Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (14609)

Vierailija
14581/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minne olette oikein menossa kun kerrotte olevanne samalla lennolla niiden kanssa? Utelias. 

Ovat menossa Birka Linen risteilylle, jolla KAJ esiintyy. T. Kateellinen sivustakatsoja 

Vierailija
14582/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minne olette oikein menossa kun kerrotte olevanne samalla lennolla niiden kanssa? Utelias. 

Ovat menossa Birka Linen risteilylle, jolla KAJ esiintyy. T. Kateellinen sivustakatsoja 

Täällä kans kateellisena 😭

Mutta superhauskaa saada kuulumisia lentokentältä jne. Ei yhtään ole spämmiä tuollaiset viestit tässä ketjussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14583/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka kyseli listaa keikoista, KAJ'n omien kotisivujen kautta löytyy mielestäni helpoiten: https://www.humorgruppenkaj.com/spelningar

Vierailija
14584/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille, joka kyseli listaa keikoista, KAJ'n omien kotisivujen kautta löytyy mielestäni helpoiten: https://www.humorgruppenkaj.com/spelningar

Listasta puuttuvat Gröna Lund ja Furuvik, ja Suomen-keikkojen kohdalla ovat myös muut Ruotsin-keikat paitsi nuo kaksi ensin mainittua.

Vierailija
14585/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilypäivitystä. Ollaan terminaalissa istumassa viereisellä sohvalla Jakobista ja Kevinistä odottamassa laivaan pääsyä, johon on vielä kaksi tuntia.

Vierailija
14586/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risteilypäivitystä. Ollaan terminaalissa istumassa viereisellä sohvalla Jakobista ja Kevinistä odottamassa laivaan pääsyä, johon on vielä kaksi tuntia.

Kiva teille! Nyt oon kyllä vähän kade, enkä niin vähääkään.... Yritän hakea jotain lohtua ajatuksesta, että näen heidät Billnäsissä ja toivottavasti myös Allas livessä Helsingissä 😉

Vierailija
14587/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella noloa kun kailotin jotain tyhmää fanihommaa ennen kuin huomasin heidät.

Vierailija
14588/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Axelia näkynyt? 

Vierailija
14589/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Axelia näkynyt? 

Ei ole🤔

Vierailija
14590/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva teille! Nyt oon kyllä vähän kade, enkä niin vähääkään.... Yritän hakea jotain lohtua ajatuksesta, että näen heidät Billnäsissä ja toivottavasti myös Allas livessä Helsingissä 😉

Mä puolestani katselen Mello-medley-videota noin sadannen kerran. Se on vaan niin mielettömän hyvä! Miten voikin joku video olla näin addiktoiva 😍

Vierailija
14591/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Axelia näkynyt? 

Discordissa jo murehditaan kerkeääkö Axel ollenkaan paikalle, kun häntä ei vieläkään ole näkynyt. Toivottavasti kerkeää! Muuten keikalla onkin vain KJ :D

Vierailija
14592/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jo laivassa. Ollaan nähty kuva. Itse ollaan vieläkin odottamassa laivaan pääsyä.

Vierailija
14593/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jo laivassa. Ollaan nähty kuva. Itse ollaan vieläkin odottamassa laivaan pääsyä.

Hyvä että on löytänyt laivaan! Discordissa eräs oli jutellut joskus 15-16 välillä Jakobin ja Kevinin kanssa ja olivat sanoneet, että Axel on edelleen matkalla. Viimeksi klo 17 aikoihin kyseinen henkilö kertoi ettei Axelista ole edelleenkään havaintoa mutta ehkä Axel päässyt livahtamaan fanien huomaamatta sisään

Vierailija
14594/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, jännittävää. Vähän kateellisena täälläkin, mutta kiitos kun viitsitte päivittää väliaikaraporttia.

Vierailija
14595/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että on löytänyt laivaan! Discordissa eräs oli jutellut joskus 15-16 välillä Jakobin ja Kevinin kanssa ja olivat sanoneet, että Axel on edelleen matkalla. Viimeksi klo 17 aikoihin kyseinen henkilö kertoi ettei Axelista ole edelleenkään havaintoa mutta ehkä Axel päässyt livahtamaan fanien huomaamatta sisään

Mä en suinkaan usko salaliittoteorioihin. Mutta onhan multiuniversumikin mahdollinen, joten miksi ei yksi Axel voisi päivystää Birka Linen laivalla vakituisesti. Siltä varalta, että joku siellä sattuisi kaipaamaan musiikillista tai kirjallista viihdykettä.

Vierailija
14596/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilypäivitystä taas. Toinen meistä meni jo lavan eteen odottamaan, mutta itse aion olla hytissä vielä lähemmäs keikan alkua.

Meillä on kyllä käynyt uskomaton tuuri kun ensin oltiin koneessa parin rivin päässä Jakobista ja Kevinistä. Mentiin heistä ohi kun he odottivat matkatavaroita. Oltiin laivaterminaalissa jo hyvissä ajoin kun siellä ei ollut vielä muita ja sitten sinne tuli Jakob ja Kevin. He pääsivät vähän myöhemmin muita ennen läpi checkinistä. Kun me pääsimme läpi seuraavaan odotuspaikkaan, he olivat siellä ja sitten tosiaan istuttiin siinä lähekkäin hyvä tovi ennen kuin muita alkoi valua paikalle.

Vierailija
14597/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birka Gotlandin Insta-tilillä: pojat ovat päässeet laivaan ja käyneet tarkistamassa komentosillan! 

Vierailija
14598/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Birka Gotlandin Insta-tilillä: pojat ovat päässeet laivaan ja käyneet tarkistamassa komentosillan! 

Onpa todella ystävällistä heiltä. Nyt laiva pääsee siis turvallisesti matkaan. Kun on kokemusta Botnia Paradiselta, joku Birkan paatti on vain pala kakkua.

Vierailija
14599/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kellonaikaan KAJ esiintyy? 

Vierailija
14600/14608 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ihanat on ollut ihana ja kutkuttava reissu. Mukava kuulla matkakuulumiset. Itse pääsen seuraavan kerran live-tilanteeseen Billnäsissä. Vaasan reissua vielä suunnittelen, mutta permantopaikkoja saa varmastikin vielä pitkään. Nauttikaa. Itse olen hurahtanut KAJ'n medley-osastoon pahemman kerran, samoin kuin joku, joka aiemmin kirjoitteli. Eli nyt avaan läppärin ja katson Mellon väliaikaohjelmaa💚💚💚