Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (14609)
Toinen keikalle lähtijä! Mulla ei olekaan huivia vaan pinkit papiljotit päässä! Et voi olla näkemättä mua😅 (Lähti vähän käsistä tää keikalle valmistautuminen.)
Papiljottipää on nyt kentällä. Navigaatio-ohjeet mun luo: Portti 16 lähellä, mutta väliseinän takana käytävällä Pepsi-automaatin vieressä.
Eli tarkemmin: Jos seisot suoraan portin 16 (siis 16, EI 16 A) edessä. Kävele taaksepäin, eli kohtisuoraan pois portista n. 5-10 metriä. Oikealla on Pepsi-automaatti, istun heti sen takana. (Tässä on virtapistoke ja portin luona on tosi vähän penkkejä, joten siksi pysyn tässä.) Koska tää on nurkan takana, en näe tästä portille.
Vierailija kirjoitti:
Papiljottipää on nyt kentällä. Navigaatio-ohjeet mun luo: Portti 16 lähellä, mutta väliseinän takana käytävällä Pepsi-automaatin vieressä.
Eli tarkemmin: Jos seisot suoraan portin 16 (siis 16, EI 16 A) edessä. Kävele taaksepäin, eli kohtisuoraan pois portista n. 5-10 metriä. Oikealla on Pepsi-automaatti, istun heti sen takana. (Tässä on virtapistoke ja portin luona on tosi vähän penkkejä, joten siksi pysyn tässä.) Koska tää on nurkan takana, en näe tästä portille.
Sori muilta tämä spämmi. Olen siinä lähimmässä kahvilassa ikkunan vieressä juomassa teetä. Voit tulla tänne tai minä tulen sinne kun olen juonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori muilta tämä spämmi. Olen siinä lähimmässä kahvilassa ikkunan vieressä juomassa teetä. Voit tulla tänne tai minä tulen sinne kun olen juonut.
Tule sinä tänne, kun ehdit. Mä hain tähän juuri itselleni kahvia, enkä halua luovuttaa tätä ainoaa virtapistoketta sivummalla.
Vierailija kirjoitti:
Toinen keikalle lähtijä! Mulla ei olekaan huivia vaan pinkit papiljotit päässä! Et voi olla näkemättä mua😅 (Lähti vähän käsistä tää keikalle valmistautuminen.)
Majvor, oletko se sinä? (Olen aivan ulkopuolinen enkä lähdössä mukaan kisaan, mutta en malta olla kysymättä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, musta nämä huhuilut ja tuntemattomien kohtaamiset on hauskoja ja mielenkiintoisia 😅. Itsekin harrastanut moista yhden toisen bändin tiimoilta.
Kivaa reissua, laivalaiset! Muistattehan sitten, että olette meille muille raportin velkaa. :)
Näitkö mitä koneessa just tapahtui?
Muillekin tiedoksi että matkustamme samassa koneessa Jakobin ja Kevinin kanssa😊
Vierailija kirjoitti:
Oi vau, kävipä teillä hyvä tuuri. Ja hyvää reissua teille!
Vierailija kirjoitti:
Oi, miten hauskaa! Just eilen ajattelin, että saas nähdä, menettekö samalla koneella 😊
Kivaa reisssua teille ja nauttikaa!
Samalla lennolla Jakob, Kevin ja Majvor!
Pakko kysyä täältä, että mistä näen listan kaikista KAJ:n keikoista vuodelle 2026? Googlen kautta en suoraan löytänyt. Jos joku fani osaisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä täältä, että mistä näen listan kaikista KAJ:n keikoista vuodelle 2026? Googlen kautta en suoraan löytänyt. Jos joku fani osaisi auttaa.
Virallista keikkakalenteria ei kaiketi ole vielä julkaistu, vaan yksittäiset päivämäärät löytyvät levy-yhtiön lipunmyyjien sivuilta. Instagramissa tosin on fanitilejä joille ne on koottu.
Siis minne olette oikein menossa kun kerrotte olevanne samalla lennolla niiden kanssa? Utelias.
Ootteko lähellä kun heitä koneessa?
Saunaan saunan suomalaiset lienee alkuperäinen biisi. sen on levyttänyt mm heikki kinnunen vuonna 1978
Vierailija kirjoitti:
Samalla lennolla Jakob, Kevin ja Majvor!
Luojan onni, ettei Axel ole samassa koneessa. Hän olisi luultavasti hurmaantunut Majvorin näkemisestä niin, että olisi menettänyt puhe- ja laulukykynsä ja keikka olisi jouduttu peruuttamaan.
Arvelinkin että niille tulee keikkaa Helsinkiin, siltä varalta jos en pääsekään Vaasaan. Minulla ei vieläkään ole permantolippua.