Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala tilanne. Ihastunut ex homoon (älkää nyt suuttuko)

Vierailija
03.07.2025 |

Ei ole tarkoitus avata taistelua siitä voiko homo muuttua heteroksi. Minulla ei ole siihen kantaa koska uskon että ihminen rakastuu ensisijaisesti toiseen ihmiseen, ei sukupuoleen tai suuntaukseen. 

lähinnä kysyn että onko mitään järkeä alkaa tähän ja onko odotettavissa vain vaikeuksia. Aloitteen teki mies joka on ollut naimisissa miehen kanssa. Olen itse nainen. En saanut tietää tästä heti ensimetreillä mutta asiallisesti se kyllä kerrottiin sitten hetken päästä.

näin hämmentävässä tilanteessa en ole hetkeen ollutkaan. Ja kyllä, uskon että moni ajattelee että provojen provo. Siihen sanon vain: kunpa olisikin!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ystäväni ovat bi- tai panseksuaaleja. Ei he ole sen uskottomia kuin heterotkaan.

Vierailija
42/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-mies olisi unelmien täyttymys. Ikävä kyllä harva myöntää olevansa sellainen.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ystäväni ovat bi- tai panseksuaaleja. Ei he ole sen uskottomia kuin heterotkaan.

Ovatko sitten avoimissa suhteissa? Mun on vaikea ymmärtää, että vaikka pitäisin jotakin naista kauniina, niin kyllä mä silti kullia haluan seksissä, niin siksi olen hetero. Miten bi-seksuaali pystyy pidättäytymään halusta siihen toiseen värkkiin, jos sekin kuitenkin kiinnostaa ja haluttaa?? Ja ei, mitkään dildot tai vastaavat eivät korvaa kullia koskaan.

Vierailija
44/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Joku joskus sanoi näin: 

kun olet heteron kanssa, joudut stressaamaan että kumppanisi jahtaa vastakkaista sukupuolta.

kun olet biin kanssa, joudut stressaamaan että kumppanisi jahtaa molempia sukupuolia ja riski on siis tuplasti suurempi.'

'en tiedä.. onkohan liian stereotypia vai ei..'

Komppaan pitkälti.

En tällaista bi-miestä

juuri näistä syistä

[avio]kumppaniksi

todellakaan ottaisi.

Liikaa potentiaalisia

sydänsuruja ja syrjähyppyjä

tiedossa. En enää aikuisena

draamoja kaipaa.. 

Vierailija
45/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ hiv/ lukemattomat

muut taudit.

Jatkuva testeissä ravaaminen.

Ei kiitos mä skippaan.

Vierailija
46/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yörgh..en ikinä pystyisi olemaan bi-miehen kanssa, mieleen tulisi väistämättä mielikuvia jostain karvaperseestä kairaamassa sen hanuria. 

Vierailija
47/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. ap tässä. Totta, on siis varmaan bi. Olen vähän kujalla näistä asioista. Mitä tarkoitatte että bi vaihtaa lennosta partnerin toiseen? 

en ole itse lainkaan bi. 

eli.. pitäisikö unohtaa koko homma? Sydänsuruja varmaan tiedossa. Erittäin hämmentävä tilanne. 

En usko sinua. Olet toimittajaprovo.

Vierailija
48/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yörgh..en ikinä pystyisi olemaan bi-miehen kanssa, mieleen tulisi väistämättä mielikuvia jostain karvaperseestä kairaamassa sen hanuria. 

Miksi? 

Saisit ilmaisen ulosteensiirron.