Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (19419)

Vierailija
18841/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin paremmuusjärjestykseen laittaisitte BBB-ajan biisit? Mulla on BBB, Gelateria, Karaoke, Economy, Mosquito.

Kaks vikaa oli mulle vaikeita, koska tavallaan rykkään Mosquitostakin biisinä. Sanoitus on tietenkin mitäänsanomaton ja Economy tarinoineen ja videoineen lyö sen siinä mielessä 6-0.

Vierailija
18842/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin paremmuusjärjestykseen laittaisitte BBB-ajan biisit? Mulla on BBB, Gelateria, Karaoke, Economy, Mosquito.

Kaks vikaa oli mulle vaikeita, koska tavallaan rykkään Mosquitostakin biisinä. Sanoitus on tietenkin mitäänsanomaton ja Economy tarinoineen ja videoineen lyö sen siinä mielessä 6-0.

1. Gelateria

2. Economy Plus

3. Karaoke

4. BBB

5. Mosquito

Kahta ekaa tässä saattaa nostaa mulla tuoreus. BBB:tä taas se, että olen kuullut liikaakin. Tosin se ei suosikkejani ole ollut missään vaiheessa. Mosquito ei taas ole iskenyt missään vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18843/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Gelateria

2. Economy Plus

3. Karaoke

4. BBB

5. Mosquito

Kahta ekaa tässä saattaa nostaa mulla tuoreus. BBB:tä taas se, että olen kuullut liikaakin. Tosin se ei suosikkejani ole ollut missään vaiheessa. Mosquito ei taas ole iskenyt missään vaiheessa.

Mulla sama järjestys kuin sinulla, tämän päivän fiiliksellä. Vaikeaa laittaa järjestykseen kolmea ekaa, melkein mikä tahansa niistä voisi olla ykkönen. Mosquito mulla selkeästi viimeinen. Se on livenä ihan hauska, mutta muuten ei juuri tule kuunneltua. BBB on aika selkeästi neljäs. Tykkään siitä, mutta tietysti sitä on kuullut ja kuunnellut niin hirveän paljon, että uudemmat biisit tosiaan tuoreuttaan vie paremmat sijat. Gelaterian  pinnoja nostaa mulla varmasti Italia-vibat. Rakastan Italiaa, sekä itse maata ja sen rikasta kulttuuria että kieltä. 

Vierailija
18844/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Gelateria

2. Economy Plus

3. Karaoke

4. BBB

5. Mosquito

Mulla sama järjestys kuin sinulla, tämän päivän fiiliksellä. Vaikeaa laittaa järjestykseen kolmea ekaa, melkein mikä tahansa niistä voisi olla ykkönen. Mosquito mulla selkeästi viimeinen. Se on livenä ihan hauska, mutta muuten ei juuri tule kuunneltua. BBB on aika selkeästi neljäs. Tykkään siitä, mutta tietysti sitä on kuullut ja kuunnellut niin hirveän paljon, että uudemmat biisit tosiaan tuoreuttaan vie paremmat sijat. Gelaterian  pinnoja nostaa mulla varmasti Italia-vibat. Rakastan Italiaa, sekä itse maata ja sen rikasta kulttuuria että kieltä. 

Minullakin on tuo järjestys, ja allekirjoitan myös nämä edellisen kommentoijan perusteet. Ollaanpa me nyt samanmielistä sakkia 😁

Vierailija
18845/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttavaa että meillä kaikilla nousee Gelateria ohi Economysta. Toivottavasti se saa enenmmän kuunteluja. Sopisi hyvin myös radioon, mutta lienee turha toive.

Vierailija
18846/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Gelateria

2. Economy Plus

3. Karaoke

4. BBB

5. Mosquito

Tässä minun lista:

1. Economy plus

2. Gelateria

3. BBB

4. Mosquito

5. Karaoke

Mosguito ja Karaoke ovat ihan kivoja, muttei suosikkeja, Karaoke tuo minulle liikaa mieleen suomi-iskelmän, tai sen tietyn tyylin, josta en niin välitä.  BBB:tä kuullut myös vähän liikaa, mutta kyllä se välillä päässäni soi ja edelleen vie hyvälle tuulelle.

Vierailija
18847/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilahduttavaa että meillä kaikilla nousee Gelateria ohi Economysta. Toivottavasti se saa enenmmän kuunteluja. Sopisi hyvin myös radioon, mutta lienee turha toive.

Ruotsinkielisten Radio Vegan ja X3M:n nyt luulisi joskus soittavan. Suomenkieliset radiokanavat tuskin soittavat, kun eivät ole soittaneet KAJta tähänkään saakka, paitsi viime vuonna BBB, taisin kuulla kerran. Mikä lie pieni piiri, joka Suomessa määrittelee radiosoitot.

Vierailija
18848/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Vega on jo soittanut Gelateriaa.

Vierailija
18849/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein erittäin epätietellisen tutkimuksen KAJ'n sanoitusten suhteesta syömiseen ja juomiseen. N. 70 % kappaleista mainitaan joku ruoka, juoma tai ravitsemusliike. Ehkä yllättävin ilman ruokavaikutusta on BBB. Se makkara nuotiolla antaa väärän vihjeen. 

Vierailija
18850/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun järjestys: 1. Economy plus 2. Gelateria 3. BBB 4. Karaoke 5. Mosquito 

BBB:tä en oikein osaa sijoittaa, voisi olla missä tahansa sijoista 1-4, toisaalta on kyllä hyvä ja ihan sen merkityksenkin takia tärkeä, toisaalta siihen on kyllä vähän kyllästynyt ja yleisesti ottaen Kajn tuotannossa moni biisi menee edelle. Ja Gelateriasta nyt ei vielä tiedä mihin asettuu lopulta, mutta vaikka siitä tykkäänkin niin toistaiseksi mulla Economy plus menee ohi. Mosquitosta en ole koskaan erityisemmin välittänyt ja musta on jännää, miten just se on spotifyssa niin suosittu.

Vierailija
18851/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BBB:tä en oikein osaa sijoittaa, voisi olla missä tahansa sijoista 1-4, toisaalta on kyllä hyvä ja ihan sen merkityksenkin takia tärkeä, toisaalta siihen on kyllä vähän kyllästynyt ja yleisesti ottaen Kajn tuotannossa moni biisi menee edelle. Ja Gelateriasta nyt ei vielä tiedä mihin asettuu lopulta, mutta vaikka siitä tykkäänkin niin toistaiseksi mulla Economy plus menee ohi. Mosquitosta en ole koskaan erityisemmin välittänyt ja musta on jännää, miten just se on spotifyssa niin suosittu.

Joo mun mielestä on myös jännä ilmiö tuo Mosquiton suosio. Sen tähden kyselinkin tuossa joku aika sitten, että näkeekö jostain maakohtaiset striimimäärät. Kiinnostaisi vaan tietää missä tuota Mosquitoa striimataan tai on striimattu. Suomessa tuskin kovinkaan paljon, näin ainakin luulisin. 

Vierailija
18852/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mun mielestä on myös jännä ilmiö tuo Mosquiton suosio. Sen tähden kyselinkin tuossa joku aika sitten, että näkeekö jostain maakohtaiset striimimäärät. Kiinnostaisi vaan tietää missä tuota Mosquitoa striimataan tai on striimattu. Suomessa tuskin kovinkaan paljon, näin ainakin luulisin. 

Joo monet ulkomaiset siitä tuntuvat tykkäävän, eivät niinkään suomalaiset eikä ehkä ruotsalaisetkaan, jännä olisi tosiaan tietää mistä striimit tulevat. Vai onkohan se mukana jollain suositulla soittolistalla. Mulla vähän sellainen kutina että täällä Pohjolassa hyttyset on jotenkin vähän liian tylsä/ikävä aihe biisille, muualla voi olla eri asia.

Vierailija
18853/19419 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein erittäin epätietellisen tutkimuksen KAJ'n sanoitusten suhteesta syömiseen ja juomiseen. N. 70 % kappaleista mainitaan joku ruoka, juoma tai ravitsemusliike. Ehkä yllättävin ilman ruokavaikutusta on BBB. Se makkara nuotiolla antaa väärän vihjeen. 

KAJ on siis vähän kuin Viisikko.

Vierailija
18854/19419 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grim ei malttanut odottaa käännöstä, vaan julkaisi heti reaktionsa ja vielä suoraan kaikille.  

https://youtu.be/JySSZ_vhxtQ 

Vierailija
18855/19419 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimessa Tillsammans följer... fb-faniryhmässä on juuri julkaistu kuva "Från Aino-Kuutamo IG story": KAJ poseeraa ja Erik kuvaa. Tuttu puu taustalla ja kivilaatoitus maassa. 

Vierailija
18856/19419 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HBL esittelee (tilaajille) "Helsingfors sju bästa glassbarer". Joukossa on KAJ'n yhteistyökumppani Jädelino ja tässä ketjussa aikaisemmin kehuttu Närpes. Jäätelökioski Tölö Bybutik, Museokatu, myy närpiöläisiä jäätelöitä laajana valikoimana.  

Vierailija
18857/19419 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HBL esittelee (tilaajille) "Helsingfors sju bästa glassbarer". Joukossa on KAJ'n yhteistyökumppani Jädelino ja tässä ketjussa aikaisemmin kehuttu Närpes. Jäätelökioski Tölö Bybutik, Museokatu, myy närpiöläisiä jäätelöitä laajana valikoimana.  

Jädelinossa on muuten hyvää jäätelöä ja Teurastamon ympäristö on omalla tavallaan tunnelmallinen. Suosittelen kesäreissuille kaikille Helsingissä liikkuville.

Vierailija
18858/19419 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimessa Tillsammans följer... fb-faniryhmässä on juuri julkaistu kuva "Från Aino-Kuutamo IG story": KAJ poseeraa ja Erik kuvaa. Tuttu puu taustalla ja kivilaatoitus maassa. 

Aino-Kuutamo on heidän Warner Finlandin kontaktinsa, joka myös mainittiin Grammis- kiitospuheessa. 

Vierailija
18859/19419 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on "Helsingfors" mutta yksi valikoiduista toimii myös Espoon Haukilahdessa ja Matinkylässä: La Gelateria. Helsingissä kauppatorin Vanha kauppahalli. "Om du har tur kan du även få betjäning på svenska." 

Vierailija
18860/19419 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jonkun fanin editoima video Gelateriasta. Minusta tämä on aika kivasti ja onnistuneesti tehty.

https://youtu.be/DQBlu37MHo4?si=ZAvUleX21Y1peowq

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä