Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (7067)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Bonnie Taylor on tuttu nimi!
... vaikka en näköjään osaa edes kirjoittaa sitä oikein... [facepalm]
"Bäst ti ga tid å sii!"
Ajatella, että vielä tämän vuoden alussa en olisi tajunnut tuosta yhtään mitään. Ja nyt purskahdin nauramaan ääneen.
8.11. Keikan aikataulu:
18:00 Etta
19:55 KAJ
Paikat täytetään saapumisjärjestyksessä. Jos siis haluaa kuulla KAJ'ta, on mentävä ajoissa Ettan setille. Kuulostaa siltä, että olisi sisäkonsertti, mutta ei sanota montako pääsee sisään.
Vuoden harmain päivä -konsertista 8.11. (Hki Löyly) on nyt ao. sivulle laitettu tällainen tieto, että
"Paikat täytetään saapumisjärjestyksessä, suuntaa siis ajoissa paikalle."
Kaj merkitty klo 19.55. Klo 18.00 Etta.
Suomalaisraati äänesti 2019 Total Eclipsen 80-luvun toiseksi parhaaksi voimaballadiksi. Täti-ihmiselle muistuu taas mieleen, miten nuoria nuo KAJ'n pojat ovatkaan, he saapuivat maailmaan vasta seuraavalla vuosikymmenellä.
https://kulttuuritoimitus.fi/artikkelit/artikkelit-musiikki/bonnie-tyle…
Kaupungilla havaittu suomenkielisten KAJ-heränneiden joukko. Vähemmän yllättävästi joukko koostui tädeistä ja yhdestä keski-ikäisestä kaljuuntuvasta homoseksuaalista. Kuului vain kikati, kikati, käkäti, käkäti 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kaupungilla havaittu suomenkielisten KAJ-heränneiden joukko. Vähemmän yllättävästi joukko koostui tädeistä ja yhdestä keski-ikäisestä kaljuuntuvasta homoseksuaalista. Kuului vain kikati, kikati, käkäti, käkäti 🙄
Täh?
Vierailija kirjoitti:
8.11. Keikan aikataulu:
Paikat täytetään saapumisjärjestyksessä. Jos siis haluaa kuulla KAJ'ta, on mentävä ajoissa Ettan setille. Kuulostaa siltä, että olisi sisäkonsertti, mutta ei sanota montako pääsee sisään.
Jahas. Se on sitten mentävä jonottamaan paikan päälle hyvissä ajoin...
Just otin lipun sinne Svenska dagenfestiinkin 6.11. Toivossahan on hyvä elää, että siellä olisi KAJ, jos ei esiintymässä, niin palkittavana sitten. No ihan mielenkiinnosta menen muutenkin, kun en ole aiemmin noissa ollut. Jennie Storbacka on mun mielestä hyvä laulaja - esiintyy siellä - ja toinen joka on kiinnostava nähdä livenä on Fredrik Furu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Näihin ei siis pidä reagoida mitenkään
Parasta olla reagoimatta noiden häiriköiden viesteihin millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
8.11. Keikan aikataulu:
Onpa todella pitkä konsertti. Siis jos tuo Etta laulaa ensin kaksi tuntia. Vai onko siinä väliaika ennen kuin Kaj aloittaa? Eipä silti, olen ihan valmis kuuntelemaan vaikka viisi tuntia Vöyrin puhelinluettelon lukemista, jos sillä keinoin pääsee kuulemaan ja näkemään Kaj'n livenä (se on multa vielä siis kokematta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8.11. Keikan aikataulu:
Onpa todella pitkä konsertti. Siis jos tuo Etta laulaa ensin kaksi tuntia. Vai onko siinä väliaika ennen kuin Kaj aloittaa? Eipä silti, olen ihan valmis kuuntelemaan vaikka viisi tuntia Vöyrin puhelinluettelon lukemista, jos sillä keinoin pääsee kuulemaan ja näkemään Kaj'n livenä (se on multa vielä siis kokematta).
Luulis olevan väliaika. Ja ohjelmaan merkitty myös "Koko Suomi kippistää" klo 19.52 🙂
No hienoa. Mä en pääse tuonne Löylyyn Kaj'n kanssa (ja mulle voisikin tulla siellä aivan liian kuuma), mutta lupaan kohottaa glögimaljan täällä kotisohvalla kello 19.52.
Vierailija kirjoitti:
^ Mutta tänne voi kirjoitella rekisteröitymättä ja myymättä yksityisyyttään ja suurin piirtein sieluaankin kansainvälisille jättifirmoille. Ihanaa että tällaistakin sosiaalista mediaa on olemassa, vaikka onhan täälläkin kääntöpuolensa.
Tällainen sosiaalinen media on taas kerran osoittanut tarpeellisuutensa. En olisi tiennyt yhtään mitään mistään Vuoden Harmain Päivä -konserteista enkä Svenska Dagen-juhlallisuuksista, ellen olisi täältä lukenut!
Kiitos, että jaatte näitä asioita! 👏
Vierailija kirjoitti:
No hienoa. Mä en pääse tuonne Löylyyn Kaj'n kanssa (ja mulle voisikin tulla siellä aivan liian kuuma), mutta lupaan kohottaa glögimaljan täällä kotisohvalla kello 19.52.
Pitäiskö kohottaa Glönkero-malja 😊
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Axelilla tunnetta mukana.
"Bringing out the heavy artillery now", joku kommentoi instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden harmain päivä -konsertista 8.11. (Hki Löyly) on nyt ao. sivulle laitettu tällainen tieto, että
"Paikat täytetään saapumisjärjestyksessä, suuntaa siis ajoissa paikalle."
Kaj merkitty klo 19.55. Klo 18.00 Etta.
Siis oikeesti Löylyyn ilmaiskonserttiin saapumisjärjestyksessä. Mikäköhän kaaos siitä tulee varsinkin jos sisätiloissa?
Jos ja kun ollaan Löylyn sisätiloissa, niitä lippuja ei voi hirveän paljon olla jaossa, kun ei sinne yksinkertaisesti mahdu. Ja jos väkeä on vain maltillinen määrä, tuskin siinä kaaosta pääsee syntymään. Toki tappelun saa aina aikaan jo kaksikin henkeä, mutta eiköhän tuo silti ihan sujuvasti mene.
Bäst ti ga tid å sii!