Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (22280)
Vierailija kirjoitti:
Hei, eikös se ollut tänään, kun Kevin on mukana jossain kulttuurikeskustelussa? Mikä se ohjelma nyt olikaan ja millä kanavalla?
20:00 Yle1 Kulttuuricocktail
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa on juttu ruotsalaisesta miehestä, joka seuraa Gnistan-jalkapalloseuraa Oulunkylästä jopa uskollisemmin kuin kajahtaneimmat Gunillat KAJ'ta. Hän on käynyt Suomessa otteluissa jo kolmisenkymmentä kertaa. Kyllä fanitus on ihmeellistä. Ja seura kun on vielä juuri Gnistan...
Jotenkin huvittava polku, joka on johtanut hänet suomalaisen pikkuseuran faniksi. Hän tuli ensimmäisen kerran elämässään Suomeen katsomaan taitoluistelun MM-kisoja ja näki samalla reissulla (kävi ehkä Ateneumissa) suomalaista taidetta, johon ihastui. Sitten hän tuli uudestaan ja kuuli jotain suomalaista musiikkia, johon ihastui myös. Tutustui reissuillaan uusiin ihmisiin, joista yksi oli jalkapallon ystävä. Nyt hän kiertää katsomassa Gnistanin vierasottelutkin ja saanut sillä tavoin ystäviä esimerkiksi Kotkasta. Ja on tullut fanituksestaan niin kuuluisaksi, että Pietarsaaressa lapset tunnistivat hänet kadulla.
Olisipa joskus hauska lukea vastaavanlainen tarina jostakin gunillasta ja kuulla hänen kajahtamisensa vaiheista ja kaikesta siitä, mihin se on johtanut. Pitäisikö itse ilmoittautua jollekin toimittajalle...
Vasabladetissa on ollut niistä kansainvälisistä faneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, eikös se ollut tänään, kun Kevin on mukana jossain kulttuurikeskustelussa? Mikä se ohjelma nyt olikaan ja millä kanavalla?
Toivottavasti kuopiolaiset katsovat, kiinnostuvat ja huomaavat, että heillä on mahdollisuus nähdä KAJ kotikulmilla.
Olisipa joskus hauska lukea vastaavanlainen tarina jostakin gunillasta ja kuulla hänen kajahtamisensa vaiheista ja kaikesta siitä, mihin se on johtanut. Pitäisikö itse ilmoittautua jollekin toimittajalle...
Löytyiskö sulta hyvä (teko)syy ilmoittautua Aamulehden toimittajalle?
Kajahtaminenhan on sellainen ilmiö, että se tarjoaa kenelle tahansa hyvän syyn ilmoittaa itsestään medialle. Vaikea sanoa kyllä, mikä nimenomainen lehti voisi olla kiinnostunut tarttumaan aiheeseen. Supisuomalaisen lukijakunnan supisuomalainen Aamulehti ei ehkä tule ekana mieleen... mutta toisaalta tietysti ruotsinkieliselle medialle asia voi olla liiankin tuttu ja jo pureskeltu. Voiskos esimerkiksi leppoisaa savolaisyleisöä huvittaa tällainen gunillameininki?
Olettehan kaikki huomanneet, että United Stage arpoo lippuja vapaavalintaiselle keikalle Kaj'n syysturneelle (Suomi, Ruotsi, Norja). Arvontaan voi osallistua (ainakin) Kaj'n instassa ja facessa.
yle .fi:n teksti-tv-visassa tulokseni oli vaatimaton 5/5. Ainakin yksi vastaus oli sentään päivänselvä! Uuttakin tuli opituksi: sivu joka toimii kirkasvalolamppuna. Täytyypä muistaa syksyn pimetessä.
Tuo teksti-tv-juttu näyttää olevan vain yle-uutisten suomenkielisellä puolella. Minulla on asetukset niin että suomi on ykkös- ja ruotsi kakkoskieli. Samaan uutislistaan tulee molempia aikajärjestyksessä.
Mulla ei enää ole telkkaria eikä siis teksti-teeveetäkään, mutta voiko sinne siis nykyään laittaa joitakin omia asetuksiakin? Niin että saa johonkin listaan suomenkielisiä ja ruotsinkielisiä uutisia?
Mulla ei enää ole telkkaria eikä siis teksti-teeveetäkään, mutta voiko sinne siis nykyään laittaa joitakin omia asetuksiakin? Niin että saa johonkin listaan suomenkielisiä ja ruotsinkielisiä uutisia?
Sivulla "yle .fi/tuoreimmat" on valikko "Valitut sisällöt" ja siellä kohdat "piilota" ja "kielet".
Eikös teksti-teeveehen pääse myös kännykkäyhteydellä, jos siinä on selain? En ole tosin kokeillut.
Samma på svenska: svenska.yle .fi / senaste-nytt. Välj innehåll - dölj - språk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan tulla hauska keskustelu kun on kaksi kolmikkoa paikalla, Kevin ja Pirjo Heikkilä.
Vierailija kirjoitti:
Koomikkoa siis
Yksi kolmikon, kolmikko yhden puolesta.
Pirjolla on kyllä etulyönti, kun saa puhua äidinkieltään (jos siis ei toimittaja vaihda kieltä Kevinin kanssa). Toisaalta luin just Hesarin tänään ilmestyneen arvion hänen tuoreesta leffastaan. Tai ei oikeastaan arvion vaan täydellisen lyttäyksen. Semmoinen voi vaikuttaa hilpeimmänkin koomikon mielialaan (toivottavasti kuitenkaan ei).
Tillsammans-ryhmässä on osattu jo etukäteen äksyillä siitä, että tuossa Ylen tv1:n suomenkielisessä ohjelmassa ei (oletettavasti) ole tekstitystä muille kielille...
Vierailija kirjoitti:
Pirjolla on kyllä etulyönti, kun saa puhua äidinkieltään (jos siis ei toimittaja vaihda kieltä Kevinin kanssa). Toisaalta luin just Hesarin tänään ilmestyneen arvion hänen tuoreesta leffastaan. Tai ei oikeastaan arvion vaan täydellisen lyttäyksen. Semmoinen voi vaikuttaa hilpeimmänkin koomikon mielialaan (toivottavasti kuitenkaan ei).
Mä vähän epäilen, että Kevin on haastateltavana enemmän vakava. Hän on harkitseva ja vaikuttaa miettivän aika syvällisiäkin, joten oletan hänen huumorinsakin kypsyy rauhassa eikä välttämättä tule pintaan live-haastattelussa. Mutta minulle käy aivan kaikki, kuuntelen onnellisena Keviniä, puhui mitä vain. Vaikka lukisi sitä kuuluisaa puhelinluetteloa.
Vierailija kirjoitti:
Tillsammans-ryhmässä on osattu jo etukäteen äksyillä siitä, että tuossa Ylen tv1:n suomenkielisessä ohjelmassa ei (oletettavasti) ole tekstitystä muille kielille...
Mä veikkaan, että äksyilijät on riikinruotsalaisia gunilloja...? Harmi, kun kaikki tuon tilin päivitykset ei näy, facebook tuntuu piilottelevan milloin mitäkin. No, ehkä parempi itse kunkin hermoille. :)