Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (14294)
Tuttua asiaa KAJ-faneille, joo, mutta tuo ohjelmahan oli suunnattu ruotsalaisille taviskatsojille. Eivät monetkaan varmaan ole KAJ'ta niin tarkkaan seuranneet, ja heille tuossa oli paljon hauskoja juttuja. Mun mielestä toi oli ihan hauska ja viihdyttävä, eikä varmaan ollut tarkoituskaan tehdä mitään tiukan asiapitoista syväluotausta, vaan enemmän tällainen välitön kevyt jutustelu.
Kaj esiteltiin ja esittäytyi just suurelle yleisölle sopivasti. Hauskimmat jutut kehiin. Meille kajahtaneille totta kai paljon tuttua asiaa, mutta perjantai-illan perus-svenssoneille 99-prosenttisesti uutta. Poikien verbaliikka on kyllä tyrmäävää ja ennen kaikkea salamannopeaa. Huvitti erityisesti se 19-vuotias pitkänmatkanhiihtäjä, joka oli heihin verrattuna kuin joku jäätynyt ikihonka. Kevinillä oli takuulla kielen päällä monta heittoa, mutta hän onnistui (ainakin melkein) pitämään tuossa kohtaa suunsa supussa.
Vierailija kirjoitti:
Kaj esiteltiin ja esittäytyi just suurelle yleisölle sopivasti. Hauskimmat jutut kehiin. Meille kajahtaneille totta kai paljon tuttua asiaa, mutta perjantai-illan perus-svenssoneille 99-prosenttisesti uutta. Poikien verbaliikka on kyllä tyrmäävää ja ennen kaikkea salamannopeaa. Huvitti erityisesti se 19-vuotias pitkänmatkanhiihtäjä, joka oli heihin verrattuna kuin joku jäätynyt ikihonka. Kevinillä oli takuulla kielen päällä monta heittoa, mutta hän onnistui (ainakin melkein) pitämään tuossa kohtaa suunsa supussa.
Substantiiviliikkaakin tarvitaan, poikaseni
Yhdessä Mello-reelissä näkyy, että KAJ'lla on kultaiset kengät. Huomisessa kimarassahan kunnioitetaan trioja kautta aikojen, joten Diggiloo on yksi selvä valinta.
Odotan kyllä innolla sitä huomista melloesitystä, kuulostaa kiinnostavalta. Kiva kuulla Kajlta vaihteeksi jotain muuta, kuin mitä yleensä esittävät.
Vierailija kirjoitti:
Odotan kyllä innolla sitä huomista melloesitystä, kuulostaa kiinnostavalta. Kiva kuulla Kajlta vaihteeksi jotain muuta, kuin mitä yleensä esittävät.
Kyllä vaan. Just olin tässä kirjoittamassa, että onneksi poikia ei taas kerran laiteta laulamaan saunaa. Olis kyllä ollut vähän tylsä ratkaisu. Hauskaa, että huomenna nähdään jotain muuta.
Pojilta taidettiin joskus loppukeväästä viime vuonna ensimmäisen kerran kysyä, ovatko he jo kyllästyneet esittämään Bastua. Silloin he vastasivat, etteivät tietenkään, kun ovat vetäneet sen vasta joitakin kymmeniä kertoja, ja vertasivat sitä vanhojen hittiensä monikymmenkertaisiin esitysmääriin.
Tämän illan haastattelussa toimittaja käänsi kysymyksen muotoon, kuka kyllästyy siihen ensimmäisenä [tarkoitti, että heistä kolmesta ensimmäisenä]. Axel vastasi salamana "yleisö" ja sai studioyleisön repeämään. Mutta Kevin myönsi, että hän on jo vähän kyllästynyt. Luultavasti heistä kaikista on kiva vaihteeksi laulaa jotain aivan uutta.
Mulle ei ole väliä, sauna käy mutta kaikki muukin käy. Kunhan vaan saan päivittäisen annokseni.
On vaikea näin kypsissä kymmenissä olevalla fanilla tajuta, että pojat ovat syntyneet yhdeksän vuotta Diggiloo-viisuvoiton ja 19 v Abban voiton jälkeen. Eli että he ovat yhä niin nuoria, vaikka ovat niin paljon ehtineet tehdä. Ja että Jakobin kallossa on yhä merkki Lordin voitosta, kun pomppi riemuissaan viisufinaali-iltana 2006 ja löi päänsä hyllyyn. Huomenna kultaiset kengät saavat kyytiä!
Mun suosikkiarvioijani Zanos Extra (josta on vuoden mittaan tullut kovin kajahtanut) reagoi traumaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan. Just olin tässä kirjoittamassa, että onneksi poikia ei taas kerran laiteta laulamaan saunaa. Olis kyllä ollut vähän tylsä ratkaisu. Hauskaa, että huomenna nähdään jotain muuta.
Onhan se BBB:kin tietysti esityksessä mukana.
KAJ feat. Siw Malmkvist & E.M.D. Medley (med "Blame It on the Disco", "Vem é dé du vill ha", "C'est la vie", "Never Let It Go", "Diggi-loo diggi-ley", "Baby Goodbye" och "Bara bada bastu")
Mä tykkään hänestä myös. Oikeastaan tykkään vain hänestä ja Grimistä. Välillä katson myös muita, mutta he eivät yleensä ymmärrä KAJn kappaleita.
Eilen tuoreeltaan kirjoitin että olin vähän pettynyt Carinan keskusteluohjelmaan. Olin ladannut siihen liikaa odotuksia kun ruotsalaiset ovat ohjelmaa niin hehkuttaneet. Ajattelin, että siinä olisi ollut enemmän aikaa kunkin vieraan kanssa, mutta eihän se ole mahdollista, kun vieraita on noin monta.
Olen nyt katsonut ohjelman uudestaan ja KAJ oli kyllä oikein viihdyttävä sekä omassa osuudessaan että välikommenteissaan. Kaikkia vitsejä en ymmärtänyt, mutta johtuu varmaan siitä etten ole ollenkaan perehtynyt ruotsalaisiin keskustelunaiheisiin. Mikä tämä ICA-stig juttu oli?
Olen myös kiinnostuneena lukenut ohjelman saamaa palautetta sekä fanisivuilta että ohjelman omilta sivuilta, joissa myös muut kuin KAJ-fanit kommentoivat. Palaute, jonka olen nähnyt, on ollut yksinomaan positiivista. Monet fanit kehuvat, että tämä on paras KAJ:n haastattelu, jonka he ovat nähneet. Sitä vähän ihmettelen, koska mieleeni tulee Youtubesta ja Areenasta monta tätä parempaa ja sisällöltään kiinnostavampaa haastattelua. Mutta ehkä tämä oli ruotsalaiseen makuun juuri täydellinen yhdistelmä syvällistä informaatiota ja hauskuutta. Hyvä niin ja hienoa pojat!
Eilisessä Mellon kenraalissa paikalla ollut kertoi, että sen väliaikanumeron lisäksi KAJ oli esittänyt Karaoken siinä kohdassa, missä tänä iltana tulee voittajaesitys uudestaan. Kiva bonus kenraalin katsojille.
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä Mellon kenraalissa paikalla ollut kertoi, että sen väliaikanumeron lisäksi KAJ oli esittänyt Karaoken siinä kohdassa, missä tänä iltana tulee voittajaesitys uudestaan. Kiva bonus kenraalin katsojille.
Ja heillä oli Karaoken aikana trauma-vaatteet päällä.
Erittäin edukseen esiintyivät pojat eilisessä keskusteluohjelmassa. KAJ-nokkeluutta, charmia ja huumoria ihan parhaimmillaan. En tiedä millaiset katsojamäärät tuolla ohjelmalla Ruotsissa on, mutta varmaan aika moni tavallinen sohvankuluttaja on heidät eilen nähnyt. Ja hyvä niin, varmasti luo lisää positiivista mielikuvaa heistä. Ja tänään sitten Melloissa lisää!
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuoreeltaan kirjoitin että olin vähän pettynyt Carinan keskusteluohjelmaan. Olin ladannut siihen liikaa odotuksia kun ruotsalaiset ovat ohjelmaa niin hehkuttaneet. Ajattelin, että siinä olisi ollut enemmän aikaa kunkin vieraan kanssa, mutta eihän se ole mahdollista, kun vieraita on noin monta.
Olen nyt katsonut ohjelman uudestaan ja KAJ oli kyllä oikein viihdyttävä sekä omassa osuudessaan että välikommenteissaan. Kaikkia vitsejä en ymmärtänyt, mutta johtuu varmaan siitä etten ole ollenkaan perehtynyt ruotsalaisiin keskustelunaiheisiin. Mikä tämä ICA-stig juttu oli?
Olen myös kiinnostuneena lukenut ohjelman saamaa palautetta sekä fanisivuilta että ohjelman omilta sivuilta, joissa myös muut kuin KAJ-fanit kommentoivat. Palaute, jonka olen nähnyt, on ollut yksinomaan positiivista. Monet fanit kehuvat, että tämä on paras KAJ:n haastattelu, jonka he ovat nähneet. Sitä vähän ihmettelen, koska mieleeni tulee Youtubesta ja Areenasta monta tätä parempaa ja sisällöltään kiinnostavampaa haastattelua. Mutta ehkä tämä oli ruotsalaiseen makuun juuri täydellinen yhdistelmä syvällistä informaatiota ja hauskuutta. Hyvä niin ja hienoa pojat!
Eihän se ole ihme, että ne ruotsalaiset vähemmän KAJahtaneet eivät ole nähneet suomalaisia haastatteluja. Ne Kjellin X3m-haastattelut ovat loistavia, sekä KAJ'n että Vörjeansin. Fanit ovat toki kolunneet kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole ihme, että ne ruotsalaiset vähemmän KAJahtaneet eivät ole nähneet suomalaisia haastatteluja. Ne Kjellin X3m-haastattelut ovat loistavia, sekä KAJ'n että Vörjeansin. Fanit ovat toki kolunneet kaikki.
Ne ruotsalaiset, jotka facen faniryhmässä kehuivat haastattelua parhaaksi näkemistään vaikuttavat kyllä erittäin KAJahtaneilta. Yksi on tehnyt videon Pollenallergikerista uusilla sanoilla ja itse laulaen. Se on ihan hauska.
ICAlla (Ruotsin Kesko) on vuosikausia ollut erittäin hyviä tv- mainoksia, melkein tv-sarjamaisia. Keskiössä on kauppa ja kaupan henkilökunta, kaupan johtaa kauppias ICA-Stig.
Moni tuttu ruotsalainen näyttelijä on esiintynyt näissä mainoksissa, ja kun alkuperäinen "Stig" jätti tehtävänsä, iltapäivälehdet kirjoitti "sukupolven vaihdosta ICA-kaupassa", oli villejä veikkauksia, siitä kuka saa kunnian jatkaa kauppiaana, eli "ICA-Stiginä".
Tässä esimerkki mainoksista
"Olen nyt katsonut ohjelman uudestaan ja KAJ oli kyllä oikein viihdyttävä sekä omassa osuudessaan että välikommenteissaan. Kaikkia vitsejä en ymmärtänyt, mutta johtuu varmaan siitä etten ole ollenkaan perehtynyt ruotsalaisiin keskustelunaiheisiin. Mikä tämä ICA-stig juttu oli?"
Vieraita olivat mullekin muut henkilöt ja aiheet, siis muut kuin Kaj. Mutta google auttoi. Ica-Stig näyttää olevan joku Suomen Vaatehuone-Simon ("Simo Vaatehuoneelta, hei!") vastine. Ica on siis supermarket-ketju, jonka omistaa joku Stig. Tai ainakin mainoksissa omistajana esiintyy Stig-niminen hahmo, jonka kaikki ruotsalaiset ilmeisesti tunnistaa.
Mä katsoin koko ohjelman alusta loppuun ja nautin suuresti. Vaikka Kaj'n oma haastattelu kesti vain reilut kymmenen minuuttia, he heittelivät koko loppuajan hulvattomia välikommentteja muiden haastatteluihin. Varsinkin Jakobin mikrofoni-Tourette puhkesi kukkaan. Voi fan, kuinka terävä-älyisiä ja nokkelia he ovatkaan, vetivät muun porukan ihan kölin alta. :D