Kamala tilanne. Ihastunut ex homoon (älkää nyt suuttuko)
Ei ole tarkoitus avata taistelua siitä voiko homo muuttua heteroksi. Minulla ei ole siihen kantaa koska uskon että ihminen rakastuu ensisijaisesti toiseen ihmiseen, ei sukupuoleen tai suuntaukseen.
lähinnä kysyn että onko mitään järkeä alkaa tähän ja onko odotettavissa vain vaikeuksia. Aloitteen teki mies joka on ollut naimisissa miehen kanssa. Olen itse nainen. En saanut tietää tästä heti ensimetreillä mutta asiallisesti se kyllä kerrottiin sitten hetken päästä.
näin hämmentävässä tilanteessa en ole hetkeen ollutkaan. Ja kyllä, uskon että moni ajattelee että provojen provo. Siihen sanon vain: kunpa olisikin!
Kommentit (48)
On olemassa bi-seksuaaleja, ne on molempien kanssa ja vaihtelevat miehestä naiseen aika ajoin. Bi on sitten bi, vaihtaa sustakin mieheen sitten uudelleen. Ovat hieman ailahtelevaisia.
Kyseessä on bi-seksuaali, ei homo.
Biit pitää hauskaa kaikkien kanssa, en suosittele parivalinnaksi, jos et itse ole myös bi.
Hmm.. ap tässä. Totta, on siis varmaan bi. Olen vähän kujalla näistä asioista. Mitä tarkoitatte että bi vaihtaa lennosta partnerin toiseen?
en ole itse lainkaan bi.
eli.. pitäisikö unohtaa koko homma? Sydänsuruja varmaan tiedossa. Erittäin hämmentävä tilanne.
Epäilen että suhde miehen ja miehen välillä on niin erilainen, että osaako sellaisen jälkeen olla enää naisen kanssa.
Lindgrenien avioliitto taisi särkyä sen vuoksi, ette J malttanut olla vain naisen kanssa.
Joku joskus sanoi näin:
kun olet heteron kanssa, joudut stressaamaan että kumppanisi jahtaa vastakkaista sukupuolta.
kun olet biin kanssa, joudut stressaamaan että kumppanisi jahtaa molempia sukupuolia ja riski on siis tuplasti suurempi.
en tiedä.. onkohan liian stereotypia vai ei..
Miksi tiedossa olisi vaikeuksia sen enempää kuin kenen tahansa kerran eronneen kanssa? Taidat olla yhtä suppea ja ennakkoluuloinen kuin nuo muutamat kommentoijat.
En ajattele automaattisesti että olisi vaikeuksia. Hänellä oli 8v avioliitto miehen kanssa ja oli uskollinen, liitto päättyi puolison halusta. Olen vain hämilläni. Anteeksi että olen tietämätön mutta onko bi siis aina jompaankumpaan enemmän mieltynyt? Eli siis vaikka pitää miehistä ja naisista niin silti haluaa seksuaalisesti enemmän miestä?
itkettää. Ei todellakaan naurata. Ap
Jos pääsee valitsemaan heteron ja bin välillä niin hetero.
Ketään bi:tä täällä?
olisi kiva kuulla bi:n näkemys.. siis onko parisuhde ihan normaali ja tavallinen.
Ei kannata ellei hän ole uskossa Herraan Jeesus Kristukseen.
Varaudu siihen, että peppupolkkaa on pakko saada.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa bi-seksuaaleja, ne on molempien kanssa ja vaihtelevat miehestä naiseen aika ajoin. Bi on sitten bi, vaihtaa sustakin mieheen sitten uudelleen. Ovat hieman ailahtelevaisia.
Huomaat siirtymän heti kun hänen kalunsa alkaa maistumaan miehen ulosteelta.
Jos se ei ole alkoholisti eli ei juo runsaasti, ehkä ajattelee selkeämmin asioita. En tiedä miksi ihastut bi-mieheen, se on toinen kysymys.
Jos on tottunut saamaan jotain peppuunsa useiden vuosien ajan, niin varaudu seksissä siihen. Tai muuten se käy jossain muualla ns. hoidattamassa sen asian.
Vierailija kirjoitti:
Ketään bi:tä täällä?
olisi kiva kuulla bi:n näkemys.. siis onko parisuhde ihan normaali ja tavallinen.
Minä olen bi. Rakastunut ihmiseen, en vain sukupuoleen. Nuorena seurustelin, vuorotellen sekä naisten että miesten kanssa. Nyt olen ollut miehen kanssa, uskollisesti yhdessä 37 vuotta ja yhä edelleen haluan vain hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaat siirtymän heti kun hänen kalunsa alkaa maistumaan miehen ulosteelta.
Onko sitä pakko maistaa? Myydäänkö mitään covidin kaltaista testiä jolla asian saisi todettua?
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että suhde miehen ja miehen välillä on niin erilainen, että osaako sellaisen jälkeen olla enää naisen kanssa.
Tuskin sillä naiset eivät edes pese alapäätään.
Ei se mikään ex-homo ole, vaan biseksuaali.