Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (15164)
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan noita permantolippuja saatavilla vielä huhtikuussa, mitä arvelette...? En oo varma antaako nyt vielä budjetti myöten lippuun... Olihan jäähallikeikallekin.
Helsingissä sai permantolippuja ihan loppuun asti. Myös istumapaikkoja tuli lisää myyntiin syksyllä kun jotkut isot varaukset laukesivat.
Mä en myöskään millään jaksa uskoa, että permanto myydään loppuun. Sinnehän mahtuu todella paljon ihmisiä siitä huolimatta, että sinne tulee tekniikka, makkara- ja olutteltat, bajamajat ym. On kuitenkin futiskenttä.
Ilman muuta Vaasan permantolippuja (eli niitä kentän seisomapaikkoja) saa loppuun asti, vielä portiltakin. Eikä edes täyty kokonaan. Jalkapallokentän kokoiselle alueelle mahtuu nimittäin ihan älyttömästi väkeä, helposti 15 000 henkeä. Toki siellä on tarjoilutelttoja ja muita rakenteita, mutta tilaa jää siltikin ruhtinaallisesti.
Istumapaikkoja Vaasan stadikalla on 6 000 ja ne on tällä hetkellä periaatteessa myyty loppuun. Mutta kuten joku jo sanoi, matkatoimistojen, yritysten ja ryhmien isoista ennakkovarauksista varmasti vapautuu myöhemmin ainakin vähän lippuja yleiseen myyntiin.
Mun ei-valistuneen arvauksen mukaan lopullinen yleisömäärä Vaasassa voi olla noin 6 000 + 6 000.
Kysyin tekoälyltä ja se väittää että Lemonsoft areenan kokonaiskapasiteetti (istuma- + seisomapaikat) on turvallisuussyistä yhteensä n. 11 000 kpl.
Miksi Vaasan stadionille mahtuu "vain" 11 000, vaikka kenttä on suuri?
Vaikka pelkkään kentän pinta-alaan perustuva teoreettinen maksimi voisi olla suurempi, Lemonsoft Stadionin virallinen tapahtumakapasiteetti on rajoitettu turvallisuuden, poistumisreittien ja palveluiden (kuten WC-tilat ja ravintolat) mukaan. Kun lavarakenteet ja tekniikka vievät osan kentästä, kentälle mahtuva yleisömäärä on käytännössä noin 5 000 – 6 500 henkilöä katsomopaikkojen lisäksi.
En sitten tiedä minkä verran tähän voi luottaa, mutta jos pitää paikkansa, permannolla onkin ihanan väljää.
Sillä "vain" 11 000 - 12 000 hengelläkin saa takuulla aikaan huikean tunnelman kesäyöhön. Konserttuípäivänä taivaalla on (melkein) täysikuu. Kunpa vielä olisi poutaa ja lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tekoälyltä ja se väittää että Lemonsoft areenan kokonaiskapasiteetti (istuma- + seisomapaikat) on turvallisuussyistä yhteensä n. 11 000 kpl.
Miksi Vaasan stadionille mahtuu "vain" 11 000, vaikka kenttä on suuri?
Vaikka pelkkään kentän pinta-alaan perustuva teoreettinen maksimi voisi olla suurempi, Lemonsoft Stadionin virallinen tapahtumakapasiteetti on rajoitettu turvallisuuden, poistumisreittien ja palveluiden (kuten WC-tilat ja ravintolat) mukaan. Kun lavarakenteet ja tekniikka vievät osan kentästä, kentälle mahtuva yleisömäärä on käytännössä noin 5 000 – 6 500 henkilöä katsomopaikkojen lisäksi.
En sitten tiedä minkä verran tähän voi luottaa, mutta jos pitää paikkansa, permannolla onkin ihanan väljää.
Ei tarvitse kysyä tekoälyltä kun voi mennä suoraan tiedon lähteelle l. Lemonsoft stadionin nettisivulle, jossa kerrotaan, että maksimimäärä tapahtumissa on 11 240 henkeä.
Vegatoppenin viikkoäänestys vielä tänään. Nousisiko Karaoke vielä takaisin ykköspaikalle?
KAJ:n kanssa on aina hauskaa, vaikka olisi vain omissa ajatuksissaan. Ollessani äsken yksin lounastauolla aloin sattuneesta syystä miettimään Bärikingiä ja Josuaa.
On tietenkin ihan yleismaailmallista, että on olemassa pahan pojan prototyyppejä, jotka ovat kuumia ja naisten mielestä kuumottavia. Mutta että tämä "paha" poika poimii mustikoita - se nyt vaan on ihan hulvattoman omalaatuisen huvittavaa. En voi kuvitella, että kenenkään muun kuin KAJ-fanien päiväunien kohde olisi isänsä kanssa asuva mustikanpoimija.
Sekin on kyllä vähän erikoista, että tarvittiin suomenkieliset ja ruotsalaiset fanit ennen kuin Josuan hauikset huomattiin. Vai olikohan Josua kuitenkin suomenruotsalaisten rouvien salaisten päiväunien kohde teatterivierailujen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
KAJ:n kanssa on aina hauskaa, vaikka olisi vain omissa ajatuksissaan. Ollessani äsken yksin lounastauolla aloin sattuneesta syystä miettimään Bärikingiä ja Josuaa.
On tietenkin ihan yleismaailmallista, että on olemassa pahan pojan prototyyppejä, jotka ovat kuumia ja naisten mielestä kuumottavia. Mutta että tämä "paha" poika poimii mustikoita - se nyt vaan on ihan hulvattoman omalaatuisen huvittavaa. En voi kuvitella, että kenenkään muun kuin KAJ-fanien päiväunien kohde olisi isänsä kanssa asuva mustikanpoimija.
Sekin on kyllä vähän erikoista, että tarvittiin suomenkieliset ja ruotsalaiset fanit ennen kuin Josuan hauikset huomattiin. Vai olikohan Josua kuitenkin suomenruotsalaisten rouvien salaisten päiväunien kohde teatterivierailujen jälkeen?
Minä en kiinnittänyt niihin huomiota ennen kuin Celeste sanoi HELLO ARMS! Minä en yleensäkään kiinnitä hupmiota muskeleihin ollenkaan.
"On tietenkin ihan yleismaailmallista, että on olemassa pahan pojan prototyyppejä, jotka ovat kuumia ja naisten mielestä kuumottavia. Mutta että tämä "paha" poika poimii mustikoita - se nyt vaan on ihan hulvattoman omalaatuisen huvittavaa. En voi kuvitella, että kenenkään muun kuin KAJ-fanien päiväunien kohde olisi isänsä kanssa asuva mustikanpoimija."
Tätä olen naureskellut mäkin, ja tästä ovat kirjoittaneet huvittuneesti myös kansainväliset Kaj-fanit, joiden mukaan kukaan muu maailmassa ei olisi saanut aikaan seksikästä tarinaa maalaispojasta mustikassa.
Ei se tarina tietysti ensisijaisesti seksikäs olen vaan moniulotteisen hauska ja älykäs. Mutta vaikka mäkin kiinnostun miehissä siitä, mitä heillä on korvien välissä ja Kaj'n tapauksessa siitä, millaista taidetta se korvienväli tuottaa, joudun myöntämään panneeni merkille myös marjanpoimijan muskelit. So it goes, sanoi jo Kurt Vonnegut.
Kaj tuppaa luomaan tällaisia kätketysti kuumia karaktäärejä. Moni ei pitäisi seksipommina myöskään mammansa kanssa asuvaa aikamiespoikaa, jonka lempiharrastus on kiikaroida kakkivia kurkia. Mä olen silti lukenut useampia vuodatuksia kansainvälisiltä faneilta, jotka unelmoivat Dan-Olesta opettamassa heille teerien soidinmenoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaj tuppaa luomaan tällaisia kätketysti kuumia karaktäärejä. Moni ei pitäisi seksipommina myöskään mammansa kanssa asuvaa aikamiespoikaa, jonka lempiharrastus on kiikaroida kakkivia kurkia. Mä olen silti lukenut useampia vuodatuksia kansainvälisiltä faneilta, jotka unelmoivat Dan-Olesta opettamassa heille teerien soidinmenoja.
Kaj Korkea-aho on niin pihalla. Ei vaan näe mitä on suoraan silmiensä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle Dan-Ole jääkin kyllä kätketyn kuumaksi ainakin kurkia kiikaroidessaan. Hänellä on niin suoraan sanottuna kamala asu, että on melkein vaikea katsoa. Siinä mahdollinen viehätys karisee omissa silmissäni.
Mutta Dan-Ole on kaikista KAJ:n hahmoista menestyksekkäin rakkausrintamalla. Hänhän pääsee kerrassaan tulisiin suudelmiin Eva-Lisan kanssa. Ehkä tämä sitten joillakin katsojilla saa liekin lepattamaan omissakin ajatuksissa.
Paha poika Dan-Ole ei kuitenkaan ole Bärikingin Josuan tavoin. Jos naiset häneen ihastuvat, niin kyseessä ei ole perinteinen viehätys pahoihin poikiin vaan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Sillä "vain" 11 000 - 12 000 hengelläkin saa takuulla aikaan huikean tunnelman kesäyöhön. Konserttuípäivänä taivaalla on (melkein) täysikuu. Kunpa vielä olisi poutaa ja lämmintä.
Kyllä. Aurinko laskee elokuun lopulla varmaan joskus yhdeksän jälkeen. Jos konsertti alkaa kahdeksalta ja kestää sen pari tuntia, niin konsertin loppupuoli saadaan nauttia ja tunnelmoida mukavan hämärtyvässä illassa.
Täällä tämä "täti" ei oikein mitenkään malttaisi pysyä nahoissaan elokuulle saakka, vaikka jo parille muulle poikien kesäkeikalle olen sitä ennen menossa. Odotuksen tuskaa olen yrittänyt lievittää katselemalla kaikki suosikkivideot läpi, Allsång Inga winners, Djurönäset, KOI, Birka, Mello medley, synttärivideo tietenkin, ja nyt sitten vielä joku onnistui päälle päätteeksi julkaisemaan tämän marjanpoimija-editin! Joka on ihan pakko katsoa varmuudeksi useamman kerran peräkkäin. Huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Dan-Ole jääkin kyllä kätketyn kuumaksi ainakin kurkia kiikaroidessaan. Hänellä on niin suoraan sanottuna kamala asu, että on melkein vaikea katsoa. Siinä mahdollinen viehätys karisee omissa silmissäni.
Mutta Dan-Ole on kaikista KAJ:n hahmoista menestyksekkäin rakkausrintamalla. Hänhän pääsee kerrassaan tulisiin suudelmiin Eva-Lisan kanssa. Ehkä tämä sitten joillakin katsojilla saa liekin lepattamaan omissakin ajatuksissa.Paha poika Dan-Ole ei kuitenkaan ole Bärikingin Josuan tavoin. Jos naiset häneen ihastuvat, niin kyseessä ei ole perinteinen viehätys pahoihin poikiin vaan jotain muuta.
On naisia, jotka viehättyvät vilpittömistä aikamiespojista. Joita Kaj tuntuu vilpittömästi symppaavan, vaikka/koska teini-iästä lähtien vakisuhteissa eläneet miehet eivät itse sellaisesta elämäntavasta mitään tiedä. He kuitenkin toivovat myös mamman/papanpojille onnea, ja usein käykin lopulta hyvin. Löysihän Bo-Haraldkin tangomarkkinoilta sen Ritvan. Toki on traagisiakin kohtaloita, kuten Bärgandis begeistran Jonnylla, mutta elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Dan-Ole on kaikista KAJ:n hahmoista menestyksekkäin rakkausrintamalla. Hänhän pääsee kerrassaan tulisiin suudelmiin Eva-Lisan kanssa. Ehkä tämä sitten joillakin katsojilla saa liekin lepattamaan omissakin ajatuksissa.Paha poika Dan-Ole ei kuitenkaan ole Bärikingin Josuan tavoin. Jos naiset häneen ihastuvat, niin kyseessä ei ole perinteinen viehätys pahoihin poikiin vaan jotain muuta.
On naisia, jotka viehättyvät vilpittömistä aikamiespojista. Joita Kaj tuntuu vilpittömästi symppaavan, vaikka/koska teini-iästä lähtien vakisuhteissa eläneet miehet eivät itse sellaisesta elämäntavasta mitään tiedä. He kuitenkin toivovat myös mamman/papanpojille onnea, ja usein käykin lopulta hyvin. Löysihän Bo-Haraldkin tangomarkkinoilta sen Ritvan. Toki on traagisiakin kohtaloita, kuten Bärgandis begeistran Jonnylla, mutta elämä on.
Minä kyllä luulen, että Bo-Harald oli Ritvalle vain yhden yön juttu.
Se oli varmaan molemmille mukava kokemus, mutta olen aina ajatellut, että tuon jälkeen Bo-Harald palasi äitinsä helmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta Vaasan permantolippuja (eli niitä kentän seisomapaikkoja) saa loppuun asti, vielä portiltakin. Eikä edes täyty kokonaan. Jalkapallokentän kokoiselle alueelle mahtuu nimittäin ihan älyttömästi väkeä, helposti 15 000 henkeä. Toki siellä on tarjoilutelttoja ja muita rakenteita, mutta tilaa jää siltikin ruhtinaallisesti.
Istumapaikkoja Vaasan stadikalla on 6 000 ja ne on tällä hetkellä periaatteessa myyty loppuun. Mutta kuten joku jo sanoi, matkatoimistojen, yritysten ja ryhmien isoista ennakkovarauksista varmasti vapautuu myöhemmin ainakin vähän lippuja yleiseen myyntiin.
Mun ei-valistuneen arvauksen mukaan lopullinen yleisömäärä Vaasassa voi olla noin 6 000 + 6 000.
Joo, isompi kysymys se majoitus taitaa olla. En ole edes katsonut tilannetta. Tuskin saa enää kovin edullista... ja on pakko ottaa 2 yötä sillä junani olisi perillä Vaasassa joskus 2 aikaan ja portit aukeaa klo 16 oliko näin? Haluan tulla sinne tosi ajoissa jonottamaan jotta pääsen eteen! Ja olisi syötävä jotenkin jossain ennen jonotusta. Eli 2 yötä se vaatii jos mielii hyvälle paikalle luulen. Kun osaisi ennustaa minkä verran permantoväkeä tulee jonottamaan noin aikaisin... Kerran kyllä menin yhdelle keikalle aamujunalla ja pääsin silti lavan eteen seisomakatsomoon. Jos rahat ei riitä 2 yöhön niin pakko ottaa 1 ja ei auta kuin toivoa että pääsen eteen. 🥺 Mutta pyrin siihen kahteen. Samalla näkisi Vaasaakin vähän (en ole koskaan käynyt).
Tukholmaan on ilmoitettu uusi keikka 24.11. Göta Lejon. Gröna Lund keväällä ja nyt vielä keikka syksyyn. Kivat teille, tukholmalaiset 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Tukholmaan on ilmoitettu uusi keikka 24.11. Göta Lejon. Gröna Lund keväällä ja nyt vielä keikka syksyyn. Kivat teille, tukholmalaiset 🙂.
Mä olen jo miettinyt pitääkö marraskuussa lähteä Ruotsiin jos/kun Suomeen ei ole tiedossa elokuun jälkeen keikkoja. Tukholma olisi muuten hyvä, mutta tiistaipäivä on vähän huono töiden kannalta. Edellisenä viikonloppuna olisi Helsingborgissa. Sinne voisi päästä lentämällä Kööpenhaminaan ja siitä junalla.
Jään kuitenkin miettimään vielä muutamaksi kuukaudeksi. En usko, että näitä myydään ainakaan kovin pian loppuun.
Huhtikuuhan alkaa jo huomenna. Uskon että ihan varmasti on saatavana. Permanto näyttää edelleen että runsaasti tilaa.
Minä itse en oikein usko että se edes tulee loppuunmyydyksi.