Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (21933)
Muistan, että kävin katsomassa Änglagård-elokuvan. Se oli varmaan tuo Apollon. Pidin todella paljon. En enää muista juonta ja muutakaan, mutta vaikutuksen teki. Olin tietty nuori nainen ja luultavasti tietty boheemisuus teki vaikutuksen taiteilijasieluisuuseen naiseen. Olisi hauska nähdä nyt uudestaan.
Joidenkin kirjastojen asiakaskortilla pääsee Cineast-palveluun. Siellä on sekä ensimmäinen Änglagård että jatko-osa.
Muistan, että kävin katsomassa Änglagård-elokuvan. Se oli varmaan tuo Apollon. Pidin todella paljon. En enää muista juonta ja muutakaan, mutta vaikutuksen teki. Olin tietty nuori nainen ja luultavasti tietty boheemisuus teki vaikutuksen taiteilijasieluisuuseen naiseen. Olisi hauska nähdä nyt uudestaan.
Joidenkin kirjastojen asiakaskortilla pääsee Cineast-palveluun. Siellä on sekä ensimmäinen Änglagård että jatko-osa.
Maksullisessa nettitarjonnassa ainakin SF Anytime, "alkaen 5 e"
https://www.sfanytime .com/fi/
Cineast-palvelu ei ilmeisesti kuulu Helmet-kirjastojen tarjontaan, mutta Helsingissä on saatavana tällaista:
Nordiska biblioteket på Kajsaniemigatan 9 i Helsingfors är Finlands enda bibliotek inriktat på litteratur från och om Norden. Här kan du låna skönlitteratur, facklitteratur, barnlitteratur och tidskrifter på danska, engelska, finska, färöiska, grönländska, isländska, norska, samiska och svenska.
Via streamingtjänsten Cineast kan du också se film från hela Norden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Näin hienoja kuvia vanhasta koneesta, kiitos niistä! Econome-kuvia en kyllä löytänyt. Mut kiitos avusta, tää on kyllä ihan paras ketju!
Outoa, kyllä ne ovat sekä Kuvat-otsikon alla että kun scrollaa toukokuuhun.
Täällä toinen facebookiton, ja minä en pääse näkemään kuin muutaman viimeisimmän postauksen, jonka jälkeen pitäisi kirjautua nähdäkseen lisää. Kuvia en myöskään pääse katselemaan. Tämä on mulle ok, kunhan totean asian ja samalla ihmettelen että joku muu pystyy ilman tunnuksia selaamaan enemmän.
Mainostaahan täällä ei saa, mutta tietoa varmaan on sallittua jakaa. Enkelten talo (Änglagård) leffa näyttäisi olevan myös Elisa Viihteen vuokraamossa, jos kenellä sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Näin hienoja kuvia vanhasta koneesta, kiitos niistä! Econome-kuvia en kyllä löytänyt. Mut kiitos avusta, tää on kyllä ihan paras ketju!
Outoa, kyllä ne ovat sekä Kuvat-otsikon alla että kun scrollaa toukokuuhun.
Täällä toinen facebookiton, ja minä en pääse näkemään kuin muutaman viimeisimmän postauksen, jonka jälkeen pitäisi kirjautua nähdäkseen lisää. Kuvia en myöskään pääse katselemaan. Tämä on mulle ok, kunhan totean asian ja samalla ihmettelen että joku muu pystyy ilman tunnuksia selaamaan enemmän.
Mulla on ihan tää sama juttu. Jossain vaiheessa aikaisemmin mun mielestä pääsi näkemään paljon enemmän postauksia, kun minäkin välillä selasin sitä Tillsammans följer - ryhmää vaikka miten paljon taaksepäin etsessäni jotain vanhempia juttuja. No sittemmin on puhelimeen tullut vaikka mitä päivityksiä, ja nyt on sitten näin, että enää ei pääse. Ja esim. KAJ'n facebook ei näy ollenkaan, jos VPN on päällä, Tillsammans -ryhmä kyllä näkyy sen mitä näkyy eli viimeisimmät. Ei näitä juttuja tajua, mistä mikäkin asia on kiinni tuolla bittiavaruudessa....
Tuolla aikaisemmin (viesti 21 907) jaettiin linkki. Siitä valitse "Kuvat" ja toiselta riviltä "Airveteran". Sitä kun vierittää alaspäin on kuvia.
Mä katsoin sen Änglagård -leffan joskus silloin kun alettiin huhuta että Jakob voisi siinä esiintyä, oli silloin Netflixissä ja meillä sattui olemaan juuri tilaus päällä. Ne ketkä on jo nähneet molemmat, eroaako juoni musikaalissa paljon? Uskoisin että just Mårtenin rooli ainakin eroaa jonkun verran, muistaakseni oli ihan joku perusjuntti siinä leffassa.
https://www.instagram.com/reel/DVl5iuCimMN/
Tähän uskomattomaan hetkeen on ihana palata aina silloin tällöin. Tässä viime keväänä julkaistussa pätkässä KAJ palaa siihen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin sen Änglagård -leffan joskus silloin kun alettiin huhuta että Jakob voisi siinä esiintyä, oli silloin Netflixissä ja meillä sattui olemaan juuri tilaus päällä. Ne ketkä on jo nähneet molemmat, eroaako juoni musikaalissa paljon? Uskoisin että just Mårtenin rooli ainakin eroaa jonkun verran, muistaakseni oli ihan joku perusjuntti siinä leffassa.
Juoni on pääosin sama, toki joitain asioita on muokkailtu musikaaliin sopivammaksi. Esimerkiksi se eräs salaisuus jota leffassa pimitetään loppuun asti (näin muille spoilaamatta), paljastetaan musikaalissa katsojalle heti alkuun. Mårten on ehkä ihan hitusen keskeisemmässä roolissa musikaalissa, muttei silti missään nimessä mitenkään pääosassa. :)
Adlibris: Gnistan on jo loppuunmyyty. Kipinä löytyy vielä.
Svenskiksen Änglagårdia on sopivasti muokattu suomalaisittain, siitä on täällä jo keskusteltukin. Miten sitten ulkomaisille teatterikävijöille avautuu vaikkapa HK Bleu...
Siis oikein paljon neuvotaan, tämä tarkennuksena. 😉