Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (17849)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiä kysymyksiä ei ole - vai onko... Mikä on Discord? Maallikkokielellä.
Mä en ole siellä Discordissa itse. Mutta jos olen ymmärtänyt oikein, se on nettialusta, jossa on muun muassa samantapainen keskustelupalsta kuin tämä. Se ei kuitenkaan ole avoin kuten tämä, vaan sinne pitää rekisteröityä. Täällä on eri aiheille omistettuja ketjuja, siellä ilmeisesti ns. kanavia (?). Kertokoon joku mukana oleva paremmin ja yksityiskohtaisemmin.
Joo ja Discordissa keskustelee myös henkilöitä jotka seuraavat aktiivisesti tätä vauva-ketjua. Usein siellä sanotaan että vauva.fi:llä oli sitä tai tätä. Eli seuraamme toisiamme puolin ja toisin.
Siellä ollaan tosin oltu hyvin iloisia siitä, miten me Kajahtaneet kaapattiin tämä KAJ'n dissausketjuksi alunperin luotu ketju itsellemme :D
Jep, siinä kävi hyvin. Näillä vauvan ketjuilla taitaa yleisesti olla vähän roskaketjujen maine, kun minunkin kavereista jotkut on ihmetelleet, että "mitenkä sä siellä viitsit keskustella, vauva-palstahan on aivan kamala ja törkyinen paikka". Tämä ketju onneksi ainakin on poikkeus.
Mä olen vähän kurkistanut noiden muiden ketjujen otsikoita, ja yli 90 prosenttia niistä näyttää olevan täyttää roskaa, joten ymmärrän sun kavereidesi mielipiteen. Mutta tämä ketju on todella poikkeus, hauska ja nokkela, syvällinen ja sivistävä. Vähän kuin Kaj'n tuotanto. :)
Vörjeansien täytyy päästä Tavastialle jossain vaiheessa keikalle! Antti Paalasella näkyy olevan siellä keikka ensi viikolla, kyllähän Vörjeansit rokkiklubille paremmin sopii:)
Furuvikissä sataa täysillä nyt kun KAJ:n keikka alkoi. Onpa huono tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vörjeansien täytyy päästä Tavastialle jossain vaiheessa keikalle! Antti Paalasella näkyy olevan siellä keikka ensi viikolla, kyllähän Vörjeansit rokkiklubille paremmin sopii:)
Mä vähän pelkään, että Vörjeans teki viime syksynä ensimmäisen ja viimeisen Helsingin vierailunsa. Kauheasti ihmisiä, sekava liikenne, ei löydy Volvolle parkkipaikkaa eikä mistään saa sellaista makkaraa kuin Vöyrin grilliltä. Mutta jos heittäisivät keikan vaikka siinä grillin takapihalla, niin me voitaisiin matkustaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä mitään sateensuojaa yleisölle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän pelkään, että Vörjeans teki viime syksynä ensimmäisen ja viimeisen Helsingin vierailunsa. Kauheasti ihmisiä, sekava liikenne, ei löydy Volvolle parkkipaikkaa eikä mistään saa sellaista makkaraa kuin Vöyrin grilliltä. Mutta jos heittäisivät keikan vaikka siinä grillin takapihalla, niin me voitaisiin matkustaa sinne.
Grillin pihalla keikka olisi täydellinen! Vörjeansin Hemmaplan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti näytä olevan. Onneksi yleisö näyttää siltä olevan runsas ja nauttivan keikasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti näytä olevan. Onneksi yleisö näyttää siltä olevan runsas ja nauttivan keikasta!
Voiko keikkaa siis katsoa jostain etänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko keikkaa siis katsoa jostain etänä?
Ei, Furuvik parketin instagramissa on pari lyhyttä klippiä keikalta joista näkee
Jep, siinä kävi hyvin. Näillä vauvan ketjuilla taitaa yleisesti olla vähän roskaketjujen maine, kun minunkin kavereista jotkut on ihmetelleet, että "mitenkä sä siellä viitsit keskustella, vauva-palstahan on aivan kamala ja törkyinen paikka". Tämä ketju onneksi ainakin on poikkeus.