Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (5501)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kiva katsella Jakobia riisumassa solmiota, on ihan mukava nähdä hänet solmimassa sitä kaulaansa. Ja puhumassa maailman suloisinta suomea. (Haastattelijana Arpan äiti). :)
Hih. Jakob määrittelee myös, mihin maailmassa täysin uuteen musiikkigenreen Bara bada bastu kuuluu.
Sauna-pop 😊😊
Tosi kiva haastattelu. En ole tätä aiemmin nähnytkään. Jakobin suomen kieli on vallan hyvää ja täysin ymmärrettävää. Viis pienistä virheistä, niitä tekevät suomenkieliset itsekin koko ajan. Hivenen lisää rohkeutta vaan puhumiseen vielä 🤗 Toki haastattelutilanne on aina vähän hankala, kun pitäisi nopeasti ja ennalta miettimättä saada sanotuksi asioita. Jos minua haastateltaisiin yllättäen englanniksi tai ruotsiksi, niin varmasti vastaukset olisivat aikamoista takeltelua. Kummankin kielen puhuttu taito alkaa jo olla vähän ruosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Joku pohti täällä vastikään vieroituksen tarvetta. Mä olisin ehkä vieroituksen tarpeessa:
Nyt on syyskuu, ja huomasin pohtivani aamupalalla, miten pojat tarkenivat viimassa ja lumisateessa sillä Mello-voiton jälkeisellä Vöyrin ulkoilmakeikalla. Heillä oli pakko olla villakerrastot pukujen alla! Ja Kevinillä tietysti Fabbon nahkaliivi. Kuvissa näkyi lämpimät kengätkin.
Kahtena viime yönä mun unessa on soinut Hei muija, ikään kuin soundtrackinä. Viime yönä myös Fuck my lifen epävireinen ukulele (se oli aika ärsyttävää).
Fiksaatio kiuasmainoksiin yms. yms.
Ongelma on, etten halua vieroitusta, vaan haluan vain lisää K-, A- ja J-vitamiineja.
Ja minä heräsin aamulla painajaiseen jossa olin menossa KAJ On Ice -keikalle mutta päädyinkin Munkkiniemeen. Asun sentään Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyykkyflirtti... :) :) :)
Kyykkyflirtti ja kiuasmainokset 🤪👌🏻💯😍
Joo, ne Harvian mainokset, etenkin se yksi (Jakob ja solmio), joka täällä jo mainittu! Hiki tulee sitä katsellessa, vaikka ei ole saunaa eikä kiuasta lähimaillakaan. Tsiisus!
Tästä on yllättävän vähän puhuttu täällä, ehkä siksi, että poskia punoittaa vähän liikaa. Mutta tuossa kohtauksessa mielestäni tiivistyy yksi oleellinen asia, jolla KAJ muuttaa maailmaa. Ja se itse asiassa järkyttää minua itkuun asti. Muistaako joku nähneensä missään julkisella alustalla tuollaista tilannetta, jossa mies hymyilee hellästi riisuutuessaan? Katson sitä ja mietin, olenko itse koskaan nähnyt tuota ilmettä. Äkkiä olemme kaikki Birgit, som
Kiitos tästä kirjoituksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Joku pohti täällä vastikään vieroituksen tarvetta. Mä olisin ehkä vieroituksen tarpeessa:
Nyt on syyskuu, ja huomasin pohtivani aamupalalla, miten pojat tarkenivat viimassa ja lumisateessa sillä Mello-voiton jälkeisellä Vöyrin ulkoilmakeikalla. Heillä oli pakko olla villakerrastot pukujen alla! Ja Kevinillä tietysti Fabbon nahkaliivi. Kuvissa näkyi lämpimät kengätkin.
Kahtena viime yönä mun unessa on soinut Hei muija, ikään kuin soundtrackinä. Viime yönä myös Fuck my lifen epävireinen ukulele (se oli aika ärsyttävää).
Ongelma on, etten halua vieroitusta, vaan haluan vain lisää K-, A- ja J-vitamiineja.
KAJ-musiikki on jollain ihmeellisellä tavalla aivan maagista! Mulla soi Taco hej päässä läpi koko yön, kun eilen "erehdyin" katsomaan muutamaan kertaan läpi nuo Decemberkväll-videot 😉
Onneksi on KAJ on Ice lokakuussa. Saamme kunnon tankkauksen noita vitamiineja pimeän talven varalle. Jotkut onnelliset menevät jo KAJ-risteilylle ensi viikolla. Mulla ei ollut siihen mahdollisuutta.
Toivottavasti saadaan tänne raporttia siitä risteilystä, jos joku menossa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi KAJ-fani sanoi osuvasti, että mitä enemmän KAJ'ta kuuntelet, sitä enemmän heistä pidät, ja kohta huomaatkin olevasi täysin koukussa. Näin juuri on itselläkin käynyt. Yhden keikan näkeminen johti heti toiseen ja kolmanteen ja olisi johtanut vielä useampaan, mutta en päässyt. Kotona ei levylautaselta ole koko kesässä soinut muu kuin KAJ. Eikä biisit edes kyllästytä, päinvastoin. Tuntuu siltä, että pitäisi kuulla vaan lisää ja lisää.
On tämä ihmeellinen ilmiö! Eikä tästä tosiaankaan halua vieroittua.
Media on nykyään täynnä kirjoituksia siitä P:llä alkavasta huumeesta. K-A-J-huumeesta ei vielä puhuta eikä kirjoiteta julkisesti, mutta en ihmettelisi vaikka niin vielä tapahtuisi.
Tutkijat selvittäisivät K-A-J:n vaikutusmekanismia soluissa, kliiniset lääkärit kertoisivat oirekuvasta ja siitä, miten bongata syndrooman ensimmäiset merkit läheisessa, ja poliisit neuvoisivat kansalaisia olemaan lähestymättä aktiivisti oireilevaa kadulla. "Soittakaa sen sijaan 112."
Ihanaa että meitä on täällä niin monia samoin ajattelevia. Teidän fiilikset on niin samansuuntaisia omieni kanssa.
Tykkäsin tosi paljon tuosta äskettäin linkatusta suomenkielisestä haastattelusta. Jotenkin sydäntä lämmittää aina kun pojat yrittävät suomeksi ja tulevat hyvin ymmärretyiksi. Tulee itsellekin halu päästä yrittämään ruotsiksi. Oma ruotsinkielen taitoni on suunnilleen samalla tasolla kuin poikien suomen kielen taito. Ja kuten Jakobilla minulla on suuri kynnys puhumiseen. Hävettää vaikkei olisi mitään syytä. Haastatteluun oli myös linkattu ihania kohtia konsertista.
Katsoin tänä aamuna taas kakkuvideon behind the scenes videon ja se saa minut niin hyvälle tuulelle. Tuon videon katsominen fanituksen alkumetreillä sai minut kiinnittymään yhtyeeseen vielä enemmän. Arvostan niin paljon myös käsillä tekemisen taitoa ja mikä yhteisöllisyys suvun ja ystävien kanssa heillä olikaan lavasteita tehdessä. Ja mikä luovuus ja asialle omistautuminen. Ne hiusvärit omg.
Kannattaa ryhtyä lauleskelemaan, jos istuu Kaj'n takana lentokoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ryhtyä lauleskelemaan, jos istuu Kaj'n takana lentokoneessa.
Voi että, kylläpä olisikin mukavaa olla KAJn kanssa samassa lentokoneessa. En ehkä laulaisi kuitenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Media on nykyään täynnä kirjoituksia siitä P:llä alkavasta huumeesta. K-A-J-huumeesta ei vielä puhuta eikä kirjoiteta julkisesti, mutta en ihmettelisi vaikka niin vielä tapahtuisi.
Tutkijat selvittäisivät K-A-J:n vaikutusmekanismia soluissa, kliiniset lääkärit kertoisivat oirekuvasta ja siitä, miten bongata syndrooman ensimmäiset merkit läheisessa, ja poliisit neuvoisivat kansalaisia olemaan lähestymättä aktiivisti oireilevaa kadulla. "Soittakaa sen sijaan 112."
Selvä addiktion merkki kun ei ole lainkaan sairaudentuntoa eikä eheytymisen tarvetta. Säilytämme silti työkykymme ja toimimme yhteiskunnassa normaaleina veronmaksajina, vaikka katsommekin Harvian kiuasmainoksia ja luukutamme Karar i arbeitia, joskus jopa salaa itseltämme kun melkein meinaa hävettää. Mutta vain melkein.
Vierailija kirjoitti:
Eipäs kun soittakaa Kom ti byin.
Jakob paljastaa, mikä saa hänet aamuisin nousemaan sängystä. :)
Jakob nauraa ihan spontaanisti! Hauska nähdä, iloinen jy hymyilee aina.
Oliko moni teistä kovista faneista aikoinaan kova Käärijä-fani? Siis silloin kun huuma oli kovimmillaan?
Vierailija kirjoitti:
Oliko moni teistä kovista faneista aikoinaan kova Käärijä-fani? Siis silloin kun huuma oli kovimmillaan?
Minä en ainakaan ollut. Tykkäsin kyllä ja tykkään vieläkin, mutta ei voi verrata tähän.
Vierailija kirjoitti:
En ollenkaan. Arvostan sinänsä hänen työtään, ja mitä hän on saavuttanut ja tehnyt suomalaisen musiikin tunnettuuden kasvattamisen eteen, mutta tuo genre ei ole vaan mun juttu.
Mä en ole enkä ole ollut Käärijä-fani, en edes tunne häntä muuten kuin Suomen yhden vuoden euroviisuesiintyjänä ja tiedän häneltä tasan yhden kappaleen. Olen täällä jo aiemminkin kertonut, että ylipäätään ole koskaan fanittanut yhtään mitään enkä ketään, en edes teinivuosina saati nyt aikuisella iällä.
Siksi olenkin aivan ällikällä lyöty siitä, miksi ja miten tämä Kaj on voinut valloittaa sydämeni niin totaalisesti. Olen perannut yhtyeen koko historian ja tuotannon varhaisvuosista asti ja aivan mykistynyt tuosta tekstien ja musiikin aarreaitasta. Mäkään en tiedä, voiko tästä koukusta vieroittua tai haluaisinko edes vieroittua.
Vierailija kirjoitti:
Jakob nauraa ihan spontaanisti! Hauska nähdä, iloinen jy hymyilee aina.
Joo ihana Jakob 💚
Se matka, minkä hän avopuolisonsa kanssa voitti katsomaan Hamilton-musikaalia Puerto Ricoon (?) on varmasti ollut aivan uskomattoman hieno kokemus!
Minä en tunne tuota musikaalia ollenkaan, pohjautuu ilmeisesti pitkälti hiphop-musiikkiin, ja on ollut kovin ylistetty ympäri maailmaa. Saanut kai kasan erilaisia palkintojakin.