Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (17680)

Vierailija
17581/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kansainvälisistä risteilyvieraista ovat jääneet Suomeen loman viettoon. Nyt onkin huomattavasti mukavampi lomasää kuin KOI:n jälkeen.

Riemastuttavaa seurata facessa heidän KAJ-referenssejään meille arkipäiväisissä asioissa. Naurattaa kun yksi vieras teki videon kahvinkeitostaan mokkamasterilla. Ei kuulemma sekoillut.

Minä noteerasin, että Juha Tapio oli ostanut 22 hehtaaria metsää ja heti ajattelin, että on heimani i skick.

Mutta onko hänellä rintakarvoja🤔

On! 

https://oopperabaletti.fi/ohjelmisto/juha-tapio-syntymapaivakonsertti/

Enpä olisi vuosi sitten uskonut, että KAJ saa mut googlaamaan Juha Tapion rintakarvoja. Kaikkeen tämä johtaakin.

Vierailija
17582/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kansainvälisistä risteilyvieraista ovat jääneet Suomeen loman viettoon. Nyt onkin huomattavasti mukavampi lomasää kuin KOI:n jälkeen.

Riemastuttavaa seurata facessa heidän KAJ-referenssejään meille arkipäiväisissä asioissa. Naurattaa kun yksi vieras teki videon kahvinkeitostaan mokkamasterilla. Ei kuulemma sekoillut.

Mä naureskelin kans sille Moccamaster -julkaisulle. Ja miettikääpä kuinka hienoa työtä Kaj tekee Suomen matkailun eteen. Houkuttelevat tänne ihmisiä kaukaakin, jotka sitten käyttävät täällä palveluita, ja osa on jo käynyt useamman kerran.

Sarjassamme maailman tyhmimpiä kysymyksiä: miten noita fanien Kaj-julkaisuja pääsee Facebookissa näkemään? Mulla on kyllä siellä tili ja yritin kirjoittaa hakusanaksi Kaj ja fan, mutta en löytänyt mitään järkevää. Selasin myös Tillsammans följer vi Kaj -ryhmän sivua, mutta en sieltäkään bongannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17583/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä naureskelin kans sille Moccamaster -julkaisulle. Ja miettikääpä kuinka hienoa työtä Kaj tekee Suomen matkailun eteen. Houkuttelevat tänne ihmisiä kaukaakin, jotka sitten käyttävät täällä palveluita, ja osa on jo käynyt useamman kerran.

Sarjassamme maailman tyhmimpiä kysymyksiä: miten noita fanien Kaj-julkaisuja pääsee Facebookissa näkemään? Mulla on kyllä siellä tili ja yritin kirjoittaa hakusanaksi Kaj ja fan, mutta en löytänyt mitään järkevää. Selasin myös Tillsammans följer vi Kaj -ryhmän sivua, mutta en sieltäkään bongannut.

Taisi olla suljetussa Kaj Fanclubissa. Eli sinne vaan liittymispyyntöä menemään.

Vierailija
17584/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Moccamaster-juttu on KAJ- fanclubissa joka on suljettu ryhmä l. siihen pitää liittyä, että siellä voi lukea ja kirjoittaa. Siellä olevia postauksia ei saa eikä voi jakaa ulkopuolisille, mikä tekee siitä turvallisemman ympäristön. Siellä on myös selvät käyttäytymissäännöt, joihin sitoudutaan ja joita admin-ryhmä valvoo. Ryhmä on ymmärtääkseni löydettävissä haulla KAJ-fanclub.

Vierailija
17585/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kiitos vastauksista molemmille!

Vierailija
17586/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen skeptinen ja mietin, miksi Axelin kanssa autoa ajoi Erik (Erik oli postauksen mukaan kuski, Axel apukuski) eikä jompikumpi KAJ'n muista jäsenistä, etenkin kun molemmat heistä asuvat Helsingissä, jos kyseessä olisi jokin KAJ-juttu. Toki Erik on tiiviisti mukana KAJ'n matkassa, mutta silti. 

Mä just siksi ajattelin että kun Erik oli mukana, että olivat ehkä kuvaamassa jotain KAJhin liittyvää. Tuskin A&E nyt huvikseen ovat tulleet jätskimopolma Helsinkiin huristelemaan.

Vierailija
17587/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jätskimopolla

Vierailija
17588/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin kävin katsomassa ton jäätelöauto postauksen, ja kun siinä sanottiin jotain, että autolla jännittävä keikka, ja olisiko pitänyt käyttää pesussa, niin viittaa musta kyllä selvästi siihen, että johonkin sitä autoa on oikeasti käytetty. Aika sitten varmaan näyttää mihin.

Vierailija
17589/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onni, etten mä sattunut jätskiostoksille silloin, kun autoa ajoivat Erik ja Axel. Multa olis epäilemättä tipahtanut pallo tötteröstä asfaltille. Tai luultavimmin en olisi edes pystynyt ostostani tekemään vaan olisin vain toljottanut myyjiä kuin fågelholk. Nauratti (siis myötätunnosta) pari Facen avoimeen faniryhmään kirjoitettua kertomusta. Yksi kajahtanut oli valmiiksi miettinyt tarkkaan, mitä sanoisi jos tapaisi Kaj'n livenä. Sitten kun se sattumoisin tapahtui (junassa), hän jähmettyi kuin peura ajovaloihin. Ihan aikuinen ihminen oli, kuten mäkin, mutta minkäs teet.

Vierailija
17590/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä onni, etten mä sattunut jätskiostoksille silloin, kun autoa ajoivat Erik ja Axel. Multa olis epäilemättä tipahtanut pallo tötteröstä asfaltille. Tai luultavimmin en olisi edes pystynyt ostostani tekemään vaan olisin vain toljottanut myyjiä kuin fågelholk. Nauratti (siis myötätunnosta) pari Facen avoimeen faniryhmään kirjoitettua kertomusta. Yksi kajahtanut oli valmiiksi miettinyt tarkkaan, mitä sanoisi jos tapaisi Kaj'n livenä. Sitten kun se sattumoisin tapahtui (junassa), hän jähmettyi kuin peura ajovaloihin. Ihan aikuinen ihminen oli, kuten mäkin, mutta minkäs teet.

Näittekö, miten daamit sekosivat kun Masterchefissä yllätystuomariksi tuli Australuan version Andy Allen? Siinä unohtuivat jo parisuhteetkin.

Vierailija
17591/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tähän ei tarvitse edes julkkista. Kun ihan normaalissakin elämässä, jos tulee täysi  yllättäen joku tilanne vastaan, ei siinä yhtäkkiä tule mitään järkevää mieleen. Ei vaikka olisi miettinyt etukäteen. Ja monen suomalaisen tapauksessa kun se jotain pitäisi kyetä sanomaan vielä kielellä, jota ei välttämättä osaa kovin hyvin. Itsellekin varmasti tapahtuisi sama peura ajovaloissa -ilmiö. (Tosin mä en ole edes miettinyt mitä sanoisin, koska ei mulla ole mielestäni mitään sanottavaa.)

Vierailija
17592/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut viime päivinä tärkeä tutkimusaihe: Olen selvittänyt miten Karar i arbeitissa oleva Kevinin karjaisu on kehittynyt. Muistin oikein, vielä viime kesänä se ei ollut ollenkaan nykyisenlaisensa.  Djurönäsetissä on ollut jo yritystä, mutta vasta KOI:ssa se on kehittynyt nykyiseen eläimelliseen murinan kaltaiseen karjahdukseen. (Ja jolle jopa Jakob repesi kesken biisin muistaakseni Birkan videoissa.)

Samalla koko biisin esitys on muuttunut luonteeltaan. Koreografiahan on pysynyt suunnilleen samana, mutta kohtalaisen asiallisesta esityksestä on vaivihkaa tullut (vain aikuisen faniyleisön ollessa paikalla) sävyltään huomattavasti vihjaileivampi ja tunnelma alkaa sen aikana olemaan aika lailla K-18 tasoa. Vaikka oikeastaan mitään ei lavalla oikeasti tapahdu. (Ja kuitenkin yleisön vaihtuessa sama esitys vaikuttaa paljon säädyllisemmältä.)

Pojat ovat kyllä hienovaraisen vihjailun mestareita ja ainakin kajahtanut yleisö eksperttejä lukemaan noita vihjeitä. 

Enkä voi lakata ihmettelemässä miten ovat osanneet päästä nopeasti uuden yleisön (tai yleisöjen) kanssa samalle aaltopituudelle Ja vaikuttavat olevan aivan yhtä kotonaan uusissa rooleissa kuin ennenkin. Ehkä monipuolisuus ja roolien tekeminen nuoruudesta lähtien on opettanut: Uusi yleisö mahdollistaa uudet jutut ja siihen hypätään kuin mihin tahansa revyyrooliin. Lisäksi pöhköily lienee kasvattanut uskallusta eli eivät ota itseään liian vakavasti ja uskaltavat hypätä uuteen, kun tilaisuus avautuu. 

Vierailija
17593/17680 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut viime päivinä tärkeä tutkimusaihe: Olen selvittänyt miten Karar i arbeitissa oleva Kevinin karjaisu on kehittynyt. Muistin oikein, vielä viime kesänä se ei ollut ollenkaan nykyisenlaisensa.  Djurönäsetissä on ollut jo yritystä, mutta vasta KOI:ssa se on kehittynyt nykyiseen eläimelliseen murinan kaltaiseen karjahdukseen. (Ja jolle jopa Jakob repesi kesken biisin muistaakseni Birkan videoissa.)

Samalla koko biisin esitys on muuttunut luonteeltaan. Koreografiahan on pysynyt suunnilleen samana, mutta kohtalaisen asiallisesta esityksestä on vaivihkaa tullut (vain aikuisen faniyleisön ollessa paikalla) sävyltään huomattavasti vihjaileivampi ja tunnelma alkaa sen aikana olemaan aika lailla K-18 tasoa. Vaikka oikeastaan mitään ei lavalla oikeasti tapahdu. (Ja kuitenkin yleisön vaihtuessa sama esitys vaikuttaa paljon säädyllisemmältä.)

Pojat ovat kyllä hienovaraisen vihjailun mestareita ja ainakin kajahtanut yleisö eksperttejä lukemaan noita vihjeitä. 

Enkä voi lakata ihmettelemässä miten ovat osanneet päästä nopeasti uuden yleisön (tai yleisöjen) kanssa samalle aaltopituudelle Ja vaikuttavat olevan aivan yhtä kotonaan uusissa rooleissa kuin ennenkin. Ehkä monipuolisuus ja roolien tekeminen nuoruudesta lähtien on opettanut: Uusi yleisö mahdollistaa uudet jutut ja siihen hypätään kuin mihin tahansa revyyrooliin. Lisäksi pöhköily lienee kasvattanut uskallusta eli eivät ota itseään liian vakavasti ja uskaltavat hypätä uuteen, kun tilaisuus avautuu. 

Hei kiitos tästä, tosi mielenkiintoista. Nyt tiedänkin mitä ryhdyn seuraavaksi katsomaan. 

Vierailija
17594/17680 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Karar i arbeit. Tekevätkö esiintyjät lavalla oikeasti mitään toisin vai tuleeko pikkutuhma vire esitykseen vain yleisön reaktioista? Toisaalta KAJ elää niin vahvasti yleisön reaktioista, että vaikea kuvitella esityksen pysyvän aivan samana eri yleisölle. En usko, että pystyisivät olemaan täysin samanlaisia, vaikka yrittäisivät. (Ainakaan Jakob.)

Nyt ehdi analysoimaan, mutta tässä teille analysoitavaa, jotka ehditte tutkimaan videoilta lantion liikkeitä ja silmäkulmien korotuksia.

Vierailija
17595/17680 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Juha Tapion rintakarvat!!! Konsertti Tampere-talossa!!!!!!!!!!!

En lukenut ketjua eilen ennen kuin illalla klo 23 jälkeen (jolloin tietysti olisi pitänyt olla jo nukkumassa jne.). Huomasin, että viestejä oli tullut eilen monta sivua joten arvasin että jotain kivaa keskustelua on käyty. 😃 Melkein heti eka viesti olikin sitten tieto tuosta Tampereen keikasta! Ei muuta kuin siltä istumalta kiireesti lippua ostamaan, ettei vaan lopu kesken! Koska kaikkihan ovat ostamassa lippua keikalle keskiviikkoiltana klo 23.30! Iloinen yllätys että edestä oli vielä niin hyvin lippuja saatavilla.

Mä olin niin täpinässä ja tuskissani kun en voinut heti tulla oksentamaan tätä iloa tänne ketjuun! Hemmetin yösulku. 😊 Luin vasta lipun oston jälkeen muut eilen tulleet viestit läpi ja siellä oli vaikka mitä mitä olisin halunnut kommentoida. No ehkä tänään.

Mä siis olen salaa toivonut keikkaa juurikin Tampere-taloon ja nyt se toive toteutuu! Uskomatonta! Ihanaa!!!

Vierailija
17596/17680 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Karar i arbeit. Tekevätkö esiintyjät lavalla oikeasti mitään toisin vai tuleeko pikkutuhma vire esitykseen vain yleisön reaktioista? Toisaalta KAJ elää niin vahvasti yleisön reaktioista, että vaikea kuvitella esityksen pysyvän aivan samana eri yleisölle. En usko, että pystyisivät olemaan täysin samanlaisia, vaikka yrittäisivät. (Ainakaan Jakob.)

Nyt ehdi analysoimaan, mutta tässä teille analysoitavaa, jotka ehditte tutkimaan videoilta lantion liikkeitä ja silmäkulmien korotuksia.

Katsoin esityksen Nyhetsmorgonista ennen Mellovoittoa ja vertasin sitä Birkan esitykseen. 

En sitten tiedä olenko aivan puusilmä, mutta mielestäni Birkan esitys ei ole paljoakaan vihjailevampi. Nyhetsmorgonin esityksessäkin Kevin kohottelee kulmiaan hieman vihjailevasti, mutta hänen tanssimuuvinsa ovat Birkalla vähän villimmät. Jakob hymyilee Birkalla vielä vapautuneemmin, mutta mitään flirttiä en hänen esityksessään huomaa. Kappaleelle tyypilliset lantioliikkeet voivat olla katsojasta riippuen kuumottavia molemmissa versioissa. Sanoisin, että mahdollinen pikkutuhma vire johtuu katsojien mielikuvituksesta ja reaktioista.

Vierailija
17597/17680 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mä olen niin iloinen ja onnellinen. Joku täällä joskus pari kuukautta sitten jo vihjaisi, että Sisä-Suomeen on tulossa keikka ja mä ajattelin heti, että kaupungin on pakko olla Tampere. Ja koska Nokia-areena olisi liian iso, niin paikka on sitten Tampere-talo. Joka on mun lempparikonserttitaloni, ei pelkästään akustiikan takia vaan koska se sali on niin kaunis. Jäin koukkuun, kun ekan kerran näin sen hienon katon valaistuna tähtitaivaaksi. Rakastan seisomakatsomoiden tunnelmaa mutta yhtä hienoa on kerrankin nähdä Kaj musiikillisesti ja arkkitehtonisesti arvokkaassa ympäristössä. Kihelmöin vaan kun en malttaisi odottaa.

Vierailija
17598/17680 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin esityksen Nyhetsmorgonista ennen Mellovoittoa ja vertasin sitä Birkan esitykseen. 

En sitten tiedä olenko aivan puusilmä, mutta mielestäni Birkan esitys ei ole paljoakaan vihjailevampi. Nyhetsmorgonin esityksessäkin Kevin kohottelee kulmiaan hieman vihjailevasti, mutta hänen tanssimuuvinsa ovat Birkalla vähän villimmät. Jakob hymyilee Birkalla vielä vapautuneemmin, mutta mitään flirttiä en hänen esityksessään huomaa. Kappaleelle tyypilliset lantioliikkeet voivat olla katsojasta riippuen kuumottavia molemmissa versioissa. Sanoisin, että mahdollinen pikkutuhma vire johtuu katsojien mielikuvituksesta ja reaktioista.

Kevin hallitsee heistä parhaiten nuo "höftgrejer", joista Jakob sai vähän miinusta Afroditen jäseneltä siinä etkolähetyksesdä.

Vierailija
17599/17680 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Paalanen lämppää KAJ'ta Vaasassa!

Vierailija
17600/17680 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan Hemmaplanilla vierailevana artistina Antti Paalanen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme