Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (12533)
Sitten vaan merinovillaa puvun alle!
Ja jos ihan kohtuuttomat pakkaset tulee, voivat lähettää paikalle Vörjeansin. Ne pojat kyllä ottaa sen verran sisäistä lämmikettä, ettei taatusti tule kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Hehän olivat hyvin tyytyväisiä tyylivalintaansa kun saivat koleassa Rockbjörnen-gaalassa lämpökerraston alle. He säälivät minihameissa tanssahtevia nuoria naisia, joilla ei ollut paljon tilaa kerrastolle.
"Ja jos ihan kohtuuttomat pakkaset tulee, voivat lähettää paikalle Vörjeansin. Ne pojat kyllä ottaa sen verran sisäistä lämmikettä, ettei taatusti tule kylmä."
Mutta se ikikulu Volvo saattaa hyytyä tien päälle jo ennen Tamperetta, jos ihan tulipalopakkaset yllättää. No, ehkä heillä on varasuunnitelmallekin varasuunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos ihan kohtuuttomat pakkaset tulee, voivat lähettää paikalle Vörjeansin. Ne pojat kyllä ottaa sen verran sisäistä lämmikettä, ettei taatusti tule kylmä."
Mutta se ikikulu Volvo saattaa hyytyä tien päälle jo ennen Tamperetta, jos ihan tulipalopakkaset yllättää. No, ehkä heillä on varasuunnitelmallekin varasuunnitelma.
Enemmän mä huolissani Vörjeansin tarkenemisesta olisin, kun koviksina eivät kuitenkaan voisi laittaa edes pitkiä kalsareita saati villahousuja! Parempi vaan että KAJ fiksumpina hoitavat noi viileämmät keikat.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ihan kohtuuttomat pakkaset tulee, voivat lähettää paikalle Vörjeansin. Ne pojat kyllä ottaa sen verran sisäistä lämmikettä, ettei taatusti tule kylmä.
Jos tällainen tieto tai edes aavistus olisi, minäkin raahautuusin paikalle.
Tässä juuri kuuntelen Vörådagaria ja mietin voiko parempaa kappaletta olla olemassa.
Jakob julkaisi omassa henkilökohtaisessa instassaan kuvan itsestään ja koirastaan neulasensa menettäneen joulukuusen vierellä. Taustamusiikkina Vörjeansin joululaulu. Toivon sen ennakoivan sitä, että jotain Vörjeansiin liittyvää on tulossa ensi vuonnakin.
Nyt on julkaistu korjattu aikataulu Helsingin uudenvuoden Instagramiin. Kyllä se vaan on niin, että KAJ esiintyy viimeisenä eli klo 23.40 ja katkaisee sen perinteen että Suomen edustaja esiintyy viimeisenä.
Mä melkein veikkaisin, että Vörjeansilta tulee jotain uutta musiikkia ensi vuonna. Lisäksi toivon keikkaa - edes yksi täällä Suomessa, olkoon se sitten ihan missä päin tahansa. Vörjeans sai viimeistään KOIssa niin paljon uutta nostetta, että uskoisin sen ensi vuonna jotain poikivan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on julkaistu korjattu aikataulu Helsingin uudenvuoden Instagramiin. Kyllä se vaan on niin, että KAJ esiintyy viimeisenä eli klo 23.40 ja katkaisee sen perinteen että Suomen edustaja esiintyy viimeisenä.
Ei kannata sitten hermostua siitä, että näyttää siltä kuin Areksella ja Erikalla olisi pitemmät slotit. Se ylimääräinen 10 min. on roudausaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jakob julkaisi omassa henkilökohtaisessa instassaan kuvan itsestään ja koirastaan neulasensa menettäneen joulukuusen vierellä. Taustamusiikkina Vörjeansin joululaulu. Toivon sen ennakoivan sitä, että jotain Vörjeansiin liittyvää on tulossa ensi vuonnakin.
Ehdin katsella kuvaa ihan luvattoman pitkään, ennen kuin tajusin pudonneet neulaset.
Nooooh.... Perinteethän on tehty uudistettaviksi ja vanhat kaavat rikottaviksi 😊. Liekö tuolla oikeasti niin väliä, missä järjestyksessä uudenvuoden artistit esiintyvät. Jossain näin hiljattain jotain mutinaa siitä, että järjestys on "väärä" ja KAJ'n pitäisi ehdottomasti olla ennen Erikaa. Enpäs itse nyt oikein ymmärrä, mikä tuossa on niin ongelma... Jospa vaikka artisteille itselleen on sopinut tämä päätetty esiintymisjärjestys paremmin.
Eikös tuo viimeinen esiintymispaikka sitäpaitsi ole ajallisesti lyhyempi kuin ne muut? Mä en ole tuota ohjelman aikataulua nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Nooooh.... Perinteethän on tehty uudistettaviksi ja vanhat kaavat rikottaviksi 😊. Liekö tuolla oikeasti niin väliä, missä järjestyksessä uudenvuoden artistit esiintyvät. Jossain näin hiljattain jotain mutinaa siitä, että järjestys on "väärä" ja KAJ'n pitäisi ehdottomasti olla ennen Erikaa. Enpäs itse nyt oikein ymmärrä, mikä tuossa on niin ongelma... Jospa vaikka artisteille itselleen on sopinut tämä päätetty esiintymisjärjestys paremmin.
Eikös tuo viimeinen esiintymispaikka sitäpaitsi ole ajallisesti lyhyempi kuin ne muut? Mä en ole tuota ohjelman aikataulua nähnyt.
Jodelin Euroviisukanavalla ainakin vedettiin herneet nenään, kun KAJ esiintyy ennen Erikaa. Siellä tosin ollut koko vuoden keväästä asti todella negatiivinen asenne KAJ'ta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin Euroviisukanavalla ainakin vedettiin herneet nenään, kun KAJ esiintyy ennen Erikaa. Siellä tosin ollut koko vuoden keväästä asti todella negatiivinen asenne KAJ'ta kohtaan.
Hupsis, siis vedettiin Herneet nenään kun KAJ esiintyy Erikan jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikilla ole se sama 20 min.. Siinä välissä säädetään mikkejä ym.. Sanoisin, että BBB on täydellinen laulu juuri vuoden vaihtumisen kohdalle. Se on todellinen tunnelman nostattaja ja tuntuu siltä, että pikku hiljaa Suomen musiikkibisnes alkaa huomata sen. Nelosen puffissakin juuri Bastu on musiikkina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdin katsella kuvaa ihan luvattoman pitkään, ennen kuin tajusin pudonneet neulaset.
IKEAn tee-se-itse kuusipaketti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, aikataulun mukaan Ares esiintyy 22.30-23.00, Erika 23.00-23.30 ja KAJ 23.40-00.00. Eli siis Ares ja Erika esiintyvät 30min ja KAJ 20min. Mutta todellisuudessa esiintyvät varmaan suunnilleen saman verran. Esiintyjät eivät kuitenkaan tule lavalle samalla sekunnilla kuin edellinen lopettaa, vaan välissä on luonnot ja varmaan mainoskatkotkin jossain välissä kun Nelosen lähetys. Eli veikkaan Areksen ja Erikan olevan lavalla lähemmäs sitä 20 minuuttia. Aiempina vuosina Vuoden vaihde on mennyt niin, että viimeinen esiintyjä vetää hittibiisinsä juuri ennen vuoden vaihdetta, sen jälkeen tulee pyroshow jonka jälkeen viimeinen esiintyjä on vielä jatkanut biisiään hetken. Eli on mahdollista, että KAJ on lavalla hieman pidempään kuin sen 20 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoriani on tämä: kuva on Jakobin ja avovaimonsa kodista, jonne on hankittu kuusi, mutta sitten he ovatkin lähteneet joulunviettoon esim. Vöyrille ja unohtaneet kastella kuusen ennen lähtöään. Kun he palaavat Helsinkiin, näky on tämä. Mutta tosiaan, rangaksi kuivunut ja kaikki neulasensa varistanut kuusi ei kiinnitä katsojan katsetta ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehän olivat hyvin tyytyväisiä tyylivalintaansa kun saivat koleassa Rockbjörnen-gaalassa lämpökerraston alle. He säälivät minihameissa tanssahtevia nuoria naisia, joilla ei ollut paljon tilaa kerrastolle.
Rockbjörnenin syyskuinen koleus on pikkuisen eri asia kuin uudenvuodenyön 10 asteen pakkanen Kansalaistorilla. Eniten olen huolissani heidän lauluelimistään. Miten vuorata kurkun merinovillalla?
Eikös pojat jossain vaiheessa toivoneet, että saisivat jatkossa konsertoida sisätiloissa. Tuolla torilla voi aattoiltana olla vielä huomattavasti kylmempää kuin siellä Kovjoen sillan vihkiäisissä...