Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (7140)

Vierailija
6681/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, tikahdun. Kaj laulaa Bastua karaokena siinä tukholmalaisessa karaokepaikassa. :D

https://www.youtube.com/shorts/-ILHzlnm5J8

"Parempi kuin alkuperäinen", joku kommentoi instassa.

Ja toinen kommentoi että ei läheskään niin hyvä kuin se jonka he itse vetivät Viking Gracella. 

Risteilyllä taisi olla mukava meno päällä muulloinkin kuin keikan aikana.

Vierailija
6682/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Tämä on sama tyttö, joka on tehnyt Dansgolvista erinomaisen englanninkielisen version.

Kaivoinpa esiin tuon englanninkielisen version - ja vau! Ehkä paras cover, jonka olen ikinä kuullut ja ainakin paras Kaj-cover. Ei ihme, että tämä on saanut 100 000 kuuntelua, kun Kaj on sen joskus jakanut omissa kanavissaan (niin kuin joku kertoi). Tämä herättää miettimään, miltä muut Kaj'n biisit mahtaisivat kuulostaa feminiinisinä tulkintoina.

https://www.youtube.com/shorts/oMP06R0uLQM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Tämä on sama tyttö, joka on tehnyt Dansgolvista erinomaisen englanninkielisen version.

Kaivoinpa esiin tuon englanninkielisen version - ja vau! Ehkä paras cover, jonka olen ikinä kuullut ja ainakin paras Kaj-cover. Ei ihme, että tämä on saanut 100 000 kuuntelua, kun Kaj on sen joskus jakanut omissa kanavissaan (niin kuin joku kertoi). Tämä herättää miettimään, miltä muut Kaj'n biisit mahtaisivat kuulostaa feminiinisinä tulkintoina.

Tosi hyvä! Käännöskin oli fantastinen! 

Vierailija
6684/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä! Käännöskin oli fantastinen! 

Minusta KAJ voisi hyvin ostaa häneltä oikeuden käyttää sitä. Tämä on oikeastaan ainoa kappale, jossa kielen vaihto ei häiritsisi.

Vierailija
6685/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä Kaj'n tarvitse mitään maksaa, eivätköhän he ole keskenään sujut. Ei tuo tyttö takuulla ole maksanut Kaj'lle mitään siitä, että hyödyntää heidän musiikkiaan coverissaan. :)

Vierailija
6686/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä parasta olisi kutsua joko molemmat, KAJ ja Erika, tai sitten ei kumpaakaan. Muuten riehaantuu taas puolet valtakuntaa ja media. 

Eikös Stubb ole jo luvannut Erikalle kutsun? Eiköhän hän molemmat kutsu.

Ei Tasavallan Presidentti "lupaa" kenellekään kutsua valtakunnan arvokkaimpaan vuosittaiseen juhlaan. Siinä mennään ihan virallisen protokollan mukaan, ja kutsut menevät marraskuussa perille kirjepostissa. :)

Vierailija
6687/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, tikahdun. Kaj laulaa Bastua karaokena siinä tukholmalaisessa karaokepaikassa. :D

https://www.youtube.com/shorts/-ILHzlnm5J8

"Parempi kuin alkuperäinen", joku kommentoi instassa.

Ja toinen kommentoi että ei läheskään niin hyvä kuin se jonka he itse vetivät Viking Gracella. Risteilyllä taisi olla mukava meno päällä muulloinkin kuin keikan aikana.

Mä en kestä. Jakob lukee sanat näytöltä, Kevin paistaa mikrofonia ilmanuotiolla ja Axel säestää ilmahaitarilla.  :D  :D  :D

Vierailija
6688/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakob näytti innostuneelta pikkulapselta joka pomppi ympäriinsä ja lauloi ruudulla näkyviä sanoja mukana.

Vierailija
6689/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakob näytti innostuneelta pikkulapselta joka pomppi ympäriinsä ja lauloi ruudulla näkyviä sanoja mukana.

Joo, noin viisivuotiaalta. Joku kommentoi videoon, että vedätte melkein yhtä hyvin kuin ne tyypit siellä euroviisuissa.

Vierailija
6690/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas uusin video "Snapchat filter..." KAJn facebookista, ehkä instassa on sama!

En kestä!!! 😂😂😂

Vierailija
6691/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas uusin video "Snapchat filter..." KAJn facebookista, ehkä instassa on sama!

En kestä!!! 😂😂😂

Tässä linkki youtubeen https://youtu.be/iJFnNgaBu54

Vierailija
6692/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Toi Kevinin tangokuningas on erityisen järisyttävä. Onko tässä muistumaa katkeroituneesta Dan-Olesta, jolta se Botnian tangokingi aikoinaan (ainakin vähäksi aikaa) vei naisen?  :D

Vierailija
6693/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljattain täällä oli puhetta näistä Axelin tekemistä huimista naisrooleista, Daisy ja Linda. Tässä vuosien takaisessa esiintymisessä Ruotsissa "Siisti mopo"-Lindana onkin Kevin, liekö ainoa taltiointi Kevinistä tässä roolissa...? Ja kiusaaja-mopopoika onkin Määnin! Tää video on varmaan ollut täällä ehkä monestikin, mutta liitän sen nyt kuitenkin tähän muistin virkistykseksi. 

En muuten muistanutkaan, että tämä taltiointi on näin hauska. Sisältää mun mielestä yhden parhaimmista versioista "Pablos frestelse" kappaleesta. Tuo Jakobin eläytyminen on ihan huippua. 

Mahtava Pablos frestelse!

Olen nähnyt jossakin sellaisen pätkän Siististä moposta, jossa Kevin-Lindalla oli pitkät vaaleat hiukset ja napapaita. Jonkun lyhyen pätkän vaan, ei ollut koko biisiä, mutta selvästi siis eri keikalta taltioitu kuin tämä.

Vierailija
6694/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä uutisia! Mun päässäni ei soi enää jatkuvasti Mänlig vänskap.

Nyt siellä soi Sjung kara-karaoke...

Täytyy ehkä kuunnella lisää miehisestä ystävyydestä, tää Karaoke on vähän raskas, kun ei ole vielä kuin kertosäe veivattavana jatkuvalla luupilla.

T. se korvamatoihminen

Vierailija
6695/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä uutisia! Mun päässäni ei soi enää jatkuvasti Mänlig vänskap.

Nyt siellä soi Sjung kara-karaoke...

Täytyy ehkä kuunnella lisää miehisestä ystävyydestä, tää Karaoke on vähän raskas, kun ei ole vielä kuin kertosäe veivattavana jatkuvalla luupilla.

T. se korvamatoihminen

Et ole ainoa. Mulla alkoi tänä aamuna klo 5.45 soida päässä "vad ska vi sjunga i dag?"... Ja siis herätyskello olisi ollut soimassa 6.20, mutta Kaj herätti jo hyvissä ajoin ennen sitä. 🙄

En tiedä olisiko parempi että se biisi ilmestyisi pian ja pääsisi kuulemaan muutakin kuin kertosäkeen, vai olisiko parempi kun se ei ilmestyisi ollenkaan?!

Vierailija
6696/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo biisi on kyllä ihme takiainen. Mulla ei yleensä soi päässä muu kuin tyhjyys, mutta nyt korvien välissä kajahtaa tasaisin väliajoin "kara-kara-oke" niin lujaa, että meinaan säikähtää. Ei tajuu.

Vierailija
6697/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin alun perin toivonut jotain tarinallista, mutta tähän asti kuullun perusteella en kyllä ole yhtään pettynyt, vaikka biisissä ei olisi varsinaista tarinaa. Tosi tarttuva ja mukaansa tempaava, ja sekä musiikissa että sanoissa riittää intertekstuaalisia viittauksia, jollaisista tykkään kovasti. (Jakob muuten teki AMK-opparinsa intertekstuaalisuudesta Gambämarkin Dehär e min byssä - se löytyy netistä.) 

Vierailija
6698/7140 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljattain täällä oli puhetta näistä Axelin tekemistä huimista naisrooleista, Daisy ja Linda. Tässä vuosien takaisessa esiintymisessä Ruotsissa "Siisti mopo"-Lindana onkin Kevin, liekö ainoa taltiointi Kevinistä tässä roolissa...? Ja kiusaaja-mopopoika onkin Määnin! Tää video on varmaan ollut täällä ehkä monestikin, mutta liitän sen nyt kuitenkin tähän muistin virkistykseksi. 

En muuten muistanutkaan, että tämä taltiointi on näin hauska. Sisältää mun mielestä yhden parhaimmista versioista "Pablos frestelse" kappaleesta. Tuo Jakobin eläytyminen on ihan huippua. 

Mahtava Pablos frestelse! Olen nähnyt jossakin sellaisen pätkän Siististä moposta, jossa Kevin-Lindalla oli pitkät vaaleat hiukset ja napapaita. Jonkun lyhyen pätkän vaan, ei ollut koko biisiä, mutta selvästi siis eri kei

Tämä vanha Väsbyn konsertti on mun suuria suosikkeja. Pablos frestelse on hillitön, mutta loistavasti vetävät kaiken muunkin. En vaan käsitä, kuinka nuo kolme saattoivat olla niin briljantteja jo märkäkorvaisina poikasina. Heillä itsellään ei tainnut olla kyvyistään aavistustakaan, kirjoittelivat vaan biisejä ja menivät keikoille pitämään hauskaa.

Vierailija
6699/7140 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava Pablos frestelse! Olen nähnyt jossakin sellaisen pätkän Siististä moposta, jossa Kevin-Lindalla oli pitkät vaaleat hiukset ja napapaita. Jonkun lyhyen pätkän vaan, ei o

Niin kauan kuin nuorta lahjakkuutta aliarvioidaan märkäkorvaiseksi, nuorilla on oikeus väheksyä meitä boomereita. Ihminen on aina oikean ikäinen.

Vierailija
6700/7140 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappale on melko tavanomainen ja noudattaa perinteistä rakennetta säkeistö 1, kertosäe, säkeistö 2, silta, kertosäe, outro. Jostain syystä se muistuttaa minua kappaleesta Text TV koska siinä viitataan runsaasti televisiokanaviin samalla tavoin kuin tässä kappaleessa viitataan karaokekappaleisiin. Se ei tee mitään mullistavaa, mutta se ei tunnu olevan tarkoituskaan.