Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (7067)
Ymmärtääkö joku, mitä tai ketä varten noita peliohjelmia tehdään? Löytyykö siis tosiaan yleisöä, josta on kiva katsella, kun joku toinen pelaa jotain videopeliä?
Vai katsotaanko niitä kiinnostavan vieraan takia (niin kuin nyt Axelin)? Mulle kokemus oli äärettömän puuduttava (poikkeuksena jotkut Axelin kertomat jutut) ja todellakin tuli nähtyä kerralla kaksi game-ohjelmaa, elämäni ensimmäinen ja viimeinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet, että tuolla FB:n faniklubissa pykätään kaikenlaisia tapahtumia Kaj on icen yhteyteen? Ootteko menossa johonkin? Mä vähän harkitsen sitä saunatapaamista sunnuntaina, ehtisin siihen ennen kuin mun juna lähtee ja vois olla kiva. Ja en tiedä mitä jonotusparty pitää sisällään, mutta miksei siihenkin sen aikaa kun ehdin jonossa olla.
En ole facebookissa(kaan), joten olen autuaan tietämätön tällaisista.
Mä olen facebookissa, mutta mun raja menee noissa faniryhmissä, sellaisiin en liity. Mutta jos ne järjestävät jotain kaikille avoimia oheistapahtumia Kaj on Icen yhteyteen niin siitä vaan, varmaan niissä on hyvä meno ja halukkaat löytävät samanhenkistä seuraa.
No nyt yllättää Axel totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas Blind karaoke ja ilmeisesti vain Kevin osaa sanat. Axelin kappale saadaan toivottavasti huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tämä olla vielä Axelin "Go-to" biisi....
Mikähän ruotsalaishitti tää muuten on. Mulle ihan tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö joku, mitä tai ketä varten noita peliohjelmia tehdään? Löytyykö siis tosiaan yleisöä, josta on kiva katsella, kun joku toinen pelaa jotain videopeliä?
Vai katsotaanko niitä kiinnostavan vieraan takia (niin kuin nyt Axelin)? Mulle kokemus oli äärettömän puuduttava (poikkeuksena jotkut Axelin kertomat jutut) ja todellakin tuli nähtyä kerralla kaksi game-ohjelmaa, elämäni ensimmäinen ja viimeinen. :D
Ilmeisesti vieraat ovat poikkeus ja normaalisti Seesar ehkä pelaa jonkun katsojan kanssa. Torstaina voi katsoa mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas Blind karaoke ja ilmeisesti vain Kevin osaa sanat. Axelin kappale saadaan toivottavasti huomenna.
Härkas-fiilikset tuli tosta Kevinin lopun hienosta improvisoinnnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boten Anna. Oli iso hitti joskus 2000-luvun alkupuolella. Olet ollut jossain tynnyrissä vuoden silloin, jos on mennyt ohi.
Tässä alkuperäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boten Anna. Oli iso hitti joskus 2000-luvun alkupuolella. Olet ollut jossain tynnyrissä vuoden silloin, jos on mennyt ohi.
Tässä alkuperäinen
Nostalgian nälkäisille vielä alkuperäisen alkuperäinen video samasta biisistä.
Mä muistan tän Boten Annan teinivuosilta, oli tosiaan iso hitti silloin. Hauska video Kajlta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet, että tuolla FB:n faniklubissa pykätään kaikenlaisia tapahtumia Kaj on icen yhteyteen? Ootteko menossa johonkin? Mä vähän harkitsen sitä saunatapaamista sunnuntaina, ehtisin siihen ennen kuin mun juna lähtee ja vois olla kiva. Ja en tiedä mitä jonotusparty pitää sisällään, mutta miksei siihenkin sen aikaa kun ehdin jonossa olla.
Minä olisin varmaan aika tietämätön KAJ'hin liittyvistä asioista ilman tätä ketjua, kun en ole liittynyt mihinkään sosiaaliseen mediaan. Onneksi on tämä ketju! Niin ja Youtube.
Huvikseni selailin nettiä, mm. Suplan sivuja, ja löysin podcasteja, joissa KAJ'sta keskusteltiin, tai KAJ oli peräti mukana. Nämä olivat pääasiassa Mellojen ja viisujen aikaisia. Osa oli Radio Suomipopin juttuja. No, tuo on radioasema, jota normisti en ikinä kuuntele, joten en ollut kuullut näitäkään. Mukavasti menivät suomenkieliset ohjelmat pojilta jo silloin. Kyllä siellä Jakobkin äänessä oli, Kevin tietysti eniten. Hauska noita oli kuunnella, kyllä niihin riemukkaisiin tunnelmiin mielellään palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin varmaan aika tietämätön KAJ'hin liittyvistä asioista ilman tätä ketjua, kun en ole liittynyt mihinkään sosiaaliseen mediaan. Onneksi on tämä ketju! Niin ja Youtube.
Samaa mieltä, tämä ketju on loistava paikka Kaj'sta keskusteluun. Semmoinen pieni korjaus, että olet kylläkin sosiaalisessa mediassa parastaikaa. Nämä netin keskustelupalstat ovat sosiaalisen median ensimmäisiä ja yhä tärkeimpiä ilmentymiä. Myös Youtube on merkittävä osa sosiaalista mediaa. :)
https://vm.tiktok.com/ZNd71MvN4/
Tämä KAJn vierailu Aamulypsyssä on kyllä niin riemastuttava. Juontajatkin ihan fiiliksissä tää on tosi hyvä biisi
^ Mutta tänne voi kirjoitella rekisteröitymättä ja myymättä yksityisyyttään ja suurin piirtein sieluaankin kansainvälisille jättifirmoille. Ihanaa että tällaistakin sosiaalista mediaa on olemassa, vaikka onhan täälläkin kääntöpuolensa.
"Samaa mieltä, tämä ketju on loistava paikka Kaj'sta keskusteluun. Semmoinen pieni korjaus, että olet kylläkin sosiaalisessa mediassa parastaikaa. Nämä netin keskustelupalstat ovat sosiaalisen median ensimmäisiä ja yhä tärkeimpiä ilmentymiä. Myös Youtube on merkittävä osa sosiaalista mediaa. :)"
Totta 😅
Osoittaa vaan, miten totaalisen pihalla olen koko tästä käsitteistöstä. Mulle some on lähinnä tiktok ja facebook 😊. Täälläkään vauvalla en vierailisi ellei olisi KAJ 🤗.
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZNd71MvN4/
Tämä KAJn vierailu Aamulypsyssä on kyllä niin riemastuttava. Juontajatkin ihan fiiliksissä tää on tosi hyvä biisi
Aivan mainio, kiitos tästä linkityksestä! Kaj herättää näköjään saman reaktion kaikissa. Ei vaan voi olla yhtymättä iloon, kun nämä pojat ryhtyvät säteilemään.
Samalla kiitos kaikille muillekin kaikista linkityksistä. Tämä sosiaalisen median maailma tuntuu olevan ääretön (niin kuin universumikin), joten tosi kivaa, että siellä sujuvammin uiskentelevat jaatte herkkupaloja myös meille tumpelommille.
Liityin faniryhmään ja sain todella asiatonta kohtelua muilta faneilta suomenkielisyyteni vuoksi. Vaikuttaisi olevan hiljainen sopimus, että suomenkielisten on parempi pysytellä taka-alalla. Tietynlainen paluu 1700-luvulle.
Ruotsalaisuuden päivän iltana to 6.11. Helsingin Svenska Teaternissa on televisioitava juhla, jossa eri esiintyjiä ja "jännittävä palkintojenjako". KAJ'ta ei esiintyjälistalla näy, mutta olisi enemmän kuin huutava vääryys, jos heitä ei jotenkin palkittaisi. Kaksi päivää myöhemmin heillä on Vuoden harmain päivä -keikka Löylyssä, joten ajankohta natsaisi Axelinkin vierailulle Vaasasta Helsinkiin.
Ja mä oon vasta puolessa välissä tuota Axelin ja Seesarin peliohjelmaa. Peliosuuksia oon vähän kelaillut ja katsonut sieltä täältä. Sinänsä ihan kiinnostava video, mutta sellainen jota ei jaksa älyttömän kauan putkeen katsella, eikä mulla ole ollut aikaakaan siihen viime päivinä hirveästi.