Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (20173)

Vierailija
16541/20173 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan välillä KAJn uutta postausta.

Olen ihan fiiliksissä kun Jakob laulaa ilman musiikkia. Ehkä ryhdyn itsekin treenaamaan tanssiliikkeitä😍

Tässä siihen linkki  https://www.instagram.com/stories/humorgruppen.kaj/3884645350619349060

Vierailija
16542/20173 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vöyriläinen saunalaulu rikkoi juuri 125 miljoonan striimauksen rajan Spotifyssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16543/20173 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon kivaa seurattavaa tällä viikolla: keskiviikkona Grammis-gaala, alkutunnelmat punaiselta matolta livenä Grammiksen Youtube-kanavalla (minä tollo en osaa linkittää) alkaen klo 16:30 ja itse gaala alkaen klo 20, nämä siis Suomen aikaa.  Vappuna Economy Plus julki ja lauantaina porukat laittavat varmaan tuoreeltaan someen tunnelmia ja klippejä Gröna Lundista, jonne on ennustettu melkein hellettä.  

Vierailija
16544/20173 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa paljon kivaa seurattavaa tällä viikolla: keskiviikkona Grammis-gaala, alkutunnelmat punaiselta matolta livenä Grammiksen Youtube-kanavalla (minä tollo en osaa linkittää) alkaen klo 16:30 ja itse gaala alkaen klo 20, nämä siis Suomen aikaa.  Vappuna Economy Plus julki ja lauantaina porukat laittavat varmaan tuoreeltaan someen tunnelmia ja klippejä Gröna Lundista, jonne on ennustettu melkein hellettä.  

Näin on. Katselin juuri klippejä Änglagårdin ekoista harjoituksista ja mietin, että Jakobilla on aikamoinen viikko. Harjoitusten lisäksi Grammis, biisinjulkaisu {+mahdollinen pressi) ja vielä Gröna Lundin keikka.

Vierailija
16545/20173 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Katselin juuri klippejä Änglagårdin ekoista harjoituksista ja mietin, että Jakobilla on aikamoinen viikko. Harjoitusten lisäksi Grammis, biisinjulkaisu {+mahdollinen pressi) ja vielä Gröna Lundin keikka.

Missä on Änglagård harjoitusklippejä? 

Vierailija
16546/20173 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on Änglagård harjoitusklippejä? 

Svenska teaternin instan ja facen stooreissa.

Vierailija
16547/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: Eurovisionklubben-jaksossa näytettiin pätkä Suomen euroviisusta 50 vuoden takaa, 1976 Fredi & Friendsin Pump Pump? Aika liikuttavaa... silloin Suomen toiveet oli korkeammalla kuin pitkiin aikoihin, mutta jälleen kerran jouduttiin pettymään. Jännä että tuo pätkä oli otettu mukaan ruotsalaisohjelmaan. 

Tässä Eurovisionsklubben-sarjan jaksossa teemana oli Suomi. Edellisellä viikolla aiheena oli muutama Välimeren maa (mm. Kreikka ja Italia). Sen jälkeen ei jaksoja ole omistettu millekään yksittäiselle maalle. Seuraava kerta ke 29.4. klo 19 svensk tid. Sen teemaa ei ole julkistettu (tilanne ti 28.4. aamulla). 

https://www.svtplay.se/video/84dn7vd/eurovisionklubben/avsnitt-9 

Vierailija
16548/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:n faniklubista bongasin, että Jakob antaa tänä vuonna Ruotsin pisteet Euroviisuissa. Hieno homma! Toivottavasti saa antaa 12 pistettä Suomelle.

Vierailija
16549/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FB:n faniklubista bongasin, että Jakob antaa tänä vuonna Ruotsin pisteet Euroviisuissa. Hieno homma! Toivottavasti saa antaa 12 pistettä Suomelle.

Aftonbladetilla pikku lapsus jutussaan, kun kirjoittaa, että KAJ sijoittui viime vuonna Euroviisuissa viidenneksi 🙂

Vierailija
16550/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin niin iloiseksi tästä uutisesta. En aikonut viisuja seurata, mutta nyt on pakko katsoa ainakin pisteidenjako.

Ihanaa, että Jakobille annettiin tämä luottamustehtävä. Katsoin että Melodifestivalenin instassa oli jo yli 2000 tykkäystä.

Vierailija
16551/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties jotkut ruotsalaiset tulevat äänestämään Suomea ihan nähdäkseen Jakobilta erityisen leveän hymyn, kun hän saisi sanoa jopa: "Finland twelve points, Finlande douze points".

Vierailija
16552/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Beppe Lantz, Jakobin "sijaistaja" tarvittaessa, joka kertoo musiikkiopinnoistaan ja sivuaa myös musikaalirooliaan. Monet ehkä ovat jo nähneetkin tämän faceryhmässä, mutta tässä nyt vielä kerran. 

https://www.facebook.com/reel/913899401474347/

Vierailija
16553/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ehkä luottamustehtävä sanan varsinaisessa merkityksessä... mutta tokihan me kajahtaneet ollaan kaikki pähkinöinä, kun saadaan nähdä Jakob missä hommassa tahansa.  :)  Mäkin euroviisuista piittaamaton joudun sitten liimaantumaan ruutuun ainakin sen h-hetken ajan, kun Ruotsi ilmoittaa äänensä Brysseliin, vai mikä se pääkallonpaikka tällä kertaa onkaan.  :D

Vierailija
16554/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ehkä luottamustehtävä sanan varsinaisessa merkityksessä... mutta tokihan me kajahtaneet ollaan kaikki pähkinöinä, kun saadaan nähdä Jakob missä hommassa tahansa.  :)  Mäkin euroviisuista piittaamaton joudun sitten liimaantumaan ruutuun ainakin sen h-hetken ajan, kun Ruotsi ilmoittaa äänensä Brysseliin, vai mikä se pääkallonpaikka tällä kertaa onkaan.  :D

Minä tulen iloiseksi siitä, että ovat saaneet hyvin jalansijaa Ruotsissa ja heitä kysytään myös tällaisiin tavallaan kuitenkin maata edustaviin tehtäviin. 
Toivottavasti Gröna Lundissa on iso ja innokas yleisö lauantaina.

Vierailija
16555/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties jotkut ruotsalaiset tulevat äänestämään Suomea ihan nähdäkseen Jakobilta erityisen leveän hymyn, kun hän saisi sanoa jopa: "Finland twelve points, Finlande douze points".

Jakob tulee antamaan Ruotsin jurypisteet. Toivoisin, että juryssä pisteet jaettaisiin jollain muulla kriteerillä :D

Vierailija
16556/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakob tulee antamaan Ruotsin jurypisteet. Toivoisin, että juryssä pisteet jaettaisiin jollain muulla kriteerillä :D

😄

Jos siellä annettaisiin pisteet Jakobin hymyn perusteella, niin pisteskaala loppuisi kesken... 

Vierailija
16557/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vakuuttunut, että Ruotsin juryyn on ujuttautunut riittävän monta kajahtanutta, joiden ainoana tavoitteena on saada Jakob hymyilemään. Kajkki muut kriteerit on sen rinnalla toisarvoisia.

Vierailija
16558/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Economy Plus -video tulee vapunpäivänä klo 16.

Vierailija
16559/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy jo nyt myös uuden biisin kaikki lyriikat 🤭

Vierailija
16560/20173 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubesta löytyy jo nyt myös uuden biisin kaikki lyriikat 🤭

Haa, hilpeää tekstiä. Laitan sinne linkin, niin voi valita haluaako nähdä ne jo etukäteen. https://youtu.be/Y8TcF-r7TaE