Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (16164)

Vierailija
16161/16163 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeastaan pettynyt jos heiltä tulee vain yksi kappale ennen kesän rientoja. He niin kehuivat syksyllä ja talvella, että on vihdoinkin aikaa tehdä musiikkia.

Musiikkityyliä olen miettinyt kun olen kuunnellut paljon heidän vanhoja ihania kappaleitaan. 
Valitettavasti luulen että he eivät palaa vanhaan tyyliin vaan yrittävät tehdä isommille yleisöille suunnattuja kappaleita. Perustelen sillä, että he ovat sanoneet haluavansa esiintyä isoille ja isommille yleisöille.

Toivon että jos tulisi enemmän uusia kappaleita ja sitten siellä olisi mukana myös vanhemmantyylisiä kappaleita.

Vierailija
16162/16163 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun he tosiaan ymmärtäisivät tekemisensä laadun ja lopettaisivat kaiken aiemman tekemisensä pilkkaamisen ainakaan muuten kuin puhtaasti vitsillä. Ei hyttysbiiseillä mennä ihmisten sydämiin. Toki he ovat saaneet uusille biiseille enemmän kuunteluja, mutta johtuu siitä, että nyt heidät tunnetaan. Mutta hankitaanko niillä faneja? Siis pysyviä? Ehkä jonkin verran, mutta että tarpeeksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16163/16163 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun he tosiaan ymmärtäisivät tekemisensä laadun ja lopettaisivat kaiken aiemman tekemisensä pilkkaamisen ainakaan muuten kuin puhtaasti vitsillä. Ei hyttysbiiseillä mennä ihmisten sydämiin. Toki he ovat saaneet uusille biiseille enemmän kuunteluja, mutta johtuu siitä, että nyt heidät tunnetaan. Mutta hankitaanko niillä faneja? Siis pysyviä? Ehkä jonkin verran, mutta että tarpeeksi? 

Ehkä he ajattelevat, että fanit kyllä pysyvät mukana ja toivottavasti tekevät tosiaan useita kappaleita, joista osa on myös erityisesti faneille.

Melko varmasti he kuitenkin haluavat myös listamenestystä ja niitä isoja kuulijakuntia varsinkin Ruotsiin.

Eikä siinä mitään pahaa ole. Toivottavasti balanssi säilyy.

Vierailija
16164/16163 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä sormet ja varpaat ristissä toivomassa, että ovat uutta biisiä tehdessään tajunneet mihin heidän suosionsa perustuu. Siihen täysin omaperäiseen tekemiseen, tarinoihin, absurdeihin yhdistelmiin musiikkigenrejä ja aiheita sekä henkilöhahmoihin, joita harva osaa maalata samalla tavalla yhtä aikaa rakastettavina, mielenkiintoisina sekä koomisen omituisina.

Noin minäkin hartaasti  toivoisin. Toivottavasti eivät lähde ainakaan pidemmän päälle tekemään "massabiisejä" vaan pitäisivät  persoonallisesta tyylistään kiinni. Pieni "pelko" näin etukäteen on tästä uudesta biisistä, että Mosquito/Karaoke - linja jatkuu. Voi KAJ, KAJ, uskokaa itseenne, omaan tekemiseenne ja siihen, että se kantaa. Massaan on niin helppo hukkua.