Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi käsittää tuota Madonna-hysteriaa, vanha luuska se on

Vierailija
09.02.2009 |

ja teknisesti samanlainen show on koska tahansa järjestettävissä Suomessa. Ostakaa niillä lippurahoilla mieluummin vaikka niitä helvetin vuohia sinne Ambomaahan

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Moni on fanittanut Madonnaa vuosia, vuosikymmeniä jopa

- Madonna on maailman tunnetuimpia laulajia

- Madonna ei ole koskaan käynyt Suomessa esiintymässä

- Madonna tuskin tulee ihan heti uudestaan Suomeen, voi olla, että elokuun konsertti on Madonnan eka ja vika Suomen konsertti

Siinä nyt joitakin syitä

Vierailija
2/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime tipassa. Enkä taatusti menetä rahojani tässä vedonlyönnissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkin simppeli musiikki vetoaa. Pelkää muotivillitystä, näitähän on nähty. Samat tyypit hurahtavat Marimekkoon, Eppu Normaaliin (harvinaisen paskaa musaa) ja syövät sushia, vain koska se on muotia.

Laumassa hysteria kasvaa

ajattelisitte edes joskus omilla aivoillanne.

Vierailija
4/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut ihmiset on niin kateellisia ja katkeria että menestynyttä ihmistä pitää haukkua ihan hirveesti. siis se, että joku on maailman suosituin naislaulaja, myy levyjä vuosikymmenestä toiseen ja näyttää vielä ikäisekseen aika hyvältä mun mielestä kertoo että tämä tyyppi on ihan menestynyt ja mikäs siinä en ole katkera... itse ainakin menen katsomaan ihan mielenkiinnosta, olen tykännyt madonnan monista biiseistä ja eniten odotan maailmanluokan showta, valoja, upeita tanssijoita ja tunnelmaa.. :)

mitä väliä sillä on jos hän on 50v tai ei yhtä hyvä laulaja kuin celine dion tms, miten se on sulta pois, että sun pitää vähätellä hänen saavuttamaansa suosiota ja uraansa? kateutta se on, ei muuta.

Vierailija
5/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on onnistunut vedättämään ihmisiä surkealla musiikillaan jo kymmenet vuodet. Eli bisnesvainu sillä on lyömätön vaikka musa onkin surkeeta keskitason diskopoppia.

Vierailija
6/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisitko, oi omilla aivoillasi ajatteleva kulturelli ihminen, mikä on oikeaa musiikkia, mikä oikeaa kulttuuria, kuinka ajatellaan omilla aivoilla?

koska mun on vaikea ymmärtää.. itse olen ihminen, jolla on kulttuurialan koulutus, harrastan paljon "korkea"kulttuuria, enkä vain katsomisen tasolla, vaan esimerkiksi soitan ja laulan klassista musiikkia.. diggailen eurooppalaisia tuntemattomampia elokuvantekijöitä, luen laajasti kirjallisuutta... ja tämän lisäksi musta on tosi hauskaa kuunnella lähes mitä tahansa poppia, eppuja, madonnaa, no what the hell vaikka britney spearsia jos on sellainen fiilis.. kattelen telkusta kuorosotaa ja big brotheria... musta on ihanaa käydä hienoissa ravintoloissa ja vielä ihanampaa aina välillä vetästä big mac jossain mäkkärin parkkiksella....

koko ajan siis ajattelen omilla aivoillani, teen juuri sitä mikä musta tuntuu hyvältä ja sillä hetkellä oikealta, en sitä mikä näyttää muiden mielestä hienolta, kultturellilta.... niin typerä en sentään ole, että mun pitäis koko elämäni esittää, että olen muita korkeammalla kun kerran joskus on tosi kiva irrotella ja olla vaan fiiliksissä :)

niinkin simppeli musiikki vetoaa. Pelkää muotivillitystä, näitähän on nähty. Samat tyypit hurahtavat Marimekkoon, Eppu Normaaliin (harvinaisen paskaa musaa) ja syövät sushia, vain koska se on muotia.

Laumassa hysteria kasvaa

ajattelisitte edes joskus omilla aivoillanne.

Vierailija
7/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeoliota kohtaan!

Mä kirjasin äkkiä ylös noi sun luettelemat jutut, mitkä on niinku ihan tosi massajutskaa, niin mäkään en sit vahingossa mee sanoo mun frendeille, et hei Eput o hyvä, tai jotain muuta ihan saiRRaan noloo:O

Vierailija
8/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin musiikin kuuntelun vuosia sitten ja taide-elokuvaa minua ei saa katsomaan edes aseella uhaten, sen verran kauheaa paskaa ne ovat.

Mulle riittää realistinen elämä ja sen kuvaus, katson elokuvista ainoastaan dokkareita (en taidesellaisia) ja tositapahtumiin pohjautuvia pätkiä.

Elämä itsessään on suurinta kulttuuria, en koskaan maksaisi siitä. Sain joululahjaksi lahjakortin teatteriin ja se taitaa mennä anopille äitienpäivälahjaksi, koska teatteri on pelkkää paskaa.

Vahingossa saatan kuunnella korkeintaan Juicea ja hänenkin musiikkiaan pelkästään sanoitusten takia, musiikki itsessään on niin yksinkertaista.

Minä saan kiksit kyllä Madonnaa enemmän lähiöbaarin perjantai-illasta, siellä näkee aitoja ihmisiä ja oikeaa elämää

Vierailija
9/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin pitkä muotivillitys tää Madonna, mun surkeahkolla matikkapäälllä se näyttäisi olevn lähes 25 vuoden muotivillitys. Hmmm.... Ei tule ihan äkkiä mieleen yhtä kestoisaa verrokkia.

Ja on sillä kyllä tosiaan surkeaa musaa, mitenkähän kymmenet miljoonat ihmiset ympäri maailman oikeen pystyy kuunteleen sitä? Kummallista että Madonnan levyt on myyneet enemmän kuin Beatles tai Elvis tai KUKA TAHANSA tämänkin päivän huipputasokkaista artisteista, jotka tietenkään eivät missään tapauksessa ole muotivillityksiä. Ja toisin kuin Madonna, he eivät tee sitä virhettä, että osallistuisivat oman musiikkinsa tekemiseen. Jos vitonen voisit olla sen verran ystävällinen, että vinkkaisit mulle vielä, kuka armoitetuista nykyartisteista täyttää sun tiukat kriteerit ja on luokiteltavissa ei-muotivillitykseksi, olisi hauska tietää. Kerro, pls.

Ja luuskahan se, täysin mauton ja out kaikesta.

Jos sinä vitonen, armoitettu kulttuurintuntija ja meistä rahvaasta ylempi, pikkaisen edes perehtyisit Madonnan uraan ja taustoihin, tajuaisit, että naikkonen on tekemisillään ja tekemättä jättämisillään vaikuttanut miljoonien (naisten) elämään, luonut trendejä toisensa jälkeen, ollut edelläkävijä ja suunnannäyttäjä oman genrensä virtauksissa, pirunmoinen tuottaja, ja kyllä, helvetinmoisella bisnesvainulla siunattu.

Se, että sattuu olemaan määrätietoinen, sinnikäs, häpeämätön ja suhtautumaan intohimoisesti uraansa + ettei nyt vain satu vanhenemaan ARVOKKAASTI (mitä helvettiä se taas sitten on? sitäkö että juurrutaan sohvannurkkaan vararenkaiden kanssa ja näytetään hapanta naamaa niin, että suupielet osoittaa alaspäin turpeassa naamassa vaikka joskus saattaisi yrittää hymyilläkin) on näköjään vain liikaa monille. Ei Madonnan musiikista tarvitse eikä voikaan kaikki pitää, mutta on se vaan hassua, että muijaa jaksetaan sättiä voimakkaasti tuon tuosta.

Ja joo, kyllähän monista biisisanoituksista viimeistään käy ilmi, että Madonna on erittäinkin tietoinen siitä, että häntä laajalti jopa vihataan. Mutta pääasia, että osaa ottaa sen terveellä tavalla: so fucking what.

Sitten kun sinä 5 tai kuka tahansa meistä on 50-vuotias, olisi mielenkiintoista nähdä, kuinka erinomaisen mainiossa kunnossa oletkaan ja kuinka arvokkaasti olet vanhentunut. Veikkaan, että olet suurella todennäköisyydellä juuri näitä tätejä, jotka firman juhlissa ottavat pari drinksua liikaa ja huomaavat olevansa ylenpalttisen seksikkäitä ja pikkutuhmia, jonka johdosta on luontevaa kouria työpaikan nuoria, seksikkäitä kolleja ja kähistä viettelevästi Like a virginiä, samalla kun hetkuttaa hyytelömäistä takamustaan ja tärisyttää nihkeitä, viettelevän valkoisia kansallispuvuntaskujaan sen räyhäkän paitapuseronsa alla.

Like it or not.

Vierailija
10/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niin vanha luuska? Kyllä Rollarit on paljon vanhempia ukkoja ja aina vaan suosittuja. Itse olin -80 luvulla nuori kun Madonna nousi pinnalle ja olisin oikeesti halunnut nähdä sen livenä.

Vierailija
11/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään vanha luuska... Uusiutumiskykyinen ja aivan ehdoton businessnainen, joka on osannut pelata korttinsa oikein. Hyvä esikuva tahdottomien ja riistettyjen bimbolaulajattarien seassa.

Vanha? Oletko itse 20 vuotta vai 15? Sen ikäisestähän kaikki yli kolmekymppiset ovat vanhoja. Itse fanitan mieluummin naista, joka on pysynyt sitkeästi pinnalla jotain 25 vuotta, kuin jotain nuorta yhden hitin ihmettä. Bruce Springsteen, Rolling Stones ym. heebot kiertävät myös ja ovat Madonnaa paljon vanhempia.

Kasvoin itse pikkutytöstä aikuiseksi Madonnan musiikkia kuunnellen, ja vaikka musiikki sinänsä nyt ei aivan elämää suurempaa ole (ei edusta enää ihan juuri sitä genreä mitä mieluiten kuuntelen), niin kaikki kunnia Madonnalle. Olisinpa itse tuossa vedossa ja kunnossa viisikymppisenä, vaan ei taida olla toivoakaan.

Vierailija
12/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset tuskin pelästyvät jos se ristille kiipee

ehkä se hyppää kekkos patsaan syliin?

Vierailija
13/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Madonna tuskin tulee ihan heti uudestaan Suomeen, voi olla, että elokuun konsertti on Madonnan eka ja vika Suomen konsertti

Siinä nyt joitakin syitä

[/quote]

Vierailija
14/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kuitenkin mieluummin katsomaan vaikka Tina Turneria.

Vierailija
15/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se hullu ämmä hyppää sinne kyytiin.

suomalaiset tuskin pelästyvät jos se ristille kiipee

ehkä se hyppää kekkos patsaan syliin?

Vierailija
16/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostanut nuorena, eikä nyt nelikymppisenä. Teennäisempää naista saa mielestäni hakea, hänen esiintymisessään ja olemuksessaan ei ole mitään luonnollista. En maksaisi moisen ihmisen näkemisestä, kun kuultavaa ei ole.

Vierailija
17/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiperseisenä itsenäsi. Ehkä 80 000 ihmistä haluaa nähdä sinunkin showsi ja saat sekaisin koko Suomen luonnollisen rumalla ja oksettavalla naamallasi.

Ei ole kiinnostanut nuorena, eikä nyt nelikymppisenä. Teennäisempää naista saa mielestäni hakea, hänen esiintymisessään ja olemuksessaan ei ole mitään luonnollista. En maksaisi moisen ihmisen näkemisestä, kun kuultavaa ei ole.

Vierailija
18/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelemaan aitojen luusereiden kaljanhöyrisiä itkuvirsiä, minä menen paljon ielummn pitämään hauskaa Madonnan konserttiin.

Lopetin musiikin kuuntelun vuosia sitten ja taide-elokuvaa minua ei saa katsomaan edes aseella uhaten, sen verran kauheaa paskaa ne ovat.

Mulle riittää realistinen elämä ja sen kuvaus, katson elokuvista ainoastaan dokkareita (en taidesellaisia) ja tositapahtumiin pohjautuvia pätkiä.

Elämä itsessään on suurinta kulttuuria, en koskaan maksaisi siitä. Sain joululahjaksi lahjakortin teatteriin ja se taitaa mennä anopille äitienpäivälahjaksi, koska teatteri on pelkkää paskaa.

Vahingossa saatan kuunnella korkeintaan Juicea ja hänenkin musiikkiaan pelkästään sanoitusten takia, musiikki itsessään on niin yksinkertaista.

Minä saan kiksit kyllä Madonnaa enemmän lähiöbaarin perjantai-illasta, siellä näkee aitoja ihmisiä ja oikeaa elämää

Vierailija
19/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Madonnan Kabbala-uskontohan on okkultistinen oppi.

Se, että Madonna änkeää jonnekin Suomeen kertoo kyllä parhaiten, että Madonna on jo aikansa elänyt.

Vierailija
20/21 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan jostain julkkiksesta, niin aina joku kirjoittaja loukkaa toista kirjoittajaa. En ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän