Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (20207)

Vierailija
20201/20207 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

På spåret. Viime kaudella Helsinki kuului kysyttyihin kohteisiin, joten Suomessa tuskin seikkaillaan tällä kertaa. Helsinkiin matkattiin poikkeuksellisesti autolla (Porvoosta) eikä junakiskoja pitkin. Edellisiltä kausilta muistuu mieleen Vaasa (ensimmäiset vihjeet Seinäjoen-Vaasan radan metsäisiä maisemia katsoessa liittyivät kuningassukuun eivätkä niinkään kaupunkiin) ja Tampere. 

Ja Basel, jossa KAJ oli vihjeenä. 

Vierailija
20202/20207 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry again for not speaking Finnish. På Spåret is filmed 2 September to 2 October. So Doobidoo might be the reason for the late October break.

https://omoss.svt.se/publik-och-medverkan/vill-du-vara-publik.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20203/20207 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle vähän pettymys, että tuo heidän eilinen yllätyksensä on På spåret osaanotto. Heille ilmeisesti hauskaa päästä esiintymään telkkariohjelmissa ja kyllähän se tunnettuuden kautta voi jotain tuoda lisää, mutta olisin silti toivonut että uutinen olisi koskenut jotain, jossa he pääsevät hyödyntämään monipuolista taiteellista osaamistaan.

Mä oletin että uutinen olisi liittynyt jotenkin Hemmaplaniin kun on nyt samalla viikolla, mutta kyse olikin ihan erillisestä jutusta.

Vierailija
20204/20207 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle vähän pettymys, että tuo heidän eilinen yllätyksensä on På spåret osaanotto. Heille ilmeisesti hauskaa päästä esiintymään telkkariohjelmissa ja kyllähän se tunnettuuden kautta voi jotain tuoda lisää, mutta olisin silti toivonut että uutinen olisi koskenut jotain, jossa he pääsevät hyödyntämään monipuolista taiteellista osaamistaan.

Mä oletin että uutinen olisi liittynyt jotenkin Hemmaplaniin kun on nyt samalla viikolla, mutta kyse olikin ihan erillisestä jutusta.

Jotkut tunnistivat videosta ruotsalaisen ohi ajavan lentokenttäbussin ja osasivat arvata, että ylläti koskee Ruotsia.

Vierailija
20205/20207 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopii komediaryhmälle tuo På Spåret. 

Olen jonkin verran katsonut suomalaista Hengaillaan -versiota, ja ihan hauska, tosin riippuu paljon siitäkin, ketä milloinkin on kilpailemassa. Muistaakseni olen jonkun satunnaisen jakson nähnyt tästä ruotsalaisversiostakin. Jotkuthan ovat sitä mieltä, että ruotsalaisversio on paljon parempi. En osaa ottaa siihen kantaa. 

Kyllähän se on niinkin, että julkisuudesta, yleisön suosiosta ja tuesta elävän esiintyvän taiteilijan on pidettävä itsensä esillä. Ei tietenkään missä ja miten tahansa eikä hinnalla millä hyvänsä. Eikä KAJ sellaista mielestäni ole tehnytkään tai tekemässä. Ihan harkittuja ovat kaikki esiintymiset olleet. En minäkään soisi heidän menevän mukaan ihan mihin tahansa hömppään tai antavan kaiken maailman tyhjänpäiväisiä juttuja iltapäivälehtiin vain julkisuudessa pysytelläkseen. Mutta kaikki heidän tekemisensä on tietysti heidän omassa harkinnassaan ja itse tekevät omat päätöksensä jatkossakin. En minä lähde heitä neuvomaan. 

Vierailija
20206/20207 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakob ja Axel ovat ilmeisesti antaneet jonkun lyhyen haastattelun På Spåretiin liittyen ja se on ehkä video. En löydä sitä nyt äkkiseltään mistään. Jos jollain on se, voisitko ystävällisesti linkata?

Vierailija
20207/20207 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry again for not speaking Finnish. På Spåret is filmed 2 September to 2 October. So Doobidoo might be the reason for the late October break. 

https://omoss.svt.se/publik-och-medverkan/vill-du-vara-publik.html 

Tusen tack! 

Vierailija
20208/20207 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska uutinen, ja ilmeisesti tuota ohjelmaa pystyy Suomessakin katsomaan. Itselleni ihan vieras ohjelma. Siinä siis arvuutellaan jotain kaupunkeja vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan