Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Poistuuko täältä taas ihan asiallisia kommentteja? Miksi?
Näköjään poistuu. Lisäksi mun asiallista kommenttia ei julkaistu vaan tuli viesti, että se menee moderoinnin tarkistettavaksi.
Poistuu kyllä kommentteja, joissa ei ole mitään asiatonta tai muuta poistamisen syytä. Olen huomannut saman muutamassa muussakin ketjussa, joita olen seurannut. Liekö seurausta automaattimoderaatiosta, jolla on joku outo kiellettyjen sanojen lista, vai huvikseenko ihmiset poistattavat viestejä, joiden sisällöstä eivät itse syystä tai toisesta pidä.
Itse en viitsinyt vähään aikaan kirjoittaa mitään, kun sain kaikkiin kommentteihini vastauksen, että "julkaistaan tarkistuksen jälkeen" tms. (mikä käytännössä tarkoittaa, että ei julkaista koskaan). Vähäpätöinen harmi tämä tietysti, mutta harmi kuitenkin.
No onpas tylsä ilmiö, jos joku poistelee. Tässäkin ketjussa on toivottu uusia keskustelijoita rohkaistumaan mukaan. Eipä paljon innosta kommentoida tai mielipiteitä esittää, jos täällä on joku "palstapoliisi", joka yksipuolisesti päättää, mitä saa kirjoittaa ja mitä ei.
Täältä poistuu välillä niin asiallisia ja harmittomia kommentteja, että epäilen että syyllinen on tää itse palsta, joka tuntuu ajoittain olevan sekaisin kuin seinäkello.
"Täältä poistuu välillä niin asiallisia ja harmittomia kommentteja, että epäilen että syyllinen on tää itse palsta, joka tuntuu ajoittain olevan sekaisin kuin seinäkello."
Paljon mahdollista tietysti tuokin. En silti malta olla sanomatta...
KAJ on kuluneen vuoden aikana moneen kertaan erilaisista ansioistaan palkittu ja tunnustuksia saanut, monipuolisesti lahjakas ja erittäin ammattitaitoinen viihderyhmä. Teki ryminällä läpimurron Ruotsissa ja suomenkielisessä Suomessa Mello-voittonsa ansiosta. Voitto oli saavutus, johon kukaan suomalainen ei aiemmin ole kyennyt. KAJ sai lisäksi laajalti kansainvälistä tunnettuutta ja roppakaupalla uusia faneja viimeistään euroviisujen myötä. Axel on myös palkittu kirjailija, jonka teokset keikkuvat ruotsinkielisten kirjojen myyntitilastojen kärkisijoilla. Jakobin laulunlahjoja arvostavat jopa oopperan ammattilaiset. Kevin on saanut kiitosta muuntautumiskykyisestä näyttelijäntyöstään.
Nämä ovat faktoja, joita ei muuksi voi muuttaa. Jokainen, joka vähääkään on uutisvirtaa kuluneen vuoden aikana seurannut, tietää nämä asiat. Näitä faktoja ei myöskään saa pois ihmisten mielistä, vaikka kuinka täällä kommentteja poistelisi. KAJ'n suosiota ei yhtään saa vähenemään jotain vauva-palstaa häiritsemällä.
Ei mulla muuta. Tämä riittäköön osaltani tästä aiheesta.
Kohta 12000 viestiä, eikä vieläkään ole selvinnyt onko KAJ yhden hitin ihme.
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistuu välillä niin asiallisia ja harmittomia kommentteja, että epäilen että syyllinen on tää itse palsta, joka tuntuu ajoittain olevan sekaisin kuin seinäkello.
Höpön löpöä, kyllä ne ihan ilmiannoilla poistuu. Jos menee suoraan moderointtiin nii sitten viestissä on joku kielletty sana.
Uudenvuoden konsertin aikataulut julkaistu tapahtuman ig-sivulle. KAJ lavalla 23.40-00, eli viimeisinä esiintyjinä, heidän jälkeen on sitten enää uudenvuoden pyroshow. KAJ'n slotti tosin lyhyempi kuin kahden muun esiintyjän: Ares ja Erika esiintyy 30min, KAJ 20min.
Paras esiintyy aina viimeisenä eli tilaisuuden kruununa. Hyvä pojat ja suuret kiitokset tästä vuodesta!
Vierailija kirjoitti:
Uudenvuoden konsertin aikataulut julkaistu tapahtuman ig-sivulle. KAJ lavalla 23.40-00, eli viimeisinä esiintyjinä, heidän jälkeen on sitten enää uudenvuoden pyroshow. KAJ'n slotti tosin lyhyempi kuin kahden muun esiintyjän: Ares ja Erika esiintyy 30min, KAJ 20min.
Aikataulussa on virhe, KAJ laitettu järjestyksessä viimeisiksi vaikka oikeasti esiintyvät toisina eli 22.40. Myöskään tuo ei pidä paikkaansa että KAJ'lla lyhin slotti, Ares on lavalla 22.30-22.40 eli vain 10min. KAJ 20 min ja Erika 30min. Erika viimeinen esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Panen harkintaan viitsinkö laittautua Kansalaistorille. Siihen aikaan ei varmasti pääse lähellekään lavaa.
On noissa kommenttien poistossa jotakin outoa kyllä. Itse kirjoitan kuivasti ja asiallisesti kuin kirjanpitäjä enkä taatusti käytä sopimattomia sanoja. Silti saan usein automaattiviestin, että kommenttisi menee moderoitavaksi, tai vaihtoehtoisesti kommentti pääsee kyllä läpi mutta jonkin ajan kuluttua katoaa jälkiä jättämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikataulussa on virhe, KAJ laitettu järjestyksessä viimeisiksi vaikka oikeasti esiintyvät toisina eli 22.40. Myöskään tuo ei pidä paikkaansa että KAJ'lla lyhin slotti, Ares on lavalla 22.30-22.40 eli vain 10min. KAJ 20 min ja Erika 30min. Erika viimeinen esiintyjä.
Eiköhän se virhe ole se, että KAJ'lle merkattu väärä aloitusaika. Se on helpompi virhe tehdä kuin laittaa heidät väärään järjestykseen. Eli eiköhän KAJ'n slotti ole 23.40. Tuskin Areksen slotti on vain 10min mittainen. Ja 23.30 tulisi sitten puolen tunnin puhe Helsingin pormestarilta, tuskinpa. Aina on siinä ennen Puolta yötä ollut viimeinen esiintyjä lavalla, ja vuosi vaihtunut sitten viimeisen biisin aikana. Eivät he todellakaan laita Vuoden vaihteen kohdalle puuduttavaa puolen tunnin puhetta.
Uskon kyllä sinua, joka sanot aikataulussa olevan virheen, mutta mistä olet saanut tietosi? Jos järjestäjien oma instagram siis kertoo toisin?
Olethan tuon jo nähnyt että niin kävi
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä sinua, joka sanot aikataulussa olevan virheen, mutta mistä olet saanut tietosi? Jos järjestäjien oma instagram siis kertoo toisin?
Kyseessä vain oma oletus ja se, että käy paljon paremmin järkeen että KAJ esiintyy 23.40 kuin että esiintyisivät 22.40, jolloin Areksella olisi vain 10 minuutin slotti, ja Vuoden vaihteen ympärillä ei muuta ohjelmaa kuin pormestarin puhe. KAJ on merkitty esiintymään Pormestarin puheen jälkeen, mutta aikana lukee 22.40. Jotenkin kuulostaa järkeenkäypältä, että kirjoitettu nopeasti 22 vaikka piti kirjoittaa 23, kuin että olisi sijoitettu KAJ väärään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se virhe ole se, että KAJ'lle merkattu väärä aloitusaika. Se on helpompi virhe tehdä kuin laittaa heidät väärään järjestykseen. Eli eiköhän KAJ'n slotti ole 23.40. Tuskin Areksen slotti on vain 10min mittainen. Ja 23.30 tulisi sitten puolen tunnin puhe Helsingin pormestaril
Minä uskon kyllä et Erika on vikana, ois loogisinta.
Uusi epidemia vuonna -21 Uusi Suomi kertaa kuin TUOreena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä vain oma oletus ja se, että käy paljon paremmin järkeen että KAJ esiintyy 23.40 kuin että esiintyisivät 22.40, jolloin Areksella olisi vain 10 minuutin slotti, ja Vuoden vaihteen ympärillä ei muuta ohjelmaa kuin pormestarin puhe. KAJ on merkitty esiintymään Pormestarin puheen jälkeen, mutta aikana lukee 22.40. Jotenkin kuulostaa järkeenkäypältä, että kirjoitettu nopeasti 22 vaikka piti kirjoittaa 23, kuin että olisi sijoitettu KAJ väärään kohtaan.
Näin kummallisesti täällä tosiaan lukee https://www.instagram.com/p/DSw0R1UDMq2/?img_index=1
Poistuuko täältä taas ihan asiallisia kommentteja? Miksi?