Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (15164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholmaan on ilmoitettu uusi keikka 24.11. Göta Lejon. Gröna Lund keväällä ja nyt vielä keikka syksyyn. Kivat teille, tukholmalaiset 🙂.
Mä olen jo miettinyt pitääkö marraskuussa lähteä Ruotsiin jos/kun Suomeen ei ole tiedossa elokuun jälkeen keikkoja. Tukholma olisi muuten hyvä, mutta tiistaipäivä on vähän huono töiden kannalta. Edellisenä viikonloppuna olisi Helsingborgissa. Sinne voisi päästä lentämällä Kööpenhaminaan ja siitä junalla.
Jään kuitenkin miettimään vielä muutamaksi kuukaudeksi. En usko, että näitä myydään ainakaan kovin pian loppuun.
No vähän samaa mietiskelen. Göteborg olisi torstaina 19.11. ja sinnekin pääsisi helposti lentäen suoraan. Tosin siellä vain seisomakatsomo, mut sehän ei sinänsä haittaa.
Varmaan vähän vaihtelee paikkakunnasta riippuen, miten nopeesti noi liput menee. Ainakin mitä huvikseni katsoin tuota Sundsvallin keikkaa, niin todella paljon lippuja on myyty nyt jo, ykköspermanto on lähes täysi, pari kolme hajapaikkaa siellä jäljellä.
Mä rupesin miettimään tuota Göta Lejonia. Vaikka se on arkipäivä, pystyisin kyllä järjestämään työhommani niin, että se onnistuisi. Veikkaan kyllä, että sinne pitää ostaa lippu ajoissa. Katsoin, että siellä on vain 1 100 paikkaa, eikä se ole paljon miljoonakaupungissa. Tukholmassa on paljon faneja jo omasta takaa, ja liikkeelle lähdetään varmasti kauempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta Vaasan permantolippuja (eli niitä kentän seisomapaikkoja) saa loppuun asti, vielä portiltakin. Eikä edes täyty kokonaan. Jalkapallokentän kokoiselle alueelle mahtuu nimittäin ihan älyttömästi väkeä, helposti 15 000 henkeä. Toki siellä on tarjoilutelttoja ja muita rakenteita, mutta tilaa jää siltikin ruhtinaallisesti.
Istumapaikkoja Vaasan stadikalla on 6 000 ja ne on tällä hetkellä periaatteessa myyty loppuun. Mutta kuten joku jo sanoi, matkatoimistojen, yritysten ja ryhmien isoista ennakkovarauksista varmasti vapautuu myöhemmin ainakin vähän lippuja yleiseen myyntiin.
Mun ei-valistuneen arvauksen mukaan lopullinen yleisömäärä Vaasassa voi olla noin 6 000 + 6 000.
Joo, isompi kysymys se majoitus taitaa olla. En ole edes katsonut tilannetta. Tuskin saa enää kovin edullista... ja on pakko ottaa 2 yötä sillä junani olisi perillä Vaasassa joskus 2 aikaan ja portit aukeaa klo 16 oliko näin? Haluan tulla sinne tosi ajoissa jonottamaan jotta pääsen eteen! Ja olisi syötävä jotenkin jossain ennen jonotusta. Eli 2 yötä se vaatii jos mielii hyvälle paikalle luulen. Kun osaisi ennustaa minkä verran permantoväkeä tulee jonottamaan noin aikaisin... Kerran kyllä menin yhdelle keikalle aamujunalla ja pääsin silti lavan eteen seisomakatsomoon. Jos rahat ei riitä 2 yöhön niin pakko ottaa 1 ja ei auta kuin toivoa että pääsen eteen. 🥺 Mutta pyrin siihen kahteen. Samalla näkisi Vaasaakin vähän (en ole koskaan käynyt).
Tee joka tapauksessa majoitusvaraus ajoissa. Vaasan kokoiselle kaupungille 12 000 hengen tapahtuma on tosi iso. Kun vuodepaikat loppuvat, ne kirjaimellisesti loppuvat. Se on tuote, jota hotellit eivät voi tilata mistään lisää. Omalla autolla liikkuvat voivat tietysti helposti ajaa yöksi kauemmaksikin, mutta julkisilla kulkevalle se on hankalampaa.
Mä varasin Vaasaan konserttilipun heti kun ne tuli myyntiin. Hotellihuoneen vasta seuraavana päivänä, ja jo oli huonehinta noussut parilla kympillä siinä yhdessä yössä. Se dynaaminen hinnoittelu, kysynnän ja tarjonnan laki... Sen jälkeen en ole hotelleja katsellut, en osaa sanoa, mikä saatavuus on tällä hetkellä. Mutta takuulla kannattaa majapaikka varata ajoissa. Itse otan aina huoneen peruutusoikeudella, vaikka se hitusen kalliimpi onkin. Kun ei koskaan tiedä, mitä elämässä tapahtuu, niin onpahan ainakin mahdollista perua huonevaraus tarvittaessa. Junalipunkin ottaisin jo, mutta VR ei taida vielä myydä elokuun loppupuolen lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä rupesin miettimään tuota Göta Lejonia. Vaikka se on arkipäivä, pystyisin kyllä järjestämään työhommani niin, että se onnistuisi. Veikkaan kyllä, että sinne pitää ostaa lippu ajoissa. Katsoin, että siellä on vain 1 100 paikkaa, eikä se ole paljon miljoonakaupungissa. Tukholmassa on paljon faneja jo omasta takaa, ja liikkeelle lähdetään varmasti kauempaakin.
Nyt minua rupesi todella syyhyttämään tämän Göta Leonin keikan kanssa. Saa nähdä joudunko varaamaan. Lennothan on halpoja, mutta majoitus maksaa aina jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta Vaasan permantolippuja (eli niitä kentän seisomapaikkoja) saa loppuun asti, vielä portiltakin. Eikä edes täyty kokonaan. Jalkapallokentän kokoiselle alueelle mahtuu nimittäin ihan älyttömästi väkeä, helposti 15 000 henkeä. Toki siellä on tarjoilutelttoja ja muita rakenteita, mutta tilaa jää siltikin ruhtinaallisesti.
Istumapaikkoja Vaasan stadikalla on 6 000 ja ne on tällä hetkellä periaatteessa myyty loppuun. Mutta kuten joku jo sanoi, matkatoimistojen, yritysten ja ryhmien isoista ennakkovarauksista varmasti vapautuu myöhemmin ainakin vähän lippuja yleiseen myyntiin.
Mun ei-valistuneen arvauksen mukaan lopullinen yleisömäärä Vaasassa voi olla noin 6 000 + 6 000.
Joo, isompi kysymys se majoitus taitaa olla. En ole edes katsonut tilannetta. Tuskin saa enää kovin edullista... ja on pakko ottaa 2 yötä sillä junani olisi perillä Vaasassa joskus 2 aikaan ja portit aukeaa klo 16 oliko näin? Haluan tulla sinne tosi ajoissa jonottamaan jotta pääsen eteen! Ja olisi syötävä jotenkin jossain ennen jonotusta. Eli 2 yötä se vaatii jos mielii hyvälle paikalle luulen. Kun osaisi ennustaa minkä verran permantoväkeä tulee jonottamaan noin aikaisin... Kerran kyllä menin yhdelle keikalle aamujunalla ja pääsin silti lavan eteen seisomakatsomoon. Jos rahat ei riitä 2 yöhön niin pakko ottaa 1 ja ei auta kuin toivoa että pääsen eteen. 🥺 Mutta pyrin siihen kahteen. Samalla näkisi Vaasaakin vähän (en ole koskaan käynyt).
Tee joka tapauksessa majoitusvaraus ajoissa. Vaasan kokoiselle kaupungille 12 000 hengen tapahtuma on tosi iso. Kun vuodepaikat loppuvat, ne kirjaimellisesti loppuvat. Se on tuote, jota hotellit eivät voi tilata mistään lisää. Omalla autolla liikkuvat voivat tietysti helposti ajaa yöksi kauemmaksikin, mutta julkisilla kulkevalle se on hankalampaa.
Mä varasin Vaasaan konserttilipun heti kun ne tuli myyntiin. Hotellihuoneen vasta seuraavana päivänä, ja jo oli huonehinta noussut parilla kympillä siinä yhdessä yössä. Se dynaaminen hinnoittelu, kysynnän ja tarjonnan laki... Sen jälkeen en ole hotelleja katsellut, en osaa sanoa, mikä saatavuus on tällä hetkellä. Mutta takuulla kannattaa majapaikka varata ajoissa. Itse otan aina huoneen peruutusoikeudella, vaikka se hitusen kalliimpi onkin. Kun ei koskaan tiedä, mitä elämässä tapahtuu, niin onpahan ainakin mahdollista perua huonevaraus tarvittaessa. Junalipunkin ottaisin jo, mutta VR ei taida vielä myydä elokuun loppupuolen lippuja.
Ei löydy junayhteyksiä kuin 9.8. asti. Jos ostaa matkat esim. 3 kk aiemmin, saa halvalla todennäköisesti yhä.
EC Hostelissa näyttää vielä olevan vapaita huoneita Vaasan konserttiviikonloppuna kävelyetäisyydellä konserttipaikasta. Kahden hengen huone peruutusoikeudella 100 € / yö. Hintaan sisältyy aamiainen, joka tosin toimii ilmeisesti itsepalveluperiaattella. Kysymyksessä on kansanopiston oppilasasuntola.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa totta.
https://www.instagram.com/stories/humorgruppen.kaj/3865522603385615831?
No mutta totta kaj tämä on totta. Olkoonkin iltapäivälehti, myös Aftonbladet noudattaa journalismin eettisiä periaatteita ja julkaisee vain faktapohjaisia uutisia. Ainakin 364 päivää vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa totta.
https://www.instagram.com/stories/humorgruppen.kaj/3865522603385615831?
No mutta totta kaj tämä on totta. Olkoonkin iltapäivälehti, myös Aftonbladet noudattaa journalismin eettisiä periaatteita ja julkaisee vain faktapohjaisia uutisia. Ainakin 364 päivää vuodesta.
Että Aftonbladet tekee tällaisen pilan, on kyllä merkki siitä, että KAJ edelleen on siellä suosiossa. Se tietysti näkyy siinäkin, että on lisätty Västerosin ja Tukholman keikat ohjelmaan. Nyt on jo 10 keikkaa Ruotsissakin.
Aprillia vai ei, siinä pulma.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli maailman paras! Maskit naamalla viinakauppaan!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä on totta toinen puoli. Jotain ilmestynee 10.4..
Ehdottomasti jotain tapahtuu 10.4. Jos kyseessä olisi silkka aprillipila, tässä ei mainittaisi mitään päivämäärää. Mutta nyt pantiin fanit nukkumaan huonosti kymmenen yötä. Voihan jävla fan taas. :D
Mä katsoin pitkästä aikaan tämän Kaj haastattelee Kaj'ta -videon. En ollut ollenkaan muistanut tai kiinnittänyt huomiota siihen, että Kaj Korkea-aho on siis dissannut Kaj'ta podissaan jo kymmenen vuotta (tai ehkä kauemminkin). Poikien olisi tosiaan kannattanut mieluummin valita bändinsä nimeksi Lasse Eriksson...
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä..... 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin pitkästä aikaan tämän Kaj haastattelee Kaj'ta -videon. En ollut ollenkaan muistanut tai kiinnittänyt huomiota siihen, että Kaj Korkea-aho on siis dissannut Kaj'ta podissaan jo kymmenen vuotta (tai ehkä kauemminkin). Poikien olisi tosiaan kannattanut mieluummin valita bändinsä nimeksi Lasse Eriksson...
Siitä puhe mistä puute. Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Ja muita kuuluisia sanontoja.
Kaj Korkea-aho on siis salaa aivan lääpällään KAJ'n poikiin, katsoo piilossa videoita ja säilyttää päiväkirjan välissä KAJ'n kuvia. Nolostelee vaan ihastustaan enemmän kuin tämän ketjun kirjoittajat yhteensä.
Saatiin selitys tällekin. Korkea-aholle tiedoksi, että thirst trap videoiden katsominen tusinan kertaa putkeen on aivan ok. Siinä ei ole mitään pahaa.
Toinen vaihtoehto on se, että Kaj Korkea-ahon puoliso on se, joka on oivaltanut KAJ'n poikien puoleensavetävyyden ja katsoo kaihoten videoita. KKA sitten purkaa mustasukkaisuuttaan julkisesti. Siinä tapauksessa: KKA, rauhoitu, ei hätää. Parisuhteelle tekee hyvää olla yhteinen harrastus, ota puolisoa kädestä kiinni ja katselkaa yhdessä. Kyllä sinäkin vielä oivallat.
KKA:lla ei luultavasti ole ketään, jolle avautua todellisista tunteistaan. Kaapissahan meistäkin suurin osa piilottelee, mutta meillä on sentään tämä ketju ja toisemme. Kuinkahan moni fani astelee Vaasan stadionille mustassa maskissa?
Jaa uusi biisi tulossa 10.4.?!?!?!?!