Kokemuksianne melatoniinin annostuksesta ja avusta unettomuuteen ym
Unettomuus vaivaa näin vaihdevuosissa ja kokeilen nyt melatoniinia. Kysyisin teiltä, jotka ovat käyttäneet tai käyttävät sitä, millä annostuksella olette olleet, oletteko saaneet avun unettomuuteen, ja kaikia kokemuksianne muutenkin siitä. Olisin kiitollinen. Ja juu, netistä kyllä löytyy, mutta aika ristiriitaista tietoa.
Kommentit (10)
Syön juurikin vaihdevuosien unettomuuteen. Mulla on reseptillä pitkävaikutteista 3 mg, ja minulla se riittää. Toimii!
Ei mitään muuta tehoa kun nostaa verensokeriarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään muuta tehoa kun nostaa verensokeriarvoja.
Millä annostuksella?
Lääkäri kirjoitti muistaakseni reseptin joskus 3mg melatoniinille, kaupasta saatavat kai yleensä 1.5mg. Otin niitä tabuja sitten pari kappaletta ja sain elämäni ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen unihalvauksen. Joten varovasti noidenkin kanssa.
Olen vuosikaudet syönyt 3mg. Auttaa nukahtamaan mut ei pidä unessa koko yötä vaan usein herään aamuyöstä. Unet monesti aika värikkäitä, ei kuitenkaan painajaisia.
onko globetelin liittymistä kenelläkään kokemusta? Moi nosti hintojaan myös joten tuo näyttäisi olevan nyt edullisin.
Mietoa kamaahan ne on. Auttaa minulla nukahtamiseen ja siihen, että jos herään niin saan nopeasti uudestaan unen päästä kiinni. Allergialääke on oikeastaan minulle tehokkaampi nukuttaja kuin melatoniini. Vinkkinä vaan.
Aloin nähdä painajaisia. Lopetin.
Ei auttanut yhtään mitään mun tai mieheni kohdalla. Annostus luettiin purkin kyljestä, en muista paremmin.