Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (15891)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon alkaa olla keikkoja Ruotsissa. Jos jotkut ruotsalaisfanit vielä alkuvuodesta marisivat että eikö Ruotsiin tule yhtään keikkaa, niin ei kyllä tarvitse marista enää. Keikkoja on pitkin vuotta siellä ja täällä. En pistäisi pahakseni jos joku julkistus tulisi nyt välillä Suomeenkin. 🤔
Djuronäsetistä taisi viime vuonna tulla heidän lempparinsa. Sitä tunnelmaa on vaikea ylittää. Toivotaan, etteivät tällä kertaa polta yhtään saunaa.
Tää oli mulle nyt paha. Niin haluaisin tuonne, mutta on jo paljon lippuja ostettuna ja viikko tuon jälkeen on Vaasa.
Harmi kun keikat julkistetaan yksitellen, niin ei pysty tekemään järkevää kokonaissuunnittelua.
No vaikea niitä keikkoja valitettavasti muuten on julkistaa. Uusista tiedotetaan sitä mukaa kuin pojat solmivat uusia sopimuksia. Ei ole järkeä pantata tietoa aiemmista keikoista ja odottaa siihen asti, että koko vuosi on lyöty lukkoon. Silloin pitäisi periaatteessa odottaa joulukuulle saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon alkaa olla keikkoja Ruotsissa. Jos jotkut ruotsalaisfanit vielä alkuvuodesta marisivat että eikö Ruotsiin tule yhtään keikkaa, niin ei kyllä tarvitse marista enää. Keikkoja on pitkin vuotta siellä ja täällä. En pistäisi pahakseni jos joku julkistus tulisi nyt välillä Suomeenkin. 🤔
Djuronäsetistä taisi viime vuonna tulla heidän lempparinsa. Sitä tunnelmaa on vaikea ylittää. Toivotaan, etteivät tällä kertaa polta yhtään saunaa.
Eivätkös pojat siinä Djurönäsetin lavalla todenneetkin yleisölle, että siihenastisen elämänsä paras keikka ikinä.
Älä yllytä. Kohta mä joudun varaamaan matkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että paikallinen pelastuslaitos osaa nyt varautua jo ennalta ja panna keikkapäivän vuorolistaan tuplamiehityksen. Myös pyörtyilevien fanien varalta.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinkielinen artikkeli Hallnin kakkoskaudesta: https://yle.fi/a/7-10096554
Kylmät väreet. Mä joudun siis katsomaan kakkoskaudenkin sohvan takaa sormien välistä tirkistellen. Ja välillä pitämään hengitystaukoja. Eikä Jonaa vielä edes näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinkielinen artikkeli Hallnin kakkoskaudesta: https://yle.fi/a/7-10096554
Kylmät väreet. Mä joudun siis katsomaan kakkoskaudenkin sohvan takaa sormien välistä tirkistellen. Ja välillä pitämään hengitystaukoja. Eikä Jonaa vielä edes näytetty.
Mä en uskalla edes lukea artikkelia tämän kuvauksen jälkeen. Tekee mieli kömpiä sohvan alle piiloon, jo kun lukee, että joku on lukenut artikkelin Halln 2:sta.
En ehkä selviä tästä.
T. se Jonasta itsensä tunnistanut
Mä en varmasti selviä Tommyn minkkikostyymistä.
Täältä löytyy Jonakin ja jutussa mainittu minkkiasu.
Mä pelkään eniten sitä, että Raymondia ja Gunia alkaa vanha suola janottaa. Mikäli yhtään Gunia tunnen, siinä voi tanner tömistä.
Vielä palaan tuohon aikaan ennen kajahtamista. Muistin, että olin nähnyt KAJ'n Åbo Svenskanin tai Helsingin Svenskanin svenskadagen-juhlan konsertissa, joka oli televisioitu muistaakseni 2017. Se oli varmaan siksi isompi juttu, kun Suomi täytti pyöreitä. Mietin, mikä tämä trio on eikä heidän esitys mitenkään kolahtanut, mutta muistan edelleen mielikuvan. Hauskaa sinänsä etten muista muita esiintyjiä ollenkaan, vaikka varmasti hyviä ammattilaisia oli mukana. Jotain varmaan aistin näissä nuorissa miehissä....
Eivätkös pojat siinä Djurönäsetin lavalla todenneetkin yleisölle, että siihenastisen elämänsä paras keikka ikinä.