Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (17358)

Vierailija
17001/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grimin reaktio:

Juuri sain tämän katsottua ja aion katsoa vielä uudestaan. Enpä ole ennen nähnyt Grimiä noin onnensa kukkuloilla. Häneen Economy iski heti ja todella kovaa. Mulle kävi niin, että olin ennen julkaisua epäluuloinen, kuultuani plain-version aloin lämmetä ja nähtyäni videon tykästyin. Nyt Grimin reaktio teki mustakin Economy-fanin, mitä en olisi kuunaan uskonut, kun ei ole mun musiikkilajini. Mutta muhun puree sama mikä Grimiinkin (häneen siis musiikin lisäksi): roolihahmot on vaan niin tyrmäävän hyvät ja hyvin tulkitut. Ja onhan tää kokonaistaideteos. Voi pojat, mitä taas teitte.

Vierailija
17002/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilahdutti facen faniryhmässä, kun joku iloitsee päässeensä Grönassa ensi kertaa Kaj'n keikalle ja olevansa NIIN onnellinen. Hän oli myös "raahannut" mukanaan jonkun kollegansa, joka ei ollut koskaan kuullutkaan Kaj'sta eikä osaa sanaakaan ruotsia. Keikan loppuun mennessä myös tästä kollegasta oli tullut fani. Askel kerrallaan, kajahdus kerrallaan.

Luin, että axel kerrallaan. Käy se niinkin.

Mutta se on puolet hitaampaa kun useimmilla on kaksi olkapäätä. No, joskus hiljaa hyvä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17003/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Facebookiin Grammis-gaalan punaiselta matolta video, josta en ehtinyt ottaa talteen linkkiä ennen kuin se karkasi johonkin. Mutta Jakob kehuu siinä jättävänsä ranskan väliin kun kertoo Ruotsin tuomaristopisteet euroviisulähetykseen ja puhuvansa sen sijaan suomea, josta hän antaa toimittajalle näytteenkin: "Kakstoist pistettä". Pojilla taitaa taas olla joku Suomi-kampanja meneillään.  :)

Jakob taisi mielessään hykerrellä ja vähän tuulettaakin viime viikon Ruotsin radion haastattelupätkän jälkeen, kun ruotsalaistoimittaja takelteli Liekinheitin-nimessä ja Jakob sai lausua sen. Kerrankin haastattelu, jossa hän on parhaiten suomea osaava osapuoli!

Vierailija
17004/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rankkaa oli

https://www.instagram.com/reel/DX4P3tGKHPn/

Kuinkahan kuuma siellä on oikein ollut... Kommenteista päätellen varsinainen sauna, eikä mikään ruotsalainen sauna. Ja joku on jonottanut siinä paahteessa viisi tuntia.

Naamat on pojilla ihan punaisia ja Axel näyttää mielestäni näyttää siltä että tuskin kovin hyvä olo. Aurinko paistoi ja lämpöä oli ilman sitäkin jonkun verran ja puvut päällä niin ei ihme jos ei ihan hyvältä tunnu. Ilmeisesti eivät ottaneet edes takkeja pois

Jakob näytti saaneen henkisesti vain lisää virtaa kuumuudesta, Axel minunkin mielestäni vaikutti tuossa videossa vähän uupuneen oloiselta, mutta voi olla kipeydestäkin osittain johtuvaa

Joo, suorassa auringonpaisteessa taisivat tunnin vetää. Jakob hymyilee onnellisena ja leyhyttelee vaan takinliepeitään. Häneltä ei positiivisuus lopu. Kovakuntoinen Kevinkin puhaltelee tuossa vieressä. Millaistahan kangasta nuo puvut mahtaa olla.... 

Taidetaan tämäkin kesä joutua olemaan huolissamme poikien paistumisesta puvuissaan. 🤷‍

Onko nuo jotkut sponsoripuvut? Eikö KAJ'ta olisi voinut tämä kesänä sponsoroida vaikka joku urheiluvaatefirma?! Sortsit ja tekniset t-paidat? Mitä jos taas tulee hellekesä???

Kyllä, Turon sponssaamat puvut. Ei taitaisi oikein shortsit ja teepaidat istua KAJ’n imagoon, vaikka toki vapaa-aikana niitä käyttävätkin.

Eikös heillä ollut kymmenen ensimmäistä vuotta samat vihreät t-paidat, tio år i samma blus? Tai joskus taisi olla myös ne banaanin kypsyysasteita esittelevät, mutta t-paitoja nekin.

Vierailija
17005/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt Grimiä noin hullaantuneena, vaikka hän suuri KAJ-fani onkin.

Upeaa miten hän poimi sieltä senkin, että Axelin hahmo muistuttaa Berteliä.

Katson seuraavaksi videon taas kerran. Kappale miellyttää minua koko ajan enemmän ja enemmän ja videohan on täysosuma!

Vierailija
17006/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rankkaa oli

Kuinkahan kuuma siellä on oikein ollut... Kommenteista päätellen varsinainen sauna, eikä mikään ruotsalainen sauna. Ja joku on jonottanut siinä paahteessa viisi tuntia.

Naamat on pojilla ihan punaisia ja Axel näyttää mielestäni näyttää siltä että tuskin kovin hyvä olo. Aurinko paistoi ja lämpöä oli ilman sitäkin jonkun verran ja puvut päällä niin ei ihme jos ei ihan hyvältä tunnu. Ilmeisesti eivät ottaneet edes takkeja pois

Jakob näytti saaneen henkisesti vain lisää virtaa kuumuudesta, Axel minunkin mielestäni vaikutti tuossa videossa vähän uupuneen oloiselta, mutta voi olla kipeydestäkin osittain johtuvaa

Joo, suorassa auringonpaisteessa taisivat tunnin vetää. Jakob hymyilee onnellisena ja leyhyttelee vaan takinliepeitään. Häneltä ei positiivisuus lopu. Kovakuntoinen Kevinkin puhaltelee tuossa vieressä. Millaistahan kangasta nuo puvut mahtaa olla.... 

Taidetaan tämäkin kesä joutua olemaan huolissamme poikien paistumisesta puvuissaan. 🤷‍

Onko nuo jotkut sponsoripuvut? Eikö KAJ'ta olisi voinut tämä kesänä sponsoroida vaikka joku urheiluvaatefirma?! Sortsit ja tekniset t-paidat? Mitä jos taas tulee hellekesä???

Kyllä, Turon sponssaamat puvut. Ei taitaisi oikein shortsit ja teepaidat istua KAJ’n imagoon, vaikka toki vapaa-aikana niitä käyttävätkin.

Eikös heillä ollut kymmenen ensimmäistä vuotta samat vihreät t-paidat, tio år i samma blus? Tai joskus taisi olla myös ne banaanin kypsyysasteita esittelevät, mutta t-paitoja nekin.

Kyllä, mutta nyt kun he ovat ”karar” eikä poikasia enää, niin nyt on vaatteet myös sen mukaiset :)

Vierailija
17007/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grimhän oli kuin lentoon lähdössä. Oliko nauttinut liian monta kahvikupillista vai oliko vain odottanut Economy plussan julkaisua yhtä malttamattomana kuin mekin ja siksi ylikierroksilla?!

Vierailija
17008/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Facebookiin Grammis-gaalan punaiselta matolta video, josta en ehtinyt ottaa talteen linkkiä ennen kuin se karkasi johonkin. Mutta Jakob kehuu siinä jättävänsä ranskan väliin kun kertoo Ruotsin tuomaristopisteet euroviisulähetykseen ja puhuvansa sen sijaan suomea, josta hän antaa toimittajalle näytteenkin: "Kakstoist pistettä". Pojilla taitaa taas olla joku Suomi-kampanja meneillään.  :)

Minä löysin tämän. Tässä linkki

https://www.instagram.com/reel/DX13MiGt4Jb/

Vierailija
17009/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rankkaa oli

Banaanipaidat pitäisi ehdottomasti saada myyntiin myös. Sitten tunnistaa kanssafanin viimeistään, kun vastaantulija putoaa hekottamaan. 

Vierailija
17010/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grimhän oli kuin lentoon lähdössä. Oliko nauttinut liian monta kahvikupillista vai oliko vain odottanut Economy plussan julkaisua yhtä malttamattomana kuin mekin ja siksi ylikierroksilla?!

Kyllähän tuo vahvisti minun epäilyäni, että tässä on joku sukupolviero nyt. Hänelle nuo rytmit(?) olivat lapsuudesta tuttuja ja menivät suoraan tunnekeskukseen. Minulle ne voisivat olla yhtä hyvin kotoisin naapurigalaksista. Hänhän taitaa olla aika samaa ikää kuin KAJ?

Vierailija
17011/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo vahvisti minun epäilyäni, että tässä on joku sukupolviero nyt. Hänelle nuo rytmit(?) olivat lapsuudesta tuttuja ja menivät suoraan tunnekeskukseen. Minulle ne voisivat olla yhtä hyvin kotoisin naapurigalaksista. Hänhän taitaa olla aika samaa ikää kuin KAJ?

Hänellä oli juuri syntymäpäivä ja hän sanoi olevansa "in my thirties". 

SeesarXL /Joel Rönn muuten täytti vasta 30 l. hän on nuorempi kuin KAJ'n pojat.

Vierailija
17012/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se toinen bändi, jonka Grim tuossa mainitsee? Etsin sen jälkimmäisen, ja kommenttikentän nostalgiameri avasi minulle asioita. Minulla tuo biisi herättää nostalgian korkeintaan Mikkihiireen merihädässä. On jäänyt aika tehokkaasti huomaamatta koko tämä genre. Tietysti tuo syntikkatyyli on tullut vastaan, mutta kun se ei kytkeydy mihinkään eikä siis kommunikoi, niin irralliseksihan se jää. Äkkiä nousee mieleen vain This is paradise, josta oletin alkuun, että se on todellinen hitti lainattu jostain, kun vaikutti niin tutulta. Viitataanko siinä tähän bändiin vai onko tuo ollut tosi laajasti käytetty tyylikeino?

Vierailija
17013/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se toinen bändi, jonka Grim tuossa mainitsee? Etsin sen jälkimmäisen, ja kommenttikentän nostalgiameri avasi minulle asioita. Minulla tuo biisi herättää nostalgian korkeintaan Mikkihiireen merihädässä. On jäänyt aika tehokkaasti huomaamatta koko tämä genre. Tietysti tuo syntikkatyyli on tullut vastaan, mutta kun se ei kytkeydy mihinkään eikä siis kommunikoi, niin irralliseksihan se jää. Äkkiä nousee mieleen vain This is paradise, josta oletin alkuun, että se on todellinen hitti lainattu jostain, kun vaikutti niin tutulta. Viitataanko siinä tähän bändiin vai onko tuo ollut tosi laajasti käytetty tyylikeino?

Se oli Eiffel 65, jonka  Blue (Da Ba Dee) oli iso hitti aikanaan. Yksi jäsenistä, Gabry Ponte edusti viime vuonna San Marinoa kappaleella Tutti Italia. Jotkut ovat myös nostaneet esiin O-Zonen Dragostea Din Tein.

Vierailija
17014/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kymmenen vuotta KAJ'ta vanhempi. Yläasteikäisenä Eiffel65 iski kovasti. 

Vierailija
17015/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos infosta. Mutta jos Grim reagoi eurodancetaustaan ja tuo on tehty Pitbull-parodiaksi, niin onko se eurotyyli siis vallannut naapurimantereenkin? 

Vierailija
17016/17358 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zanoz rakastaa tätä ja keksi Pitbullin heti.

Vierailija
17017/17358 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zanoz pistikin heti perään myös liveversion.

https://youtu.be/jPkWPmKfePY 

Vierailija
17018/17358 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zanoz pistikin heti perään myös liveversion.

https://youtu.be/jPkWPmKfePY 

Tämä tubettaja on suorastaan herännyt henkiin KAJ'n myötä! Hän oli vielä viime vuonna hieman flegmaattinen, mutta nyt hänestä paistaa silkka onnellisuus.

Vierailija
17019/17358 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljettuun ryhmään on jaettu valokuva Jakobin haastattelusta Uppsala Nya Tidningissä. Teksti ei näy ihan kokonaan, mutta on oikein hyvä haastattelu. Lehden ehkäcoi lukea E-kirjastossa.

Vierailija
17020/17358 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tidning näyttää olevan tilattavissa, ensimmäinen kuukausi yksi kruunu jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi