Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (20316)

Vierailija
17881/20316 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä ihailla fanikuntaa, joka salamannopeasti opettelee ulkoa uudet biisit, sekä sanat, sävelen että koreografian (viimeksi mainittu ei tosin näy tällä videolla, mutta joissain Furuviksparkenin julkaisemissa instaklipeissä näkyy). Maailman hidasoppisimmalta meikäläiseltä menee monta kuukautta joka låtiin enkä vaikeimpia opi ollenkaan.

Vierailija
17882/20316 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa muuten 20 000 viestiä ketjussa lähestymään. Varmasti kesän aikana tulee täyteen. Miten meinaamme juhlia sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17883/20316 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa muuten 20 000 viestiä ketjussa lähestymään. Varmasti kesän aikana tulee täyteen. Miten meinaamme juhlia sitä?

Ja tuhat sivua tulee myös täyteen kesäll. Sitä olen itse tässä tähyillyt.

Vierailija
17884/20316 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katamme tietysti juhlapöydän! Kunnon lasti makkaraa Grilliltä, pullaa, toscakakkua, jätskiä, Moccamaster päälle ja kahvi tippumaan. Lopuksi polkka soimaan Pittjärven paviljongissa ja me kaikki tanssilattialle panemaan jalalla koreasti. Kajahtaneiden oma släktkalas!

Vierailija
17885/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lyhyen matikan mukaan ne tulee täyteen käsi kädessä (no, 1 000 sivun raja rikkoutuu 19 viestiä ennen 20 000:n merkkipaalulle pääsyä). Yhdellä sivulla on 20 viestiä, tuhannella 20 000 viestiä.  :)

Vierailija
17886/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lyhyen matikan mukaan ne tulee täyteen käsi kädessä (no, 1 000 sivun raja rikkoutuu 19 viestiä ennen 20 000:n merkkipaalulle pääsyä). Yhdellä sivulla on 20 viestiä, tuhannella 20 000 viestiä.  :)

No kyllä. Mä en ollut tajunnut, että sivulla on aina 20 viestiä viestin pituudesta riippumatta.

Vierailija
17887/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan muuten aika fiksuja me tässä ryhmässä! Sä olet porukan Freppa, paras matikassa!

Vierailija
17888/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan muuten aika fiksuja me tässä ryhmässä! Sä olet porukan Freppa, paras matikassa!

Kiitos! Ylivoimaisesti hienoin kohteliaisuus, jonka olen ikinä saanut. Otan tästä kuvakaappauksen ja kehystän sen olkkarin seinälle (Harvia-kiukaan viereen). Niin ja lähetän kopion muinaiselle matikanmaikalleni.  (Mä olen siis oikeasti Frepan kanssa samalla tasolla. En olisi ikinä valmistunut edes ylioppilaaksi, jos matikka olisi ollut kirjoituksissa pakollinen aine. :D ).

Vierailija
17889/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Ylivoimaisesti hienoin kohteliaisuus, jonka olen ikinä saanut. Otan tästä kuvakaappauksen ja kehystän sen olkkarin seinälle (Harvia-kiukaan viereen). Niin ja lähetän kopion muinaiselle matikanmaikalleni.  (Mä olen siis oikeasti Frepan kanssa samalla tasolla. En olisi ikinä valmistunut edes ylioppilaaksi, jos matikka olisi ollut kirjoituksissa pakollinen aine. :D ).

Jos joskus tavataan, teen sulle kunniakirjan kehystettäväksi seinälle.

Vierailija
17890/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko mäkin saada jonkun diplomin tai kunniakirjan? Mä osaan ranskaa yhtä hyvin kuin Jakob (joka demonstroi taitojaan Kaj10-konsertissa). Baguette!

Vierailija
17891/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinko mäkin saada jonkun diplomin tai kunniakirjan? Mä osaan ranskaa yhtä hyvin kuin Jakob (joka demonstroi taitojaan Kaj10-konsertissa). Baguette!

Jakobin ranskankielen taitojahan voi myös ihailla tällä ihan vanhimmalla videolla (TV-shop parodia). Hän ainakin kuulostaa ihan ranskalaiselta.

Vierailija
17892/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi myöhäisherännyt tubettaja on nähnyt Nissan bromsan vasta nyt. Ja mykistynyt Jakobin taidoista (ei ranskan- vaan laulu-). Ajattelin, että hän ei tajua vitsiä mutta lopussa hän kertoo kyllä tajunneensa. Jakobin vokaaliset kyvyt vain tekivät häneen niin suuren vaikutuksen, ettei hän videon aikana pystynyt ajattelemaan Nissanin ja vinssin surullista kohtaloa ollenkaan.

Vierailija
17893/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axel muuten esitteli Jakobin Furuvikin konsertissa tavalla, jota mä en ole ennen kuullut. Yleensähän he kertovat vain toistensa nimet, mutta Axel sanoo "Och jär i mittin som sjunger högst, vackrast och starkast - Jakob Norrgård".

Vierailija
17894/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axel muuten esitteli Jakobin Furuvikin konsertissa tavalla, jota mä en ole ennen kuullut. Yleensähän he kertovat vain toistensa nimet, mutta Axel sanoo "Och jär i mittin som sjunger högst, vackrast och starkast - Jakob Norrgård".

Jees huomasin :-) No kauneushan on kuulijan korvissa ja kyllähän A&K:kin kauniisti laulavat. Muilta osin väitteet olivatkin ehdottoman tosia.

Onko joku muuten ehtinyt katsoa viimeisimmän keikan Dansgolvia? Minä en ole vielä ehtinyt, mutta luin Discordista, että siihen olisi tehty uusi sovitus, jossa Axelin ja Jakobin äänet olisivat kuuluvammin esillä.

Vierailija
17895/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Dansgolv ei kuulu suosikkeihin, joten kuuntelen sitä harvoin. Furuvikissa sovitus oli mun mielestäni kuitenkin sama kuin ennenkin, mutta ehkä Jakobin ja Axelin äänet oli miksattu tavallista voimakkaammiksi.

Vierailija
17896/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Dansgolv ei kuulu suosikkeihin, joten kuuntelen sitä harvoin. Furuvikissa sovitus oli mun mielestäni kuitenkin sama kuin ennenkin, mutta ehkä Jakobin ja Axelin äänet oli miksattu tavallista voimakkaammiksi.

Minusta Dansgolv on ihana ja koreografian paras kohta se Jakobin ja Axelin letkajenkka.

Vierailija
17897/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai! Ranskan kielen taitamisen erityisosaaja, taso: Jakob.

Vierailija
17898/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakobin ranskankielen taitojahan voi myös ihailla tällä ihan vanhimmalla videolla (TV-shop parodia). Hän ainakin kuulostaa ihan ranskalaiselta.

Excellent ! Merci, Monsieur Fransesco di Viliano (2:23). Sanavarasto laajeni: Baguette ja nyt myös Excusez-moi ja Rendez-vous. Kuulosti monin verroin aidommalta kuin lukion ranskantuntien kuunteluharjoitukset kauan sitten. 

Vierailija
17899/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Dansgolv on ihana ja koreografian paras kohta se Jakobin ja Axelin letkajenkka.

Dansgolvissa parasta ovat kaikki koreografiat. Olen täällä aiemminkin sanonut, että en perustanut koko biisistä ennen kuin näin sen livenä. Se on nimensä mukaisesti nimenomaan tanssibiisi.

Vierailija
17900/20316 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakobin Karar-takakeno vaan syvenee. Kohta se on Fabbon kaverina pitkällään permannossa.