Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (7070)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota... Päiväkotiin ei kannata mennä julistamaan, että Joulupukkia ei oikeasti ole olemassa. Eikä tälle palstalle, että Määniniä ei ole.
Seurauksena on vaan turhia tragedioita.
Tottakai Määnin on olemassa. Olemme kaikki nähneet hänet videoilla ja Axelkin on sanonut, että on nähty Vöyrissä. Eikä Axel ole mikään valehtelija.
Määninin nimeä ei saa kuitenkaan käyttää väärin eikä esimerkiksi pelotella lapsia uhkaamalla, että jos he eivät käyttäydy kunnolla, Määnin tulee ja vie. Tuo on vanhanaikainen kasvatustapa. Korkeintaan voi ehkä joulun alla varoittaa, että Määnin saattaa kurkkia ikkunan takana ja raportoida Korvatunturille, kuka on kiltti ja kuka ei.
Mä en ole aina muistanut olla kiltti... joten Määnin saa mun puolestani kyllä tulla ja viedä. :)
Tämän hetken suosikkini Rock elo blues. Nerokasta kaksoismerkitysten hyödyntämistä uran alkupuolelta. (Jos ei huomaa mistä on kyse, kannattaa vilkaista sanakirjaan.)
Vierailija kirjoitti:
Tämän hetken suosikkini Rock elo blues. Nerokasta kaksoismerkitysten hyödyntämistä uran alkupuolelta. (Jos ei huomaa mistä on kyse, kannattaa vilkaista sanakirjaan.)
Tuo on totta. Mullakin umpisuomalaisella kesti hetken, ennenkuin hoksasin jujun - ja tosiaan sanakirjan avulla 😊
Koko albumi on ihan mun suosikkeja, niin monta biisiä mistä tykkään. Heimani, Polka på Pittjärv, Bodil, Yolo,...
Tykkään myös jostain syystä paljon No far ja å tipp biisistä, vaikka se periaatteessa käsittelee aika vakavaa asiaa. Ehkä se on se pianosvengi sielläkin taustalla... Jostain muistan lukeneeni, että KAJ itse olisi sanonut, että tää biisi ei ole niin kovin kiva heidän omasta mielestään. En tiedä, ovatko edes esittäneet tätä koskaan missään.
Tykkään myös jostain syystä paljon No far ja å tipp biisistä, vaikka se periaatteessa käsittelee aika vakavaa asiaa. Ehkä se on se pianosvengi sielläkin taustalla... Jostain muistan lukeneeni, että KAJ itse olisi sanonut, että tää biisi ei ole niin kovin kiva heidän omasta mielestään. En tiedä, ovatko edes esittäneet tätä koskaan missään.
Kun fanit toivovat jotain unhoon jääneitä kappaleita esitettäväksi, he eivät tule ajatelleeksi, että KAJ on kasvanut niistä ulos. Idea on ollut hauska parikymppisenä, mutta heistä on tullut vastuullisia aikuisia ja he miettivät minkä viestin antavat. Monissa biiseissä on vähän hämärä pohjavire. Ehkä Daisykin hahmona on haudattu, ettei ikäasetelma Fabbon ja Daisyn välillä olisi niin selvä. Laulua kun ei muuten kannata hylätä. (Ihmettelin muuten miten hyvi Kevin hillitsi itsensä Rockbjörnenissä kun YOLO alkoi soida. Minä olisin varmaankin mennyt automaattimoodiin ja alkanut hytkyä😆.)
Vierailija kirjoitti:
Kun fanit toivovat jotain unhoon jääneitä kappaleita esitettäväksi, he eivät tule ajatelleeksi, että KAJ on kasvanut niistä ulos. Idea on ollut hauska parikymppisenä, mutta heistä on tullut vastuullisia aikuisia ja he miettivät minkä viestin antavat. Monissa biiseissä on vähän hämärä pohjavire. Ehkä Daisykin hahmona on haudattu, ettei ikäasetelma Fabbon ja Daisyn välillä olisi niin selvä. Laulua kun ei muuten kannata hylätä. (Ihmettelin muuten miten hyvi Kevin hillitsi itsensä Rockbjörnenissä kun YOLO alkoi soida. Minä olisin varmaankin menny
Aika aikaansa kutakin, se on just näin. Ja mun mielestä näin pitääkin olla. Kun ikä karttuu ja ajat muuttuu, niin tulee taas ihan uudet jutut ja eteenpäin mennään. Eikös he ole myös sanoneet, että eivät enää esitä Tango taas. Sekin on biisi, joka joissakin ihmisissä herättää pahaa verta, kun ei osata suhtautua siihen oman aikansa tuotoksena.
Vierailija kirjoitti:
Kun fanit toivovat jotain unhoon jääneitä kappaleita esitettäväksi, he eivät tule ajatelleeksi, että KAJ on kasvanut niistä ulos. Idea on ollut hauska parikymppisenä, mutta heistä on tullut vastuullisia aikuisia ja he miettivät minkä viestin antavat. Monissa biiseissä on vähän hämärä pohjavire. Ehkä Daisykin hahmona on haudattu, ettei ikäasetelma Fabbon ja Daisyn välillä olisi niin selvä.
Daisy hahmona on mun ymmärtääkseni haudattu (ainakin väliaikaisesti) siksi, että Axel kyllästyi esiintymään blondiperuukissa ja minihameessa. Ikäasetelmaahan Yolo on pilkannut alusta asti ja sen kautta muitakin nuorten naisten ympärillä pörrääviä setämiehiä kuin Fabboa. Ihailtavasti he tässä ovat tässä varhaisessakin mestariteoksessaan antaneet valta-aseman nimenomaan naiselle, joka saa äijäpahan näyttämään naurettavalta ja tajuamaan naurettavuutensa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun fanit toivovat jotain unhoon jääneitä kappaleita esitettäväksi, he eivät tule ajatelleeksi, että KAJ on kasvanut niistä ulos. Idea on ollut hauska parikymppisenä, mutta heistä on tullut vastuullisia aikuisia ja he miettivät minkä viestin antavat. Monissa biiseissä on vähän hämärä pohjavire. Ehkä Daisykin hahmona on haudattu, ettei ikäasetelma Fabbon ja Daisyn välillä olisi niin selvä.
Daisy hahmona on mun ymmärtääkseni haudattu (ainakin väliaikaisesti) siksi, että
Biisi toimii muuten keikoilla aivan erinomaisesti, vaikka peruukki ja minihame puuttuvatkin. Daisy on silti täysin tunnistettava. Nahkaliivistä ei sentään ole luovuttu eikä taatusti luovutakaan, sehän on jo niin ikoninen, aivan kuten koko Fabbo hahmo. YOLO on esityksen ehdoton huipentuma joka kerralla (yhdessä BBB:n kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daisy hahmona on mun ymmärtääkseni haudattu (ainakin väliaikaisesti) siksi, että
Jakob: Daisy will rise again.
Kyllä, olen samaa mieltä. Axel muuntuu sormenpäitään myöten Daisyksi myös ruskeassa teryleenipuvussa ja leveässä solmiossa. Siihen silmänkääntötemppuun ei tarvita kuin loistavaa näyttelijäntyötä.
OriGinalin instaan tuli tieto, että mm. KAJ esiintyy Vuoden harmaimman päivän ilmaiskonsertissa 8.11.. Niitä on Helsingissä, Turussa ja Tampereella eikä vielä kertottu ketkä missäkin esiintyvät. Axelhan korjasi tv:ssä kun sanottiin KOI'n olevan loppuvuoden ainoa keikka, että ainoa iso.
Vierailija kirjoitti:
OriGinalin instaan tuli tieto, että mm. KAJ esiintyy Vuoden harmaimman päivän ilmaiskonsertissa 8.11.. Niitä on Helsingissä, Turussa ja Tampereella eikä vielä kertottu ketkä missäkin esiintyvät. Axelhan korjasi tv:ssä kun sanottiin KOI'n olevan loppuvuoden ainoa keikka, että ainoa iso.
KAJ Helsingissä Löylyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ Helsingissä Löylyssä
En vaan tajua miten sinne mahtuu porukkaa kun ilmaiskonsertti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ Helsingissä Löylyssä
No totta KAJ!😄
Vierailija kirjoitti:
👏👏
Sittenpä on varauduttava hankkiutumaan paikan päälle, olipa esiintyminen missä tahansa noista kaupungeista. Vannoin itselleni, että yhtään esiintymistä en enää missaa, jos vain suinkin on mahdollisuuksien rajoissa mennä paikalle. Yli 15 vuotta on eletty pimennossa KAJ'sta, nyt otan kaiken takaisin!
KAJ Helsingissä Löylyssä
Onhan siinä sitä puistoa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
KAJ Helsingissä Löylyssä
Puistoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ Helsingissä Löylyssä
Puistoa?
Hernesaaressa Löylyn vieressä on avointa rantapuistoa. Tai oli kun viimeksi kävin. Asun lähistöllä. Sekoitatko Allas Sea Pooliin Katajanokalla?
Ei, en sekoita Allas Sea Pooliin. Mä olen pitänyt sitä Löylyn viereistä aluetta vain tylsänä aukiona, mutta siitä on kieltämättä aikaa kun siellä kävin. Puita oli silloin tosi vähän ja ne olivat hyvin pieniä, mutta tilanne on varmaan muuttunut.
KOI:n jälkeisenä sunnuntaina siirrytään talviaikaan. Ylimääräinen tunti on tarpeellinen toipumiseen!