Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (7067)
Vierailija kirjoitti:
No niin. Nyt on sitten Jakob päästetty irti.
Rakastan tätä kappaletta! Tämä on soinut korvamatona mulla monta päivää, kun "erehdyin" katsomaan sitä Lytts&vänner joulukonserttia. Nyt ei ole mitään toivoa päästä korvamadosta irti, kun tuli vielä tämä karaoke-veto tähän!!
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas joku, jolla on piano lähistöllä tai absoluuttisempi sävelkorva kuin minulla, onko korkein sävel tuossa Jakobin karaokepätkässä H4? Siihen eivät taida ihan kaikki tenoritkaan päästä.
Pianonuoteissa näyttää menevän korkeaan D:hen asti, mitä netistä katsoin. Itselläni ei ole minkäänlaista sävelkorvaa, joten en osaa yhtään sanoa, vetikö hän originaalissa vai oliko sävelkorkeutta muutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas joku, jolla on piano lähistöllä tai absoluuttisempi sävelkorva kuin minulla, onko korkein sävel tuossa Jakobin karaokepätkässä H4? Siihen eivät taida ihan kaikki tenoritkaan päästä.
Pianonuoteissa näyttää menevän korkeaan D:hen asti, mitä netistä katsoin. Itselläni ei ole minkäänlaista sävelkorvaa, joten en osaa yhtään sanoa, vetikö hän originaalissa vai oliko sävelkorkeutta muutettu.
Olen aika varma, ettei mene ihan d:hen asti.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Nyt on sitten Jakob päästetty irti.
Vapise Tommy Körberg!
Vierailija kirjoitti:
Kevinillä Livin' on a prayer, Jakobilla Stad i ljus, seuraavaksi ennen perjantaita 17.10. Axel vetäisee När vindarna viskar mitt namn (veikkaan) 🔥🔥🔥
Joku YT:ssa veikkaili Axelin biisiksi Hard Rock Halleluja. Miksipä ei... Eikös Axel ole myös raskaamman musiikin ystävä...?
Mä toivon että Axel yllättää ja vetää jonkun matalalle (basso)baritoniäänelle sovitetun balladin. Vähän vastapainoa Kevinin ja Jakobin dramaattisille tenorivedoille. :)
Axel kertoi karaokesuosikkinsa Huomenta Suomen haastattelun lopussa viikko sitten. Ruotsin euroviisu oli tehnyt suuren vaikutuksen pieneen poikaan (v. 2000).
https://www.mtv.fi/lyhyet/58257844a56c5189656f/video-kaj-yhtyeen-axel-a…
Helmikuun Mello-semifinaalissa KAJ kertoi Nanne Grönvallille, mikä on "vår karaoke sång":
När vindarna viskarna mitt namn se Axelin biisi varmaan sitten on. Sopii kyllä hänelle hyvin.
Vähän iloa harmaaseen tiistaiaamuun.
Nyt on Juomaposti-lehti arvioinut sen uuden glögilonkeron.
"Joulu on tulossa, ja sitä raati pääsi fiilistelemään Hartwall Original Long Drink Glögg -lonkeron kanssa jonka lempinimeksi on jo vakiintunut hauskasti Glönkerö. Tuoksussa ja maussa on vahvasti valkoisen glögin aromi, joulujuoman mausteiset maut tulevat tasapainoisesti esiin, niin että juotavuus säilyy edelleen mukavana. Erinomaisen tasapainoinen juoma kaikille, jotka odottavat joulua jo syksyllä!"
Swedish Book Review on antanut Axelin novellikokoelmalle (siis tälle nyt käännetylle Rääppöölle) myönteisen arvion jo vuonna 2021 ja julkaissut samalla englanninkielisen käännöksen (ei hassumman) Saunavaltaistuimesta.
Oletteko kaikki Halln-fanit huomanneet, että tässä peliohjelmassa katsotaan myös Hallnin ykköskauden jakso 5 ja siinä on mielenkiintoista keskustelua koskien sarjan käsikirjoitusta ja kuvauksia?
%3D
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kaikki Halln-fanit huom242anneet, että tässä peliohjelmassa katsotaan myös Hallnin ykköskauden jakso 5 ja siinä on mielenkiintoista keskustelua koskien sarjan käsikirjoitusta ja kuvauksia?
Siinä aiemmassa osassa, jossa vieraana oli Joel Forsbacka/Tommy katsoivat myös jakson.
Onko täällä ketään suomenruotsalaista, joka tietäisi tarkemmin tuosta Seesarista? Mikä hän on varsinaisesti miehiään, millainen tyyppi ja kuinka tunnettu/suosittu?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kaikki Halln-fanit huomanneet, että tässä peliohjelmassa katsotaan myös Hallnin ykköskauden jakso 5 ja siinä on mielenkiintoista keskustelua koskien sarjan käsikirjoitusta ja kuvauksia?
%3D
Joo ihan hauskasti kertoilivat tuosta Hallnista. Kiva oli kuulla tunnelmia ja taustatietoja. Kertaalleen olen katsonut mutta pitää katsoa uudestaan. Kaikkea ei kerralla saa sulateltua.
Muutoin katsoin tämän peliohjelman kuuntelemalla vain Axelin haastatteluosuudet ja kelasin kaikki pelit yli. En ole ollenkaan peli-ihmisiä. Mutta Axelia kuuntelee kyllä erittäin mielellään vaikka useammankin ohjelmallisen verran 🙂
Mä sinnittelin tuon peliohjelman läpi kokonaan, kun huomasin, että he juttelevat siinä pelatessaankin. Olihan se kärsimystä, mutta mitäpä sitä ei ihminen tekisi Kaj'n takia. Tosin pitää sanoa, että niin fiksu mies kuin Axel onkin, niin kyllä hän tuossa vähän laski tasoaan, tai ehkä ne pelit vaan vaikuttaa noin. Mutta lopussa kiitos seisoi eli kyllä siitä höpinästä sai poimittua paljon kiinnostaviakin tiedonmurusia. :)
Vierailija kirjoitti:
Swedish Book Review on antanut Axelin novellikokoelmalle (siis tälle nyt käännetylle Rääppöölle) myönteisen arvion jo vuonna 2021 ja julkaissut samalla englanninkielisen käännöksen (ei hassumman) Saunavaltaistuimesta.
Rääppöö on varattuna kirjastosta. Täällä maalla ei sentään ollut samanlaista varausjonoa kuin mitä joku täällä kirjoitti Helsingissä olevan.
Mutta Eldsjälin sain jo tänään ja luku-urakka alkaa nyt 😊 Kleinin perusteella voi kyllä odottaa nautinnollista lukukokemusta.
Mulla on kans tuo Rääppöö kirjastosta varauksessa, jotain sijalla 17. Ruotsiksi luin sen kesällä, mutta en ihan kaikkea ymmärtänyt niin luen sitä vielä suomeksi.
Ootteko huomanneet, että tuolla FB:n faniklubissa pykätään kaikenlaisia tapahtumia Kaj on icen yhteyteen? Ootteko menossa johonkin? Mä vähän harkitsen sitä saunatapaamista sunnuntaina, ehtisin siihen ennen kuin mun juna lähtee ja vois olla kiva. Ja en tiedä mitä jonotusparty pitää sisällään, mutta miksei siihenkin sen aikaa kun ehdin jonossa olla.
Vaikuttava esitys flunssaisella äänellä, joka hänellä tuossa on. Hieno ja vilpitön.