Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (12534)
Eilinen SVT:n Änglagård-kommenttini oli näköjään jollekulle liikaa, koskapa viesti hävisi täältä hyvin nopeasti. Ehkä se sitten taas oli jonkun mielestä mainostamista, mene tiedä...
Joka tapauksessa, jos hyvin esitetty, herkullisia hahmoja paljon huumoria mutta myös vakavampia sävyjä sisältävä musikaali kiinnostaa, niin voin kyllä suositella tutustumaan tähän teokseen. Onnistuu katsoa SVT Playsta vpn-yhteydellä. Minä kyllä tykkäsin siitä, ja innolla odotan Svenskanin versiota ensi syksynä. Yksi Jakobeistahan on siinä Mårtenin roolissa.
Näköjään kuka tahansa voi poistattaa minkä tahansa kommentin ilman perusteltua syytä, riittää että tekee viestistä ilmoituksen. Moderaattorit eivät selvästikään lue näiden ilmoitusten sisältöä, vaan yksinkertaisesti poistavat kaiken, mistä joku on keksinyt valittaa.
Mutta tämä ei ole julkinen palvelu vaan yksityisen tahon tarjoama alusta, joten tähän on tyytyminen, ja näillä mennään. Eläköön joka tapauksessa Kaj!
Mä en oikein edes usko mihinkään ihmismoderaattoriin näillä palstoilla. Eiköhän tuo homma hoideta joillakin roboteilla tai tekoälyllä. Joskus taas häpäiseviä tai muuten asiattomia kommentteja ei saa pois millään, vaikka kuinka ilmiantaisi. Pari kertaa olen saanut tällaiset loukkaavat kommentit pois vasta, kun olen palautesivuston kautta henkilökohtaisesti ottanut yhteyttä ja erikseen vaatinut kommenttien poistoa. Outoa toimintaa.
Kukaan lähdössä uudenvuodenaattona Kansalaistorille? Luvattu pakkasta ja aikataulu sekaisin.
Mä olen menossa Kansalaistorille. Pakkasenko takia sun aikataulu on sekaisin? Se on vain pukeutumiskysymys.
Täällä myös Kansalaistori suunnitelmissa. Toppatakkia päälle ja suojalasit varuiksi mukaan.
Tyydyn katselemaan uudenvuoden telkkarista. Mulla sen verran matkaa Helsinkiin, että enpä taida lähteä. KAJ olisi tietysti ihana nähdä livenä. Tai en tiedä miten paljon siellä mitään näkee, kun yleensä kai tuolla on ollut ihmisiä kuin meren mutaa. Ehkäpä ihailen poikia sitten kotisohvalta, vaikka eihän se liveä täysin korvaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä olen menossa Kansalaistorille. Pakkasenko takia sun aikataulu on sekaisin? Se on vain pukeutumiskysymys.
Helsingin kaupungin, hölmö. Julkaisivat eilen Instagramissa konsertin aikataulun mutta se oli päin persettä. Vetivät sen sitten takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Eilinen SVT:n Änglagård-kommenttini oli näköjään jollekulle liikaa, koskapa viesti hävisi täältä hyvin nopeasti. Ehkä se sitten taas oli jonkun mielestä mainostamista, mene tiedä...
Joka tapauksessa, jos hyvin esitetty, herkullisia hahmoja paljon huumoria mutta myös vakavampia sävyjä sisältävä musikaali kiinnostaa, niin voin kyllä suositella tutustumaan tähän teokseen. Onnistuu katsoa SVT Playsta vpn-yhteydellä. Minä kyllä tykkäsin siitä, ja innolla odotan Svenskanin versiota ensi syksynä. Yksi Jakobeistahan on siinä Mårtenin roolissa.
Mä en valitettavasti osaa mitään vpn-yhteyttä käyttää. Olisi kyllä ollut hauska nähdä toi. Sen leffan katsoin joskus syksyllä kun se löytyi Netflixistä.
Jos ei ole vpn- sovellusta koneella, niin en kylläkään osaa neuvoa sellaisen hankinnassa tai suositella mitään tiettyä palvelua. Ilmaissovelluksiakin lienee, mutta niiden luotettavuudesta en osaa sanoa. Mulla sattuu olemaan sekä läppärillä että puhelimessa asennettuna sellainen tietoturvapaketti, johon yhtenä osana kuuluu vpn-yhteys (ja pidän sen aina aktiivisena päällä). Palvelimen sijainniksi pitää vaan valita Ruotsi, niin katselu onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitänyt itseäni normaaliälyisenä normi-ihmisenä, olen käynyt tavallisen koulun, opiskellut tavallisen ammatin, perustanut perheen enkä koskaan tarvinnut erityisiä tukitoimia. Mutta en pysty hahmottamaan, että esimerkiksi Määninillä ja kirjailija Åhmanilla olisi jotain tekemistä keskenään, vaikka kuinka yritän. Ne vaan on mun mielessäni kaksi eri henkilöä, kuulostaa kuinka naurettavalta tahansa. Toivottavasti fyysikot joskus saa aikaan sen kaiken teorian, joka ehkä sitten ratkaisee tämänkin mysteerin.
Tässä teoria. Molemmat loppuvat n-kirjaimeen, ja myös m löytyy. Ovat myös samanpituiset sanat, jos sukunimi sanotaan niinkuin kuuluu. ÅÅH mikä man.
Tiedoksi, että Helsingin uudenvuodenjuhlan aikataulu ei ollut "päin persettä", vaan siinä oli yksi ainokainen näppäilyvirhe. Luki, että Kaj esiintyy kello 22.40, kun piti olla 23.40. Mukavaa juhlanodotusta kajkille!
Eli esittävät ehkä kolme-neljä biisiäkö...? BBB, Karaoke ja mitä muuta, mitä luulette?
^ Aika komea veto vuoden vaihtuessa olisi kaksikielinen Finlandia, kun se on heillä nyt harjoiteltunakin. Yleisö voisi jopa laulaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Eli esittävät ehkä kolme-neljä biisiäkö...? BBB, Karaoke ja mitä muuta, mitä luulette?
Firmans man ja ehkä Mosquito tai Taco hej
Mitäs he lauloivatkaan siellä koululaisten itsenäisyysjuhlassa? Voisiko luvassa olla sama setti?
"Aika komea veto vuoden vaihtuessa olisi kaksikielinen Finlandia, kun se on heillä nyt harjoiteltunakin. Yleisö voisi jopa laulaa mukana."
Ja taustakuorona voisi olla se sama, joka lauloi heidän kanssaan Sibelius-monumentin luona.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuma on luonut oman soittolistan Spotifyhin ja siinä on KAJ'lta myös Firmans man ja YOLO. En tiedä voiko siitä päätellä jotain.
Daisy olisi kyllä kiva nähdä aattoiltana. Mutta Fabbo varmaan jäätyisi kiinni lavaan, jos yrittäisi breikdanssata.
Täällä keskusteluketjussahan on jo aiemmin tultu siihen tulokseen että Axeleita on monta. Ei mitenkään voi olla yksi ja sama henkilö. Minä epäilen, että Jakobeitakin on ainakin kaksi.