Jos miehesi ehdottaisi silareitten hankkimista, ottaisitko jos mies maksaisi ne?
Miehenä siis ihmettelen, tällainen tilanne päällä kun uusi nainen on aika minirintainen...
M34
Kommentit (46)
No jos mieheni haluaa silarit, niin siitä vain, omakustanteisesti, omaan kehoon vain niitä ottamaan.
En tykkäisi silikonirintaisesta miehestä, mutta jos muuten olisi minulle se oikea, niin kaippa tottuisin. Mutta voi olla että ihan heti en kiihottuisi.
Mies saa oman nahkansa alle laittaa myrkkypussit, jos haluaa. Minä en laita, tai laitan kyllä, nimittäin miehen kiertoon.
En todellakaan! Silikonit ovat terveyshaitta ja sen aikaansa seuraavat tietävät. Kertoo ukon järjenjuoksusta paljon tuollainen ehdotus yök yök yök. Ehdota sille vaikka silikonipalleja ja peniksen pidennystä.
En halua silareita, joten en ottaisi. Jos naisen isot rinnat ovat miehelle noin tärkeä juttu, miksi alkaa suhteeseen pienirintaisen kanssa?
Eikö ap sitten saanut isompirintaista naista? Jos tuo kerran on kynnyskysymys. Minusta olisi ikävää, jos mieheni ajattelisi noin. Kuitenkin minut alunperin halusi lattarintoineni.
Mies voi ihan vapaasti hankkia silarit, jos haluaa.
Ei ole mahdollista, koska seurustelen aikuisten, en pikkupoikien kanssa.
Minusta ap:n kannattaisi irtotissien sijaan haaveilla irtoaivoista - itselleen. Vuoksesi toivon, että kehitys vielä kehittyy.
En. Koska en itse halua.
On mahdollista, että joku pienempirintainen nainen ehkä haluisi isommat rinnat. Mutta tässä on kyse hänen toiveestaan eikä ap:n.
Silikonit eivät ole isommat rinnat. Ne ovat kaksi myrkyllistä vierasesinettä kehossa.
En haluaisi mitään vierasesineitä omaan kroppaani, en missään tapauksessa.
En. Pienennysleikkauksen voisin kyllä ottaa jossain kohtaa.
En.