Ötkerin pizzat?
Eiks ne oo tarjouksessa K-tyrketissä, femalla kaks. Kannattaako maistaa vai ovatko kuitenkin ihan pyllystä ja kokeilu turhaa?
Kommentit (17)
Kumma, ettet ole maistanut, ovat olleet meillä myynnissä jo pitkälti viime vuosituhannen puolella.
PAHVI POHJA . Päälliset ihan hyviä. Melkein Rasvaa on.
En ole ikinä huomannut, että Ristorantet on "ötkerin". Ite tuunaan ne, ei muuten maistu hyvältä.
Kuule säästä suolistosi ja osta paahtoleipä ja laita päälle vähemmän juustoraastetta ja vaikka tonnikalaa tai tomaattiviipaleita uunissa. Lämmitä.
Osta vege, laita päälle purkki tonnikalaa ja juustoraastetta. Uuniin 15 min ja ääntä kohti.
Parhaita pizzoja mitä on. Juustoa pitä itse lisätä.
Tohtori August Oetkerin pizzoista voisi suositella etenkin niitä Rustica pannupizzoja, joita voi helposti parannella mm. tonnikalalla, lisäjuustolla (Edam) ja mausteilla. Ne kannattaa paistaa uuniritilällä leivinpaperin päällä kiertoilmauunissa. Leikkaan ne tavallisesti 8 osaan, jotta koko pizzaa ei ole pakko ahtaa yhdellä kertaa ja loput syö myöhemmin samana päivänä tai seuraavana aamuna.
Hinta-laatusuhde paras. Noista syö kaksi aikuista yhdestä pizzasta, eli ei ole siinä mielessä kallista. Tuunaan valkosipulimurskalla ja yrteillä. Syödään n. kerran kahdessa kuusa, hyvä "hätävara".
Vierailija kirjoitti:
Kumma, ettet ole maistanut, ovat olleet meillä myynnissä jo pitkälti viime vuosituhannen puolella.
Oon autoton ja K-tyrkettiin tulee matkaa...siinä selitys!Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä huomannut, että Ristorantet on "ötkerin". Ite tuunaan ne, ei muuten maistu hyvältä.
Niin määkin aattelin tehdä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuule säästä suolistosi ja osta paahtoleipä ja laita päälle vähemmän juustoraastetta ja vaikka tonnikalaa tai tomaattiviipaleita uunissa. Lämmitä.
Kyllä uunivoikko leipiä o tullu tehtyä, ny vaan tekis mieli pitzaa...Ap
Vierailija kirjoitti:
Osta vege, laita päälle purkki tonnikalaa ja juustoraastetta. Uuniin 15 min ja ääntä kohti.
Kiitti vinkistä! Toisen vois ostaa vegen ja tuunata tonnatilla, ku se tarjous on kaks femmalla...Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtorismiehen pizzoja löytyy yhtä lailla S-Marketeista ja Salesta. Eivät ne ole mikään K-kauppojen erikoistuote. Useimmat autottomat omistavat yleensä ainakin yhden toimivan polkupyörän.
Vierailija kirjoitti:
Hinta-laatusuhde paras. Noista syö kaksi aikuista yhdestä pizzasta, eli ei ole siinä mielessä kallista. Tuunaan valkosipulimurskalla ja yrteillä. Syödään n. kerran kahdessa kuusa, hyvä "hätävara".
Hyvä muistutus, valkozipulaa täytyy kans ostaa ku pääs loppumaan...Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtorismiehen pizzoja löytyy yhtä lailla S-Marketeista ja Salesta. Eivät ne ole mikään K-kauppojen erikoistuote. Useimmat autottomat omistavat yleensä ainakin yhden toimivan polkupyörän.
Minäkin omistan fillarin mutta en pysty sillä kulkemaan ku oon selkäydinvamma invalidi! Kävelen huonosti mutta pyöräilystä ei tuu kyllä mitään. En oo kyllä hokassutkaan kysellä/katsella äääs- marketista joten tattista siittä. Katton verkkokaupasta...Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin omistan fillarin mutta en pysty sillä kulkemaan ku oon selkäydinvamma invalidi! Kävelen huonosti mutta pyöräilystä ei tuu kyllä mitään. En oo kyllä hokassutkaan kysellä/katsella äääs- marketista joten tattista siittä. Katton verkkokaupasta...Ap
No siellähän niitä o niin että kuulemma myydä täytyy! Eipä juuri kukaan tohtorin tuotetta teilannut joten kimppuun ku pikkupossu limppuun. Ostan saman tien tuollaisen ison ja pienet tuuningit päälle. Kiitokset kaikille asiallisesti osallistuneille, terkut vielä pitkin Suomenmaata mutta Ruotsiin ei yhtään...Ap.
Hyviä.