Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9767)

Vierailija
2561/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa Mosquiton radiosuosiosta, kun en radiota kuuntele. Mutta se on saanut Youtubessa reilussa kolmessa viikossa yli 370 000 soittokertaa ja Spotifyssa yli 2,2 miljoonaa.

Vierailija
2562/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanien facessa nousi kauhea häly siitä kun joku avasi keskustelun Vörjeansistä ja siitä onko Tommy ihastunut Määniin. Jotkut vetivät täydet pultit keskustelunavauksesta ja se oli kyllä yllättävää. Kuinka homofobisia ihmiset voivatkaan olla.

Minulle on ihan sama onko Tommy kaapissa vai ei eikä minua haittaa jos asialla spekuloidaan. Sain keskustelusta taas kimmokkeen katsoa Vörjeans-videoita ja voi että kun ne ovat hyviä ja jaksavat naurattaa kerrasta toiseen! Jakob vetää Tommyn roolin niin hyvin. Joku kommentoi, että olisi mukavaa jos Vörjeans vetäisi keikan Tavastialla ja niin tosiaan olisi. Vörjeans-kieli tosin on jotenkin erityisen paksua murretta, joten jäisi kyllä vitsit ymmärtämättä. Menisin silti.

No ihan tuota samaa fanikeskustelua luin ja kummastelin. Kyse on fiktiivisistä roolihahmoista ensinnäkin, kai sitä voi mielikuvitustaan käyttää ja  niillä lämpimikseen spekuloida jos huvittaa. Eikä kaikkea tarvitse ottaa niin hirveän tosissaan. Vähän pipoa löysemmälle, niin on mukavampi olla 😊

Mulla on vielä aika lailla tutustumatta tämä Vörjeans. Olen nähnyt videoita (Born to börn ja muutama muu) mutta pitää vielä katsoa muu materiaali mitä tarjolla on. Huikean hyvin kyllä tekevät nuo hahmot! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama onko Tommy kaapissa vai ei eikä minua haittaa jos asialla spekuloidaan. Sain keskustelusta taas kimmokkeen katsoa Vörjeans-videoita ja voi että kun ne ovat hyviä ja jaksavat naurattaa kerrasta toiseen! Jakob vetää Tommyn roolin niin hyvin. Joku kommentoi, että olisi mukavaa jos Vörjeans vetäisi keikan Tavastialla ja niin tosiaan olisi. Vörjeans-kieli tosin on jotenkin erityisen paksua murretta, joten jäisi kyllä vitsit ymmärtämättä. Menisin silti.

Jatkan vielä, että mitkä kohdat minua erityisesti huvittavat. Molemmat tästä Wör-tv Vörådagar-konsertista. Toinen on Freppa startar korona alku- väli ja loppuspiikkeineen. Toinen on Tommy hävittyään pöytäjalkapallossa Gambamäänille. Oikein lapsellinen murjotuskiukku😂

Tykkään kyllä myös musiikista kaikkine dutti-dutti sooloineen.

Vierailija
2564/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanien facessa nousi kauhea häly siitä kun joku avasi keskustelun Vörjeansistä ja siitä onko Tommy ihastunut Määniin. Jotkut vetivät täydet pultit keskustelunavauksesta ja se oli kyllä yllättävää. Kuinka homofobisia ihmiset voivatkaan olla.

No ihan tuota samaa fanikeskustelua luin ja kummastelin. Kyse on fiktiivisistä roolihahmoista ensinnäkin, kai sitä voi mielikuvitustaan käyttää ja  niillä

Youtubesta löytyy nyt hyvin englanninkielisiä käännöksiä Vörjeansille. Suosittelen etenkin tuota koronanaikaista Wör-tv:tä. Se on tunnin konsertti.

Vierailija
2565/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että mitkä kohdat minua erityisesti huvittavat. Molemmat tästä Wör-tv Vörådagar-konsertista. Toinen on Freppa startar korona alku- väli ja loppuspiikkeineen. Toinen on Tommy hävittyään pöytäjalkapallossa Gambamäänille. Oikein lapsellinen murjotuskiukku😂

Tykkään kyllä myös musiikista kaikkine dutti-dutti sooloineen.

Vörjeansilla on oma Instagram-sivu, jossa pääasiassa puffeja keikoille, mutta ne ovatkin hauskoja tyyliin: "Tickets je billigare på förhand, e finns matin för tem som föredrar ti sup på mätt maga, men båok bord isåfall!".

Vierailija
2566/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Wör-teeveen konsertti on aivan huippu. Tommyn lisäksi loistavat myös Määnin ja Freppa.

Tommyn häviökiukussa saattaa olla ripaus Jakobia itseään, hän on kertonut olevansa kovin kilpailuhenkinen ja vihaavansa häviämistä. Tappio ei suorassa lähetyksessä voinut olla edellä suunniteltu, "Gambamäänin" vaan sattui oikeasti olemaan parempi.

Henkisen kirvelyn kirvoittama tomtom-kommentti on vailla vertaa. :D

Vierailija
2567/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freppa starta korona on ehdottomasti tuon setin helmi! Pitäisikö vinkata tutkijoille, jotka selvittelevät taudin alkulähteitä...

Vierailija
2568/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Freppa starta korona on ehdottomasti tuon setin helmi! Pitäisikö vinkata tutkijoille, jotka selvittelevät taudin alkulähteitä...

Freppa on kyllä ihana kun aina yrittää huudella oikaisuja laulun aikana. Marlenen repliikit ovat niin kohdallaan.

Vierailija
2569/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freppa ja pillimehu...

Vierailija
2570/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Freppa on kyllä ihana kun aina yrittää huudella oikaisuja laulun aikana. Marlenen repliikit ovat niin kohdallaan.

Ja Freppa on taas yksi osoitus Kevinin kyvystä muuttua roolihahmoksi. Freppassa ei ole mitään nykyisestä englantilaisen lordin habituksesta. 

Vierailija
2571/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain muutaman vuoden takaisessa haastattelussa (en nyt muista mikä haasatttelu oli kyseessä kun olen niitä runsaasti katsellut, mutta joku kauan ennen Mello-viisu-juttuja tehty) KAJ keskusteli haastattelijoiden kanssa pelaamisesta. Kuvailivat itseään pelaajina seuraavasti:

Axel on huonoin häviäjä.

Jakob taas on sellainen, että hänen on vaikeaa pidätellä voitonriemuaan. Kertoi tilanteesta, kun oli ollut pikkujouluissa joissa oli jonkin sortin kolikonheittokisa jonka Jakob voitti. Jakob oli pelannut vieraampien henkilöiden kanssa eikä kehdannut alkaa siinä heidän edessään tuulettelemaan voittoaan, joten oli mennyt vessaan, tuuletellut ja huutanut siellä aikansa ja palannut sitten muina miehinä muiden seuraan :D

Kevin taas kertoi, että hän on pelaajana sellainen, että haluaa tehdä muut iloiseksi ja on koko ajan valmis joustamaan kaikessa. Jos hän voittaa jonkun palkinnon, hän haluaa jakaa sen muiden kanssa. Kertoi, että hän itse ärsyyntyy itsensä kaltaisiin pelaajiin, koska on vaikea pelata jos toinen vain haluaa koko ajan joustaa kaikessa :D Axel kertoi, että Kevin voittaa useimmiten heistä. 

Eli Axel on huonoin häviäjä, Jakob ylimielisin voittaja ja Kevin voittaa aina :D

Vierailija
2572/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Youtube-videossa viisureissun aikana pelasivat Unoa. Axelilla oli jotkut aivan päättömät omat säännöt joita sitten selitti Jakobille ja Kevinille ja Jakob ja Kevin vain hyväksyivät tilanteen ja pelasivat näillä Axelin määräämillä säännöillä:D en nyt muista niitä sääntöjä mutta olivat sellaiset etten koskaan ole kuullut kenenkään sellaisilla säännöillä pelaavan (vaikka olen pelannut Unoa monien ihmisten kanssa ja monilla eri säännöillä) ja kommentitkin olivat täynnä ihmettelyä että mitä hittoa nää säännöt on, että nyt on kyllä Axel keksinyt ihan omat säännöt:D

Vierailija
2573/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Wör-teeveen konsertti on aivan huippu. Tommyn lisäksi loistavat myös Määnin ja Freppa.

Tommyn häviökiukussa saattaa olla ripaus Jakobia itseään, hän on kertonut olevansa kovin kilpailuhenkinen ja vihaavansa häviämistä. Tappio ei suorassa lähetyksessä voinut olla edellä suunniteltu, "Gambamäänin" vaan sattui oikeasti olemaan parempi.

Henkisen kirvelyn kirvoittama tomtom-kommentti on vailla vertaa. :D

Ovat saaneet kivasti upotettua sponsoritkin lähetykseen. Kuinkahan monta kertaa Svenska kulturfondet löytyy pöytäfutiksen reunasta Åhmans taxin ja City grillin vierestä...

Vierailija
2574/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain muutaman vuoden takaisessa haastattelussa (en nyt muista mikä haasatttelu oli kyseessä kun olen niitä runsaasti katsellut, mutta joku kauan ennen Mello-viisu-juttuja tehty) KAJ keskusteli haastattelijoiden kanssa pelaamisesta. Kuvailivat itseään pelaajina seuraavasti:

Axel on huonoin häviäjä.

Jakob taas on sellainen, että hänen on vaikeaa pidätellä voitonriemuaan. Kertoi tilanteesta, kun oli ollut pikkujouluissa joissa oli jonkin sortin kolikonheittokisa jonka Jakob voitti. Jakob oli pelannut vieraampien henkilöiden kanssa eikä kehdannut alkaa siinä heidän edessään tuulettelemaan voittoaan, joten oli mennyt vessaan, tuuletellut ja huutanut siellä aikansa ja palannut sitten muina miehinä muiden seuraan :D

Kevin taas kertoi, että hän on pelaajana sellainen, että haluaa tehdä muut iloiseksi ja on koko ajan valmis joustamaan kaikessa. Jos hän voittaa jonkun palkinnon, hän haluaa jakaa sen muiden kanssa. Kertoi, että hän i

Joo tämä oli se haastattelu jossa pelasivat Aliasta toimittajien kanssa. Kuvattu Botnia paradisen harjoitusten aikana. Jakobilla ponnari. Tosi hauska haastattelu. Axel tiivisti niin, että Jakob haluaa voittaa eniten ja on ärsyttävin pelin aikana, Axel itse on huonoin häviäjä ja Kevin aina voittaa.

Vierailija
2575/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä luovuutta. Kun keksii omat säännöt, on helpompi voittaa.

Vierailija
2576/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän selittää nämä "Axel-säännöt". Otetaan esimerkkinä vaikka sininen numero 7. Normaaleissa säännöissä siihen sopisi joko minkä tahansa värinen numero 7 tai sitten mikä tahansa sininen numero. Mutta Axelin säännöissä numeron pitää aina olla edellistä isompi :D testasin kerran ystäväni kanssa huvin vuoksi noita sääntöjä, mutta meni hermo kun pakka oli jo kertaalleen käyty läpi ja molemmilla jotain 20 korttia kädessä:D

Vierailija
2577/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuon Bara Bada Bastun kirjoittanut joku ulkopuolinen säveltäjä ja tuottanut myöskin. Eli toistaiseksi KAJ on nollan hitin bändi, vain coveroinut jonkun toisen vision. Käärijä on tehnyt jo monta hyvää muutakin biisiä, esim. Ruoska.

KAJlla on Vaikka kuinka monta omaa hittiä. YouTubesta löytyy. Tuo Bara bada bastu on ihan hauska, mutta silti heidän huonoin kappaleensa. Jos et tunne muita kuin sen, niin omapa on ongelmasi.

Vierailija
2578/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on ettei Axel edes voittanut. :D Jakob voitti. Axel ja Kevin jatkoivat peliä kahdestaan tavoitteena ratkaista toinen ja kolmas sija, mutta aika loppui kesken. Mutta Kevinillä oli ajan loppuessa vähemmän kortteja jäljellä, joten voinemme julistaa Axelin sijoittuneen viimeiselle sijalle :D

Vierailija
2579/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä totesin ton videon katsomisen jälkeen että vaikka Axel onkin ihana, ehkä en kuitenkaan lähtisi pelaamaan hänen kanssaan mitään, ainakaan peliä joiden säännöissä on tulkinnan varaa :D itseä pelatessa ärsyttää sellaset jotka keksii omat sääntönsä ja sitten määräilee niistä :D

Vierailija
2580/9767 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää pahasti siltä, että villi Vörjeans kohta peittoaa suosiossa Kaj'n, "ne säälittävät luuserit".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä