Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala tilanne. Ihastunut ex homoon (älkää nyt suuttuko)

Vierailija
03.07.2025 |

Ei ole tarkoitus avata taistelua siitä voiko homo muuttua heteroksi. Minulla ei ole siihen kantaa koska uskon että ihminen rakastuu ensisijaisesti toiseen ihmiseen, ei sukupuoleen tai suuntaukseen. 

lähinnä kysyn että onko mitään järkeä alkaa tähän ja onko odotettavissa vain vaikeuksia. Aloitteen teki mies joka on ollut naimisissa miehen kanssa. Olen itse nainen. En saanut tietää tästä heti ensimetreillä mutta asiallisesti se kyllä kerrottiin sitten hetken päästä.

näin hämmentävässä tilanteessa en ole hetkeen ollutkaan. Ja kyllä, uskon että moni ajattelee että provojen provo. Siihen sanon vain: kunpa olisikin!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? 

Vierailija
22/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon fag hag eli homoemo noin suomeksi.

Tämä kyseinen mies haluaa sinulta vain huomiota, ihailua ja ehkä jonkinlaista huolenpitoa.

Häntä kiinnostavat keskustelut sisustuksesta, muodista, meikeistä, juoruista ja kaikesta muustakin mistä perusumpikallon kanssa ei voi keskustella.

Homoemot yleensä elättävät unelmaa, että saisivat tällaisen herkän ihanan miehen käännytettyä. Se on on turha luulo. Ne jätkät pitävät MIEHISTÄ ja haluavat soiroa kuka minnekin.

Ei kannata leikkiä tällaisella unelmalla mutta tämä on ihan kymmeniä vuosia tunnettu ilmiö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo se on. Ei bi mies joka irstailee välillä miestenkin kanssa aloita homosuhdetta.

Vierailija
24/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja mitä vastauksia. Nauroin ääneen! :D. 

kiitos teille nauruista, sillä muuten minua itkettäisi. Peppupolkka on pienin murheistani tässä vaiheessa. Ja joku kysyi miksi rakastuin bi -mieheen en tiennyt että hän on bi mies! 

on kovin ristiriitainen olo. Kiitos sinä ketjuun vastannut bi. Oli kiva kuulla että uskollinen pitkä liitto on mahdollinen. 

yritän miettiä mitä tehdä. Ehkä katson hetken aikaa en haluaisi tehdä hätiköityä päätöstä.

Ap

Vierailija
25/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa bi-seksuaaleja, ne on molempien kanssa ja vaihtelevat miehestä naiseen aika ajoin. Bi on sitten bi, vaihtaa sustakin mieheen sitten uudelleen. Ovat hieman ailahtelevaisia. 

Huomaat siirtymän heti kun hänen kalunsa alkaa maistumaan miehen ulosteelta.

Onko sitä pakko maistaa? Myydäänkö mitään covidin kaltaista testiä jolla asian saisi todettua?

Venäjältä varmaan löytyy.

Vierailija
26/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä tälle fag hag tyypille: tämä kyseinen mies on ns. salihomo tyyppiä, isot lihakset ja instakuvia, ei niinkään sisutus ja sointuvat sohvatyynyt -tyyppiä.

en suoraan sanoen tiedä kumpi on parempi tai pahempi. 

Ap

Vierailija
27/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on typerä. 

Miehet ovat kaikin puolin parempia, myös kumppaniksi toiselle miehelle 

Vierailija
28/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat päästä kahden miehen kanssa sänkyyn.

Vierailija
29/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään bi:tä täällä?

olisi kiva kuulla bi:n näkemys.. siis onko parisuhde ihan normaali ja tavallinen.

Minä olen bi. Rakastunut ihmiseen, en vain sukupuoleen. Nuorena seurustelin, vuorotellen sekä naisten että miesten kanssa. Nyt olen ollut miehen kanssa, uskollisesti yhdessä 37 vuotta ja yhä edelleen haluan vain hänet.

Oliko mies sitten kuitenkin parempi? Ei välttämättä kaikilla näin, mutta...

Vierailija
30/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ellei hän ole uskossa Herraan Jeesus Kristukseen.

Hihhulit on primitiivivajakkeja, niihin ei kannata sekaantua ollenkaan.

Vierailija
31/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen käsitys että ovat seksuaalisesti älykkäämpiä keskiverto heterosta, itse ajattelen sen niinpäin että homoudessa oivallettu mitä seksuaalisuus voi olla yli stereotypian, ettei sen vuoksi tule kestämään perusheteron kanssa, mutta bi vähän feikki lisäksi, kokeilee vaihteeksi jos ei satu olemaan parempaa homosuhdetta tarjolla.

Vierailija
32/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet bi:n kanssa, et voi koskaan tyydyttää hänen tarpeita täysin. Aina jää uupumaan se toinen jos olet nainen, et voi tarjota sitä m*u naa mitä toinen välillä kuitenkin haluaisi.

Vierailija
33/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalle biseksuaalisuus täysin outo asia?

Paree kun jatkat vaan seuroissa käyntiä ja jätät kyseisen miehen niille, jotka asioista jotain ymmärtävät.

Vierailija
34/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittajalle biseksuaalisuus täysin outo asia?

Paree kun jatkat vaan seuroissa käyntiä ja jätät kyseisen miehen niille, jotka asioista jotain ymmärtävät.

Miksi tuomiset toisen rakastumisen, ei sitä voi itse valita. 

Vierailija
35/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet bi:n kanssa, et voi koskaan tyydyttää hänen tarpeita täysin. Aina jää uupumaan se toinen jos olet nainen, et voi tarjota sitä m*u naa mitä toinen välillä kuitenkin haluaisi.

Samaa mieltä. Emotionaalisesti suhde voi toimia, mutta jos toinen kiihottuu kalusta, niin ei siihen nainen yksinkertaisesti riitä:/

Vierailija
36/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :(

olen kovin surullinen. Siis näistä viesteistä että ei siitä mitään tule naisen kanssa, vaan miehen on saatava kalua.

Ehkä asia on sitten todella niin, että joudun luopumaan tästä suhteesta. Vaikka tunteeni ja rakastuminen ovat aitoja, en tässä iässä halua pelleillä, testailla, tai ottaa tietoisesti sydänsuruja.

itkettää.

Ap

Vierailija
37/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :(

olen kovin surullinen. Siis näistä viesteistä että ei siitä mitään tule naisen kanssa, vaan miehen on saatava kalua.

Ehkä asia on sitten todella niin, että joudun luopumaan tästä suhteesta. Vaikka tunteeni ja rakastuminen ovat aitoja, en tässä iässä halua pelleillä, testailla, tai ottaa tietoisesti sydänsuruja.

itkettää.

Ap

0/5

Nyt on jo todella kusista trollaamista. Eikö sinulla kesäpäivänä ole mitään muuta tekemistä?

Vierailija
38/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut trolli.

päätin jo että en jatka tätä vaan luovutan. Katselin instasta vanhoja kuvia tästä miehestä ja hänen (homo)kumppanistaan olivat hyvin rakastuneen oloisia ja en usko että pystyisin täyttämään tätä koloa minkä ex-puoliso jätti. Tarkoitan tätä sekä henkisellä että fyysisellä tasolla.

Ja kaikille ilkkujille: aina et voi itse valita keneen rakastut. Olisin voinut ehkä estää sen jos olisin tiennyt heti alussa, mutta en tiennyt, ja vahinko ehti tapahtua.

Ap

Vierailija
39/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pv eli perseeseenvetäjä saat olla perseeseenvedettävänä

Vierailija
40/48 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että ex-pomoon.

En oikein usko, että ex-homoa on olemassa. Bi voi olla.