Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15672)

Vierailija
15661/15671 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strängnäs Tidningin juttu Kaj'n esiintymisestä kylän Sommarfestissä 5. kesäkuuta on maksumuurin takana, mutta loistavan kuvan pääsee katsomaan ilmaiseksi. Viime vuonna festarit olivat houkutelleet 20 000 hengen yleisön, ja lehden mukaan Kaj on tämän vuoden festareiden vetonaula.

https://www.strengnastidning.se/nyheter/strangnas/artikel/kaj-klar-for-…

"Monet osaavat Kaj'n biisit ulkoa sanasta sanaan", kertoo festivaalijärjestäjä. Hän on ilmeisesti tutustunut kajahtaneisiin, ellei peräti ole sellainen itse.  :)

Vierailija
15662/15671 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämän futarin veli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15663/15671 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevinhän on noista  selvästi urheilija sukua joten kilpailuvietti on varmaan kova.
Jos olette katsoneet Axelin  Utanför boxen-sarjan urheilujakson niin siinähän haastatellaan mm.  Kevinin serkkua VPS:n entistä kapteenia Sebastian Strandvallia. 

Mä olen katsonut koko sarjan. Axel todistaa olevansa muun hyvän lisäksi myös loistava toimittaja. Kevin on tosiaan urheilusukua, ilmeisesti siinä porukassa on kaikilla joku kilpailugeeni. Yksi hänen serkkunsa on maajoukkuehiihtäjä, tai on ainakin ennen ollut, ehkä jo lopettanut aktiiviuransa.

Futarin veli.

Jossain Axel totesi ettei ehdi ihan kaikkea tekemään joten toimittajan hommat ovat toistaiseksi tauolla vaikka se on toki homma, johon hänellä on muodollisin koulutus. 

Vierailija
15664/15671 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevinhän on noista  selvästi urheilija sukua joten kilpailuvietti on varmaan kova.
Jos olette katsoneet Axelin  Utanför boxen-sarjan urheilujakson niin siinähän haastatellaan mm.  Kevinin serkkua VPS:n entistä kapteenia Sebastian Strandvallia. 

Mä olen katsonut koko sarjan. Axel todistaa olevansa muun hyvän lisäksi myös loistava toimittaja. Kevin on tosiaan urheilusukua, ilmeisesti siinä porukassa on kaikilla joku kilpailugeeni. Yksi hänen serkkunsa on maajoukkuehiihtäjä, tai on ainakin ennen ollut, ehkä jo lopettanut aktiiviuransa.

Futarin veli.

Jossain Axel totesi ettei ehdi ihan kaikkea tekemään joten toimittajan hommat ovat toistaiseksi tauolla vaikka se on toki homma, johon hänellä on muodollisin koulutus. 

Ilmeisesti hän joutui olemaan intissä pitempään kuin toiset koska sai olla prikaatin lehden päätoimittaja.

Vierailija
15665/15671 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanbärare oli muistaakseni lehden nimi. 

Vierailija
15666/15671 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ saa kyllä ihan pään sekaisin, hyvällä tavalla. Minäkin olen viisikymppinen, lapseton, ja tunnen jopa äidillisiä tunteita näitä poikia kohtaan, ajattelen että jos minulla olisi lapsia niin olisi mahtavaa jos he olisivat kuin KAJn pojat. En tarkoita menestystä ja talenttia vaan niitä ihania persoonia, iloa ja lämpöä ja hyvää käytöstä. Suuri kunnia miesten vanhemmille ja kotikasvatukselle, huomaa että ovat saaneet kasvaa rakastettuina ja hyvällä tavalla vanhanaikaisesti kasvatettuina.

Sama täällä: 65+ lapseton KAJahtanut täti-ihminen, joka ei ole koskaan aikaisemmin seurannut minkään muun ryhmän tai esiintyjän uutisia. Vaasa teattereineen tuli tutuksi muutaman vuoden aikana mutta yhteydet sinne hupenivat ennen ensimmäisiäkään Wasa Teaterin KAJ-esiintymisiä. 

Vierailija
15667/15671 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä luulen että tuossa Kevinin suurten yleisöjen innossa on kyse jostain muustakin kuin kilpailuvietistä. Enpä ole itse kokeillut esiintyä minkäänkokoisille yleisöille, mutta ilmeisesti siitä tulee mielettömät endorfiinit ja sitä isommat mitä isompi yleisö.

Kilpailuviettiä heillä on kyllä kaikilla. Jakobkin eilen sanoi, että hän olisi ollut ”nöjdigare”, jos he olisivat sijoittuneet viisuissa korkeammille sijoille.

Vierailija
15668/15672 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Futarin veli.

Ilmeisesti hän joutui olemaan intissä pitempään kuin toiset koska sai olla prikaatin lehden päätoimittaja.

Täällä ketjussa on kyllä enemmän tietoa kuin missään muualla! Tätä olinkin vähän miettinyt, että mikä oli syynä pitempään palvelusaikaan. Olen nähnyt sen hauskan kuvan yrmeästä Axelista kun toiset pääsivät pois.

Vierailija
15669/15672 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvitti se, kuinka (erityisesti) Keviniä kutkuttaa ajatus osallistua viisuihin vielä toisen kerran. Kun häntä katsoo haastatteluissa ja muissakin yhteyksissä lavan ulkopuolella, hän on vaatimattomuuden ja jonkinlaisen ujoudenkin ruumiillistuma, jonka ei ikinä voisi kuvitella haluavan minkäänlaisiin parrasvaloihin. Hämmästyttävä mutaatio, kuinka hän niissä valoissa syttyykin loistamaan ja muuttuu kokonaan eri ihmiseksi.

Kevinhän sanoi siinä Vinterpratissaan ja muissakin yhteyksissä, että hän ei tiedä mitään parempaa kuin esiintyminen ja viihdyttäminen. Hän voisi seurata tuntikausia teatteripuvustamon työtä ihan vain siksi, että se on osa kokonaisuutta. Tässä näkyy mies, jolla on juuri ollut elämänsä paras työpäivä.https://www.instagram.com/reel/DJ4rT2rqQvi/

Kiitos kun linkitit tämän pätkän. Todellakin aivan hurmosmaista onnea. Tuntuu todellakin kuin esiintyminen olisi huumetta Kevinille, ekstaasia vähintään.

Olen aiemmin ohittanut tämän katsomatta loppuun, koska otti niin paljon päähän Euroviisujen jälkeen, etten pitkään aikaan halunnut katsoa mitään niihin liittyviä klippejä.

Taidetaan tosiaan olla huonojen häviäjien kansa. Minä taisin lähinnä rääkyä kiukusta niitä pisteitä seuratessa, ja samalla piti kuikuilla, miltä poikien ilmeet näyttävät. Sen verran löytyy masokistia että pakko oli katsoa loppuun. Mutten taida muistaa lopusta mitään, eikä syynä ollut minkäänlainen prosecco. 

Vierailija
15670/15671 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoittaudun tähän lapsettomien, kypsemmässä iässä olevien täti-ihmisten joukkoon, joka elää elämänsä ensimmäistä fanihurahdusta, ja on todella vaikuttunut paitsi poikien lahjakkuudesta niin heistä ihmisinä. Että tällaisia nuoria miehiä vielä on olemassa! Olen aiemmin kirjoittanutkin, että en uskaltanut katsoa koko euroviisufinaalia vuosi sitten. Jännitti liikaa. Tavallaan jopa toivoin  poikien voittoa, koska heidän biisinsä oli hyvä, esiintymisensä aivan hurmaavaa ja persooninahan he ovat aivan valloittavia. Ja kyllähän pojat voittivatkin, eivät kisaa mutta ihmisten sydämet!

Vierailija
15671/15671 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä lasketa, mutta Yolo on rikkonut kuuden miljoonan striimauksen rajan Spotifyssa.

Vierailija
15672/15671 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä edustan sitten nuoriso-osastoa kajahtaneiden keskuudessa. Ulkoisesti ehkä näytän hyvinkin tukevasti tädiltä, mutta mun sisälläni asuu tyttö, joka herää jokaiseen päivään yhtä toiveikkaana (sehän saattaa olla esimerkiksi uuden biisin julkaisupäivä). Ja sisäinen kauneushan se ratkaisee, kuori on vain pintaa. Eiks niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan