Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (17358)

Vierailija
16961/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa Gröna Lundin settilistasta? Esittivätkö Hupparipäivää ollenkaan? Se uppoaa ruotsalaisiin faneihinkin hyvin, tosin ei ehkä taviskatsojaan, joita tuolla on varmasti ollut paikalla. 

Fb:n fanisivuilla näkyi eilisen biisilista:

Kom ti byin, Karar i arbeit, Heimani i skick, Dågär åt böndrin, Kaffitår, Taco hej, Vems pojk e do?, Dansgolv, Mosquito, Text-tv, Economy +, Firmans man, Pa to ta na ka ko, YOLO, Karaoke, BBB.

Kiitos! Ihanaa, että mukana on edelleen ollut sekä Heimani i skick että Kaffitår, molemmat. omia suursuosikkeja. 

Samaa katsoin, ihanaa että nämä edelleen mukana.

Vierailija
16962/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvat vihaa uutta biisiä entistä enemmän, se on täysin sietämätön vaikka kuulostaa hauskalta yleisön laulu. Joku näkyy kirjoittaneen kommentteihin, että hän vihaa sitä että rakastaa tuota biisiä. Itsestäni ei kyllä sitä viisua kohtaan lämpöä löydy muuten kuin idean tasolla, tunne on erikoinen mutta hiukan masentava, harmittaa jos muilla ei tunnu olevan korvia päässä kun sitä täytyy oikein väkisin kehua muuten kuin kannatuksen vuoksi. Tai jos nyt joku tekninen syy löytyy miksi siitä pidätte niin kertokaa se, sen sijaan että pilkkaatte täällä viattomia juutuuppikommentoijia, jotka eivät osaa oikein mitään sanoa paitsi että tosi hieno biisi oli. Enhän minä tiennyt tuollaisen tyylilajin olevan olemassakaan, tekoälyltä piti kysyä, miksi Pitbull on suosittu. Kuulemma tuo yhdistelee tyylilajeja jotenkin hiukan uudella tavalla ja kai jotenkin vähän ironiaakin on mukana? Minun ikäiseltäni se ironia vilahtaa aika hyvin ohi, kun koko homma kuitenkin on juuri sitä mistä mukamas vitsaillaan ja ihan järkyttävää kuraa musiikillisesti ne pätkät joihin olen jaksanut törmätä.

Pyydän että puhutte jostain muustakin kuin uudesta biisistä aina jossain välissä, tai sunnuntaita viettää toinenkin kärttypää, otan osaa hänen sunnuntaiharmiinsa. Minä lähden syömään ihmetellen, miten hemmetissä he kestävät tuota biisiä esittää koko kesän. Kun heillä ne korvat kuitenkin on päässä. Vitsillä ehkä, mutta kai se heillekin vanhenee. Ehkä heille siinä on jotain teknistä lisävitsiä ja sitä kautta ekstrahauskuutta mukana, kun he kuitenkin ovat eri sukupolvea ja kasvaneet räppimaailmaan. Minun ikäisiini korviin se on lähtökohtaisesti mutaa, ja täytyy olla joku erityinen ansio, että sen perussynnin saa anteeksi. 

Axelin olomuoto selviää myös tästä, Jakob huvittuu kun toisella ääni menee aluksi solmuun. Varmaan aika pelottavaa olla lavalla tuossa kunnossa, ja yllättävän liukkaasti yrittää silti A liikkua. Hyvä että osaavat suhtautua tuohonkin asiaan noin hienosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16963/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan vaikea uskoa tuota tunnelmaa:

https://www.instagram.com/stories/humorgruppen.kaj/3888367393143654160

Tästä jotkut vetävät jo johtopäätöksen, että seuraavan biisin aihe olisi jäätelö:

https://www.instagram.com/stories/humorgruppen.kaj/3888384402338229894

Mäkin teen tuosta johtopäätöksen, että seuraavassa biisissä puhutaan jäätelöstä. Jätski kuuluu (kesä)lomaan, ja alkuvuodesta he lupasivat tulossa olevan "lomatunnelmaisia" biisejä. Toiseksi Kevin ei ole makean ystävä, luultavasti ei jätskinkään, joten hän ei kyllä sitä normisti ottaisi puheeksi. Se oli vinkki meille kajahtaneille!  :D

Vierailija
16964/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kauheasti, meikä oli tulkinnut Instagramissa julkaisijoiden "humorgruppen.kaj ja gronalund" postauksen ihan pieleen! Siinä hurrattiin upealle keikalle ja sanottiin, että nyt lataudutaan seuraaville keikoille, joista ekana oli tuo Petter 8.5. Mutta kyse oli siis Gröna Lundin esiintymislavan keikasta, eikä KAJ'n keikasta! 🙈

Hyvä kun Petterin mysteeri selvisi :D

Vierailija
16965/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hei, eihän uudesta biisistä ole pakko pitää, ei ollenkaan. Ne tykkää jotka tykkää, kuka mistäkin syystä, ja loput joko ei tykkää tai ihan sama/yhdentekevä. Onko täällä erityisesti pilkattu youtuben kommentoijia....? Ehkä mulla on jotkut erityislasit päässä, mutta en ole huomannut. 

Täällä on kyllä keskusteltu kaikesta mahdollisesta KAJhin liittyvästä maan ja taivaan välillä. Uusi biisi on nyt ollut ajankohtainen, joten tietenkin siitä on keskusteltu. Jos biisiä pitää vain huonona vitsinä esitettynä jossain sietämättömässä tyylilajissa, niin sekin on sallittua. Jokainen kokee biisin subjektiivisesti omalla tavallaan

En minäkään tuota tyylilajia rakasta, en pidä räpistä, mutta tykästyin just tuohon ironiseen otteeseen, ja biisi on mulle täysin kuunneltava. Mutta jos ei tykkää, niin jättää vaan kuuntelematta. 

Vierailija
16966/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että kukaan ainakaan täällä kehuu biisiä väkisin vain sen tähden, että KAJ on KAJ. Eiköhän meillä kaikilla ole korvat päässä, oma tahto ja uskallus sanoa, mitä ajattelemme. Perustellen, asiallisesti, toisten mielipiteitä kunnioittaen ja varsinkaan ketään mollaamatta. Erilaiset mielipiteethän ovat keskustelun suola. 

Vierailija
16967/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyyn virheen merkiksi! Mä olen linkannut tänne noita Economyn Youtube-arvioita ja nimittänyt niitä maailman huonoimmiksi. Se on tietysti mun henkilökohtainen ja kärjistetty mielipide, ei minkään virallisen tuomariston arvojärjestys. Mua vaan harmittaa nämä niin sanotut reagoijat, jotka eivät reagoi. Jos ei ole jostakin biisistä tai videosta kerrassaan mitään sanottavaa, hyvää tai huonoa, minkäänlaisesta syvemmästä analyysistä puhumattakaan, miksi ylipäätään julkaista sellainen tuotos? Kenelle se on tarkoitettu?

Tiedän: mun ei ole pakko katsella noita arvioita. Eikä ainakaan linkkailla niitä tänne teidän muiden kiusaksi. Teen parannuksen.  :D

Vierailija
16968/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi pystyyn virheen merkiksi! Mä olen linkannut tänne noita Economyn Youtube-arvioita ja nimittänyt niitä maailman huonoimmiksi. Se on tietysti mun henkilökohtainen ja kärjistetty mielipide, ei minkään virallisen tuomariston arvojärjestys. Mua vaan harmittaa nämä niin sanotut reagoijat, jotka eivät reagoi. Jos ei ole jostakin biisistä tai videosta kerrassaan mitään sanottavaa, hyvää tai huonoa, minkäänlaisesta syvemmästä analyysistä puhumattakaan, miksi ylipäätään julkaista sellainen tuotos? Kenelle se on tarkoitettu?

Tiedän: mun ei ole pakko katsella noita arvioita. Eikä ainakaan linkkailla niitä tänne teidän muiden kiusaksi. Teen parannuksen.  :D

Minäkin olen ihmetellyt, että niillekin, jotka eivät sano oikein mitään, riittää katsojia. He toisaalta levittävät videoita omille seuraajilleen, joten siitä plussat. ZuluModolla on yhtä leveä hymy kuin Jakobilla ja hän on jotenkin herttaisen oloinen, joten hän "saa anteeksi".

Vierailija
16969/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun korvat vihaa uutta biisiä entistä enemmän, se on täysin sietämätön vaikka kuulostaa hauskalta yleisön laulu. Joku näkyy kirjoittaneen kommentteihin, että hän vihaa sitä että rakastaa tuota biisiä. Itsestäni ei kyllä sitä viisua kohtaan lämpöä löydy muuten kuin idean tasolla, tunne on erikoinen mutta hiukan masentava, harmittaa jos muilla ei tunnu olevan korvia päässä kun sitä täytyy oikein väkisin kehua muuten kuin kannatuksen vuoksi. Tai jos nyt joku tekninen syy löytyy miksi siitä pidätte niin kertokaa se, sen sijaan että pilkkaatte täällä viattomia juutuuppikommentoijia, jotka eivät osaa oikein mitään sanoa paitsi että tosi hieno biisi oli. Enhän minä tiennyt tuollaisen tyylilajin olevan olemassakaan, tekoälyltä piti kysyä, miksi Pitbull on suosittu. Kuulemma tuo yhdistelee tyylilajeja jotenkin hiukan uudella tavalla ja kai jotenkin vähän ironiaakin on mukana? Minun ikäiseltäni se ironia vilahtaa aika hyvin ohi, kun koko homma kuitenkin on juuri sitä mistä mukamas vitsaillaan ja ihan järkyttävää kuraa musiikillisesti ne pätkät joihin olen jaksanut törmätä.

Pyydän että puhutte jostain muustakin kuin uudesta biisistä aina jossain välissä, tai sunnuntaita viettää toinenkin kärttypää, otan osaa hänen sunnuntaiharmiinsa. Minä lähden syömään ihmetellen, miten hemmetissä he kestävät tuota biisiä esittää koko kesän. Kun heillä ne korvat kuitenkin on päässä. Vitsillä ehkä, mutta kai se heillekin vanhenee. Ehkä heille siinä on jotain teknistä lisävitsiä ja sitä kautta ekstrahauskuutta mukana, kun he kuitenkin ovat eri sukupolvea ja kasvaneet räppimaailmaan. Minun ikäisiini korviin se on lähtökohtaisesti mutaa, ja täytyy olla joku erityinen ansio, että sen perussynnin saa anteeksi. 

Axelin olomuoto selviää myös tästä, Jakob huvittuu kun toisella ääni menee aluksi solmuun. Varmaan aika pelottavaa olla lavalla tuossa kunnossa, ja yllättävän liukkaasti yrittää silti A liikkua. Hyvä että osaavat suhtautua tuohonkin asiaan noin hienosti.

En jaksa muuten kommentoida mutta tuon vihjauksen Axelin kunnosta olisi kyllä voinut jättää pois.

Vierailija
16970/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeellistä siinä oli? Onhan se jo monella taholla todettu, että Axel oli flunssaisen oloinen eilen. t. Eri

Vierailija
16971/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ihmeellistä siinä oli? Onhan se jo monella taholla todettu, että Axel oli flunssaisen oloinen eilen. t. Eri

Kyseinen kommentoija saattoi käsittää tuon puheen kunnosta vähän eri tavalla, en usko että kipeydestä puhuminen häiritsi mutta "tuossa kunnossa lavalla olemisen" voi käsittää monella eri tavalla

Vierailija
16972/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen kommentoija saattoi käsittää tuon puheen kunnosta vähän eri tavalla, en usko että kipeydestä puhuminen häiritsi mutta "tuossa kunnossa lavalla olemisen" voi käsittää monella eri tavalla

Ihan pakko todeta, että jos Axel olisi ollut "tietyssä  kunnossa" lavalla, niin sen tietäisivät jo kaikki ja some olisi täynnä kommentteja. Lavanedus lähietäisyydellä ollut täynnä ihmisiä, joilla kaikilla näytti olevan paitsi ne korvat niin myös silmät päässä. 

Vierailija
16973/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pakko todeta, että jos Axel olisi ollut "tietyssä  kunnossa" lavalla, niin sen tietäisivät jo kaikki ja some olisi täynnä kommentteja. Lavanedus lähietäisyydellä ollut täynnä ihmisiä, joilla kaikilla näytti olevan paitsi ne korvat niin myös silmät päässä. 

Minähän en ole mitään Axelin kunnosta väittänyt. Ihan vaan kipeydestä hänen mahdollinen äänen heikkous johtui. Yritin vaan kertoa miksi tuo yksi kommentoija kritisoi tuota kommenttia Axelin kunnosta, että saattoi käsittää kirjoittajan tarkoittavan sillä muuta kuin sairautta.

Vierailija
16974/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo anteeksi, olen se joka kirjoitti tuon kommentin jossa sanoin ettei tarvitsisi Axelin kunnosta puhua. Käsitin sen vähän väärin, joten pahoittelut siitä. Viestin muiden osien melko kärkäs sävy ei auttanut oikein ymmärtänisessä, jos tuo kommentti olisi tullut toisessa kontekstissa niin olisin olettanut itsekin että vain kipeydestä puhutaan

Vierailija
16975/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän en ole mitään Axelin kunnosta väittänyt. Ihan vaan kipeydestä hänen mahdollinen äänen heikkous johtui. Yritin vaan kertoa miksi tuo yksi kommentoija kritisoi tuota kommenttia Axelin kunnosta, että saattoi käsittää kirjoittajan tarkoittavan sillä muuta kuin sairautta.

Juu ymmärsin/ymmärsimme varmaan kaikki kyllä mitä tarkoitit 😊. 

Vierailija
16976/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan vaikea uskoa tuota tunnelmaa:

https://www.instagram.com/stories/humorgruppen.kaj/3888367393143654160

Tästä jotkut vetävät jo johtopäätöksen, että seuraavan biisin aihe olisi jäätelö:

https://www.instagram.com/stories/humorgruppen.kaj/3888384402338229894

Mäkin teen tuosta johtopäätöksen, että seuraavassa biisissä puhutaan jäätelöstä. Jätski kuuluu (kesä)lomaan, ja alkuvuodesta he lupasivat tulossa olevan "lomatunnelmaisia" biisejä. Toiseksi Kevin ei ole makean ystävä, luultavasti ei jätskinkään, joten hän ei kyllä sitä normisti ottaisi puheeksi. Se oli vinkki meille kajahtaneille!  :D

Mun mielestä joku jossain jo ehdottikin seuraavan biisin nimeksi "Soft Ice". 

Vierailija
16977/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16978/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun muuten nuo aurinkolasit vaikuttavat ihan samoin kuin ne mustat hanskat uutenavuonna.

Vierailija
16979/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hauska pätkä Kajn instassa siitä, miten musavideon maskikohtaus oli kuvattu. Maskihan ei mitenkään automaattisesti pompsahda esiin, vaan Jakob on joutunut hommiin.

Kommenteissa myös kyseltiin, että eikö Jakobin kädet väsyneet kannattelemaan maskia ylhäällä odotellessa. Johon tietenkin toinen vastasi, että olette varmaan nähneet Bärikingin.

Kommenttiosastot ovat usein vielä parempia kuin itse videot.

Siinä on kironsa, että netti mahdollistaa maailmanlaajuisen suoran kommunikoinnin kenen kanssa tahansa ja että myös mitä tahansa sontasisältöä saa julkaista vapaasti. Mutta on siinä hyvätkin puolensa, kuten ajantasainen vuorovaikutus taiteilijoiden ja yleisön välillä. Ennen vanhaan kirjoitit kirjeen ja kiikutit sen postilaatikkoon toivoen sen ehkä löytävän perille, muttet ikinä päässyt lukemaan muiden fanien kirjeitä saati saanut artisteilta vastauksia. Nyt kaikki on yhden klikkauksen päässä.

Economy-kommenteista löytyy helmi toisensa jälkeen, ja niistä tosiaan nauttii melkein yhtä paljon kuin Kaj'n esityksestä. Muhun on tehnyt vaikutuksen myös se, kuinka monilla kielillä niitä kommentteja kenttään tippuu ja kuinka eksoottisista paikoista. Vöyriläisiä kerjätään tulemaan keikalle milloin Brasiliaan, milloin Uzbekistaniin tai Uuteen-Seelantiin, milloin jonnekin päin Afrikkaa. Usalaiset ja australialaiset alkaa jo tuntua ihan valtavirtakajahtaneilta. Eipä olisi Mister Internationalkaan vielä reilu vuosi sitten arvannut.

Myös joku ruotsalainen kirjoittaa ilahtuneena kommenttikentässä, että kiva nähdä viestejä niin monella kielellä. Mua huvittaa japaniksi kirjoitettu pätkä, joka on koristeltu nauru- ja sydänemojeilla. Hyvä että japanilaisellakin kajahtaneella on hauskaa, vaikka kukaan muu tuskin ymmärtää tekstistä mitään.  :D

Vierailija
16980/17358 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rankkaa oli

https://www.instagram.com/reel/DX4P3tGKHPn/

Kuinkahan kuuma siellä on oikein ollut... Kommenteista päätellen varsinainen sauna, eikä mikään ruotsalainen sauna. Ja joku on jonottanut siinä paahteessa viisi tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi