Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täysin raittiit miehet tylsää seuraa?

Vierailija
02.07.2025 |

Siis jos ei koskaan käytä alkoholia niin ovatko usein luonteeltaan tylsempiä? 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, on kokemusta monen raittiin miehen seurasta.

Tosin jos sinun tarvitsee kysyä tätä niin ehkä sinulle ovat tylsää seuraa.

Vierailija
42/52 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on sitä mieltä että alkoholinkäyttö kuuluu normaaliin elämään, niin silloin raitis mies voi olla tylsä. Itse olen naimisissa täysin raittiin miehen kanssa, eikä hän ole tylsä, päinvastoin! En olisi häntä jaksanut katsoa 31 vuotta, jos olisi. Itse juon tyylin tervetuliaismaljat ja pikkujouluissa punaviiniä pihvin kanssa, mutta siinäpä ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole.Humalassa örveltävä sössöttäjä on rankka.Paskoo kaikki paikat,haisee aamulla tupakalle,henki on kuin viemäri.Siinnä vedetty oluset,grillimakkara kuorineen ja ties mitä.Muusta hajusta puhumattakaan.Morkkis mitä on tehny,kaikki kun ollaan ,roskaa tölkkejä kaikkee pöydät täys..Sitä ui vui,väsyttää..nukkuu..muut siivoo sotkut,Varsinkin jos vielä joku kylään tulee seur.pnä.Se on rasittavaa.Arvostan kypällä raittiutta ,itsekkin oon.En polta en juo.Juoponn jutut ne vasta vit..kin.Nauruu kaikkee,Se on niistä hauskaa..Raitis sentään miettii mitä sanoo??.Eikä ehkä loukkaa tahallaan,ne sanoo lasten ja juoppojen suusta se totuus tulee,tulee se ,mutta voi olla näkemys omansa.Tekevätkin mitä hölmömpii juttuja kännissä.Se on hauskaa kestä on kestä ei.Pönttöily.

Vierailija
44/52 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies joka ei juo ja kun en juo niin en käy myös baareissa ja olen viimeiset 20 vuotta kuullut lähes kaikilta naisilta kenenkassa olen ollut tekemisissä siis niiltäkin kenen kanssa ei ole ollut edes mitään yritystä että olen tylsää seuraa kun en käy viihteellä ja kun minä en käy baareissa niin minusta ei saa naiselle laukun vahtijaa sillä välin kun nainen tanssii eikä minusta saa laskun maksajaa niin nainen joutuu lähestymään muita miehiä että saa juomia. Naiset kun on sitä mieltä että miesten kuuluu tarjota ja maksaa naiselle juomia kun nainen lähtee viihteelle

Et kelpaa siis edes eunukiksi.

Vierailija
45/52 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole.Humalassa örveltävä sössöttäjä on rankka.Paskoo kaikki paikat,haisee aamulla tupakalle,henki on kuin viemäri.Siinnä vedetty oluset,grillimakkara kuorineen ja ties mitä.Muusta hajusta puhumattakaan.Morkkis mitä on tehny,kaikki kun ollaan ,roskaa tölkkejä kaikkee pöydät täys..Sitä ui vui,väsyttää..nukkuu..muut siivoo sotkut,Varsinkin jos vielä joku kylään tulee seur.pnä.Se on rasittavaa.Arvostan kypällä raittiutta ,itsekkin oon.En polta en juo.Juoponn jutut ne vasta vit..kin.Nauruu kaikkee,Se on niistä hauskaa..Raitis sentään miettii mitä sanoo??.Eikä ehkä loukkaa tahallaan,ne sanoo lasten ja juoppojen suusta se totuus tulee,tulee se ,mutta voi olla näkemys omansa.Tekevätkin mitä hölmömpii juttuja kännissä.Se on hauskaa kestä on kestä ei.Pönttöily.

Joudut uusimaan äidinkielen kokeen.

Vierailija
46/52 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaikka kuinka monta kertaa päin naamaa aqnottu, kuinka tylsä olen.

Pakko sen on sit olla totta.

Vierailija
47/52 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanottu" piti kirjoittaa

Vierailija
48/52 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä haluaisi raivoraitista enkä humalahakuista miestä kumpaakaan. Kokisin ankeaksi selitellä espanjalaisille kavereille, että kyllä tämä mies totta tosiaan juo ruoan kanssa maitoa eikä lasillista viiniä.

Vierailija
49/52 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä haluaisi raivoraitista enkä humalahakuista miestä kumpaakaan. Kokisin ankeaksi selitellä espanjalaisille kavereille, että kyllä tämä mies totta tosiaan juo ruoan kanssa maitoa eikä lasillista viiniä.

Teet siis asiasta kuin asiasta ongelman. Useimmat (lähes kaikki) naiset toimivat samalla tavalla.

Vierailija
50/52 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet siis asiasta kuin asiasta ongelman. Useimmat (lähes kaikki) naiset toimivat samalla tavalla.

No vain humalahakuinen juominen on todellinen ongelma. Raivoraittius on taas ääriajattelua, joka voi näkyä muissakin asenteissa. Katsos kun asiat eivät ole mustavalkoisia, vaan kultainen keskitie on tasapainoinen.

Vierailija
51/52 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vain humalahakuinen juominen on todellinen ongelma. Raivoraittius on taas ääriajattelua, joka voi näkyä muissakin asenteissa. Katsos kun asiat eivät ole mustavalkoisia, vaan kultainen keskitie on tasapainoinen.

Ja sinulle henkilö (=mies) joka ei juo, on yhtä kuin raivoraitis. Tuo juuri on sitä ääriajattelua.

Vierailija
52/52 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholinkäyttö on onneksi täällä vähenemään päin. Toivottavasti pian loppuu myös nuo junttien biletysfestarit. Suomessa on potentiaalia tulla sivistyneeksi, vähäisen alkoholinkäytön valtioksi. Ääliömäiselle ryyppäämiselle ei ole mitään tarvetta.