Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pillereiden poisjättäminen

20.09.2008 |

Olisi kiva kuulla kokemuksia kuinka kauan kestänyt tulla raskaaksi kun on jättänyt pillerit pois? Tietenkin tämä on henkilökohtaista, mutta olisi kiva jakaa kokemuksia. Itse jätin pois ja nyt jännään millon käy tuuri vai käykö lainkaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin luoda toivoa elämään :)

Meillä jätin pillerit pois muutaman vuoden käytön jälkeen ja samantien tärppäsi. Ei tullut edes yksiä menkkoja, joten mahdollista on tärpätä noinkin nopeasti. Tosin suosittelevat kai, että tulisi ainakin yhdet luonnolliset menkat, mutta meillä ei vaan kerinny...yritystä oli ilmeisesti tarpeeksi :D

Nyt meillä ihana 7kk poika <3

Vierailija
2/5 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen tärppäsi heti kun olin lopettanut pillerit, eli viimeisen liuskan jälkeen tuli normaalisti menkat ja seuraavasta eli ekasta kierrosta tuli plussa. :) Neiti nyt 1v 9kk.

Nyt sitten jätin toukokuussa pillerit pois, mutta varsinaisesti olemme yrittäneet vasta kaksi kiertoa eikä ole tärpännyt. Ehdin siis välillä syömään hetken minipillereitä ja sit melkein vuoden yhdistelmäpillereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun jaksoit kommentoida viestiäni :) eli toivoa on siis tulla nopeastikkin raskaaksi. täällä sitten jatketaan jännäämistä :) osalla kavereistani vain kestänyt todella kauan ja en jaksaisi niin kauan odottaa.

Vierailija
4/5 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli molemmat raskaudet niin et ku jätin pilsut niin parit menkat tuli ja tärppäs heti.

olen kuullutkin et pilsujen jälkee tuleekin helposti raskaaks muutaman kuukauden jälkee kun taas ne ketkö ei käytä ehkäsyä ennen yritystä

Vierailija
5/5 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jätettiin ehkäisy pois tammikuussa 2007 raskaaksi tulin huhtikuussa joten ei kauan kestänyt raskaaksi tulo. Nyt meillä on poika joka on 9kk :p

Ollaan jättämässä ehkäisy pois taas joulukuussa että pikku kakkonen saa luvan tulla!