun siitä apista voi seurta tilauksen tilanteen. 

Vierailija
27/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apissa on valinta jätetäänkö oven taakse vai soitetaanko ovikelloa. Säädä ohje kuntoon 

Kaikilla ei ole sitä sun Wolttias, vaikka itse olet mainoksen uhri joka tekee niin kuin muutkin lampaat.

Vierailija
28/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku Appi seurattavana, niin varmaan sen takia. 

Vierailija
29/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokalähettejä tilailee vain maksuhäiriöiset spedet ja ilmapäiset julkimot.

Kyl kyl, joskus olen tilanut K-Supermarketista.

Vierailija
30/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näe joka paikasta.

Vierailija
31/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nostaisitte sen läskiperseen joskus sieltä sohvalta ja menisitte itse siihen 300 m päässä olevaan lähikauppaan ostamaan terveellistä ja edullista ruokaa?? V

Vierailija
32/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noudattaa mitään hyviä tapoja tai tehdä yhtään mitään omaan työhön liittyvää kun sovelluksessa voi olla jokainen, silmät liimattuna?

Ihmiset hyväksyy kyllä kaiken bashkan joka syötetään.

Vierailija
33/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole sitä sun Wolttias, vaikka itse olet mainoksen uhri joka tekee niin kuin muutkin lampaat.

Leikkaa ja lämmitä nakkiasi mikrossa nälkääsi. Löytyy sillekin käyttöä

Vierailija
34/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole mennyt juuri kuten pitääkin? Eikö se ollut aivan kauhea järkytys kun ruokalähetti ja 

asiakas olivat joutuneet ovella ihan KASVOTUSTEN? Oikein lehdissä kirjoiteltiin tuosta törkeydestä.

Vierailija
35/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain on jo valmiiksi oletuksena asetus että jätetään ovelle. Koronan aikana tuli ja jäi. 

Vierailija
36/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nostaisitte sen läskiperseen joskus sieltä sohvalta ja menisitte itse siihen 300 m päässä olevaan lähikauppaan ostamaan terveellistä ja edullista ruokaa?? V

Mitä jos sinä et sanele työtä tekevälle ihmiselle mihin laittaa rahan kerran kuussa kun haluaa syödä muutakin kuin Saarioisen eineksiä.

Vierailija
37/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos neuvoista! Woltilla voi myös me läskit tilata terveellistä ruokaa. Itse tilasin viimeksi kun lapsi oli norossa ja 40 asteen kuumeessa. 

Vierailija
38/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ole mennyt juuri kuten pitääkin? Eikö se ollut aivan kauhea järkytys kun ruokalähetti ja 

asiakas olivat joutuneet ovella ihan KASVOTUSTEN? Oikein lehdissä kirjoiteltiin tuosta törkeydestä.

Kelloa voi soittaa ja juosta vaikka kuin Usain Bolt. Pääasia että ASIAKAS tietää tilauksen saapuneen.

Vierailija
39/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos neuvoista! Woltilla voi myös me läskit tilata terveellistä ruokaa. Itse tilasin viimeksi kun lapsi oli norossa ja 40 asteen kuumeessa. 

Plus vaikka asunkin Helsingissä mun lähikauppaan on yli kilometri. Siitä syystä en mm jätä korkeassa kuumeessa olevaa lasta yksin. Puspus ääliö 🥰

Vierailija
40/61 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että Suomessa on baskempi asiakaspalvelu kuin jossain itäeurooppalaisessa slummissa. Ihmiset hyväksyy määkivinä kaiken. "Kato äpistä". Jep jep.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi