Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (16403)
Ei niin viatonta ja iloista juttua, ettei suomalainen täti-ihminen huolestuisi. :D Otetaan nyt kuulkaas järki käteen. Jos on pakko kantaa huolta, murehditaan sitten edes oikeasti vakavia asioita, vaikka ilmastonmuutosta, luontokatoa ja suurvaltojen seniilejä sotahulluja johtajia. Mutta annetaan ihanan Kaj'n tehdä just sellaista musiikkia kuin pojat itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, että aina ollaan heti lyttäämässä omaa suosikkiartistia maan rakoon, jos uusi biisi ei miellytä. Itse suhtaudun KAJhin kuin rakkaaseen perheenjäseneen siinä mielessä, että heillä on aina täysi tukeni mitä ikinä taiteen saralla tekevätkään.
Ajattele, että puolisosi, sisaresi tai hyvä ystäväsi ylpeänä ja silmät loistaen esittelisi jotain luovaa aikaansaannostaan, johon on panostanut ja käyttänyt aikaa satoja tunteja. Sanoisitteko te lyttääjät siihenkin, että kylläpä on kamala, nyt on sielu myyty ja piru perii? Itse kannustaisin ja kehuisin siinäkin tapauksessa, ettei oma taiteellinen makuni ihan kohtaisi. Toki voisin (kysyttäessä) tarjota asiallisia parannusehdotuksia, mutta se että tyrmäisin tuotoksen suoraan hänelle tai haukkuisin sen muille maanrakoon selän takana on itselleni täysin vieras ajatus.
Mutta tiedän kyllä, että hyväntahtoisuus, lojaalius ja avarakatseisuus eivät valitettavasti ole kaikkien heiniä.
Minusta täällä ei kyllä ole lytätty mitään, vaan käyty vain pohdiskelevaa ja osin kriittistäkin keskustelua. En mitenkään pysty näkemään sitä lyttäämisenä.
^ No, on tuolla muutama sivu aiempana lyöty aika lailla avokämmenellä... Hilpeänä ja iloisena fanittajana en voi kuin vähän ihmetellä. Mä omasta puolestani ilmoittaudun vastaanottamaan innokkaana ja tyytyväisenä kaiken, mitä tulossa on. Hyvä pojat! - Eri.
No sittenhän meitä on täällä ainakin kaksi! Minustakin vaikuttaa siltä, että Economy PLUS tulee olemaan ilo sekä korvalle että silmälle :D