Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (16546)

Vierailija
16541/16545 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan välillä KAJn uutta postausta.

Olen ihan fiiliksissä kun Jakob laulaa ilman musiikkia. Ehkä ryhdyn itsekin treenaamaan tanssiliikkeitä😍

Tässä siihen linkki  https://www.instagram.com/stories/humorgruppen.kaj/3884645350619349060

Vierailija
16542/16545 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vöyriläinen saunalaulu rikkoi juuri 125 miljoonan striimauksen rajan Spotifyssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16543/16545 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon kivaa seurattavaa tällä viikolla: keskiviikkona Grammis-gaala, alkutunnelmat punaiselta matolta livenä Grammiksen Youtube-kanavalla (minä tollo en osaa linkittää) alkaen klo 16:30 ja itse gaala alkaen klo 20, nämä siis Suomen aikaa.  Vappuna Economy Plus julki ja lauantaina porukat laittavat varmaan tuoreeltaan someen tunnelmia ja klippejä Gröna Lundista, jonne on ennustettu melkein hellettä.  

Vierailija
16544/16545 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa paljon kivaa seurattavaa tällä viikolla: keskiviikkona Grammis-gaala, alkutunnelmat punaiselta matolta livenä Grammiksen Youtube-kanavalla (minä tollo en osaa linkittää) alkaen klo 16:30 ja itse gaala alkaen klo 20, nämä siis Suomen aikaa.  Vappuna Economy Plus julki ja lauantaina porukat laittavat varmaan tuoreeltaan someen tunnelmia ja klippejä Gröna Lundista, jonne on ennustettu melkein hellettä.  

Näin on. Katselin juuri klippejä Änglagårdin ekoista harjoituksista ja mietin, että Jakobilla on aikamoinen viikko. Harjoitusten lisäksi Grammis, biisinjulkaisu {+mahdollinen pressi) ja vielä Gröna Lundin keikka.

Vierailija
16545/16545 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Katselin juuri klippejä Änglagårdin ekoista harjoituksista ja mietin, että Jakobilla on aikamoinen viikko. Harjoitusten lisäksi Grammis, biisinjulkaisu {+mahdollinen pressi) ja vielä Gröna Lundin keikka.

Missä on Änglagård harjoitusklippejä? 

Vierailija
16546/16545 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on Änglagård harjoitusklippejä? 

Svenska teaternin instan ja facen stooreissa.