Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13169)

Vierailija
1841/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Tässä brittiläisen Kaj-fanin reaktio Dan-Olen pyrkimyksiin.

Onko tuo Kevinin tanssipari jälleen Axel?

Ei, vaan se on näyttelijä Tove Qvickström. Axelkin on kyllä taustalla naiseksi pukeutuneena (sen isokokoisen miehen daamina).

Ok, kiitos :)

Vierailija
1842/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meno pojilla eilisessä Solliden-konsertissa. Tänä iltana toinen samassa paikassa.

https://www.instagram.com/p/DMTcVElI06p/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä meno pojilla eilisessä Solliden-konsertissa. Tänä iltana toinen samassa paikassa.

Varmaankin odotettavissa kuninkaallisia tänään katsomoon, hehän ovat Kaj-faneja.  :)

Vierailija
1844/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin odotettavissa kuninkaallisia tänään katsomoon, hehän ovat Kaj-faneja.  :)

Olispa siistiä!!! 

Vierailija
1845/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan se on näyttelijä Tove Qvickström. Axelkin on kyllä taustalla naiseksi pukeutuneena (sen isokokoisen miehen daamina).

Enpä huomannut Axelia tuossa. On kyllä harvinainen tyyppi, kun pystyy aivan yhtä luontevasti ja uskottavasti esittämään niin miestä kuin naista.

Vierailija
1846/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä huomannut Axelia tuossa. On kyllä harvinainen tyyppi, kun pystyy aivan yhtä luontevasti ja uskottavasti esittämään niin miestä kuin naista.

Eikä siis vaikuta naisena yhtään siltä, että on mieheksi pukeutunut nainen. Vaan eleet ja koko olemus ovat aivan luontevia, eikä sellaisia liioteltuja "esitänpä nyt naista" -eleitä, kuten usein miehillä on.

Vierailija
1847/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmikko on niin lahjakasta sorttia, että osaavat mitä vaan! Vain Pohjanmaalla kasvaa tuollaista sakkia! 

Vierailija
1848/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikko on niin lahjakasta sorttia, että osaavat mitä vaan! Vain Pohjanmaalla kasvaa tuollaista sakkia! 

Olen miettinyt keihin heitä voisi varovasti Suomessa rinnastaa. Sanoittajina he ovat tyyliltään ja taidoiltaan lähellä Juha Vainiota, Juice Leskistä ja Jukka Virtasta. Sketsihuumori varhaista Spedeä ja fyysinen huumori (Kevin) Loiria. Laulutaidoiltaan eivät kalpene kenenkään rinnalla. Kokonaisuutta ajatellen samantapainen konsepti olisi Lapinlahden linnut tai Kivikasvot. Onko muita ajatuksia?

Vierailija
1849/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta ehkä Ruotsin ensi vuoden euroviisuedustaja Vöyriltä.  Kannattaa pitää silmät ja korvat auki näiden vöyriläisten kanssa, oikea kulttuurikehto. Joka tapauksessa naisella kaunis ääni ja niin ihastuttava tanssi. Haluaisin nähdä enemmänkin esitystä. 

Vierailija
1850/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta ehkä Ruotsin ensi vuoden euroviisuedustaja Vöyriltä.  Kannattaa pitää silmät ja korvat auki näiden vöyriläisten kanssa, oikea kulttuurikehto. Joka tapauksessa naisella kaunis ääni ja niin ihastuttava tanssi. Haluaisin nähdä enemmänkin esitystä. 

Botnia Paradise on Areenassa (niin kuin paljon muutakin omalla KAJ-sivulla) suomalaisin tekstein ja Youtubessa englanniksi tekstitettynä.

Vierailija
1851/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt keihin heitä voisi varovasti Suomessa rinnastaa. Sanoittajina he ovat tyyliltään ja taidoiltaan lähellä Juha Vainiota, Juice Leskistä ja Jukka Virtasta. Sketsihuumori varhaista Spedeä ja fyysinen huumori (Kevin) Loiria. Laulutaidoiltaan eivät kalpene kenenkään rinnalla. Kokonaisuutta ajatellen samantapainen konsepti olisi Lapinlahden linnut tai Kivikasvot. Onko muita ajatuksia?

Mä olen mielessäni verrannut heitä juurikin Juiceen ja Juha Vainioon. Erityisesti Juiceen, joka myös harrasti sanaleikkejä. Mutta myös Vainion kanssa samanlainen sujuva tarinan kuljetus ja luontevat loppusoinnut.

Lapinlahden lintujen konsepti on tosiaan samantapainen, mutta he ovat jotenkin villimpiä kuin kiltit Vöyrin pojat. Olisiko paras suomenkielinen verrokki Alivaltiosihteeri, intelligenttejä ja terävä-älyisiä pukumiehiä hekin.

Vierailija
1852/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat, että haluaisit nähdä enemmän Tove Qvickströmiä, se onnistuu Wasa Teaterissa, jonka vakituiseen ensembleen hän kuuluu.

Vierailija
1853/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

They won Melodifestivalen 4 months ago. 

4

MONTHS

AGO

Vierailija
1854/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

They won Melodifestivalen 4 months ago. 

4

MONTHS

AGO

Newsflash. :)

Vierailija
1855/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Mä olen 4 kuukautta toljottanut silmät solmussa nettiä. Nyt ulos välillä, moi. Nähdään illemmalla! Katsoin Celesten kanssa kymppikeikan äsken ja meillä oli hauskaa. Olenkohan minäkin enemmän autisti kuin tiesin, ihan ollaan yhteisymmärryksessä.

Vierailija
1856/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulusta Maarianhaminaan yksityislennolla (pienkoneella tai helikopterilla), eihän tuossa muita vaihtoehtoja ole. Supersankarit vauhdissa!

Lavarakenteet saunanlauteineen ja valoineen päivineen eivät ehkä mahdu helikopteriin... Axelin hyttyssiivet kylläkin mutta entä Jakobin tekstiteevee ja viinikärryt? Korkeintaan ne + kitara ja basso. Ja melodika.

Vierailija
1857/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulusta Maarianhaminaan yksityislennolla (pienkoneella tai helikopterilla), eihän tuossa muita vaihtoehtoja ole. Supersankarit vauhdissa!

Entäs kamat? Kyllähän nämä superhessut lentää vaikka ilman viittaa, mutta ei ne kamat helikopterilla kulje.

Vierailija
1858/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kamat? Kyllähän nämä superhessut lentää vaikka ilman viittaa, mutta ei ne kamat helikopterilla kulje.

Varmaan jättävät ne isot rakenteet Maarianhaminan keikasta pois. Kyllä he pärjäävät ihan yleislavallakin. Roudarit olivat kyllä jollain keikalla saaneet lastattua kampsut 12 minuutissa, mutta kun on se merimatka. 

Vierailija
1859/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurille staroille järjestetään omat orkesterit ja muut paikanpäälle, täydellä yläspidolla. Tuovat vain itsensä esintymään. 

Vierailija
1860/13169 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo tämän iltainen klo 21 Suomen aikaa?

Liveseuranta täällä?

Pitääkö kirjautua johonkin? Pitääkö olla joku tili jossakin? 

Ja miksi tuolla sanotaan, että lähetyksen alkuun on 14 tuntia, jos Kaj esiintyy 6 tunnin kuluttua?

Niin, näkyykö tämä nyt sitten suorana vai ei? Pitäisi alkaa 2 h kuluttua, sivulla sanotaan että 10 h?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi