Onko täysin raittiit miehet tylsää seuraa?
Siis jos ei koskaan käytä alkoholia niin ovatko usein luonteeltaan tylsempiä?
Kommentit (52)
Ei todellakaan kunhan ei ole sellainen takakireä ja ylemmyydentuntoinen raivoraitis vaikka tuossakaan ei se raittius ole se suurin turn-off vaan tuo luonteenlaatu.
Mieluiten samanlainen "rennon puoliraitis" kuin minäkin eli voin ottaa sen tervetuliaismaljan alkoholillisenakin ja juoda joskus saunakaljan tai vaikka juhannuksena pari lasillista kuohuvaa, mutta en harrasta ryyppäämistä enkä tissuttelua enkä toisaalta tee myöskään numeroa juomattomuudestani.
Sama näin naisena, ensin miehet ihastuksissaan ja kun totuus valkenee, että en aio juoda vettä kummempaa, niin alkaa kiusaantuminen. Ei vain huvita, en mene humalaan, tulee vain mahanpuruja. Tai tottakai menen humalaan, mutta pitää kyllä siihen iloon jo kaksin käsin kitata.
Vierailija kirjoitti:
Raittiit miehet on kuumaa kamaa! Vain juntit juopottelee.
Meinaatko?
Mulle se on se ja sama että pitääkö joku mua tylsänä vai ei. Vapaa-aikana vain pelailen ja nautin leffoista mun kotiteatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kunhan ei ole sellainen takakireä ja ylemmyydentuntoinen raivoraitis vaikka tuossakaan ei se raittius ole se suurin turn-off vaan tuo luonteenlaatu.
Mieluiten samanlainen "rennon puoliraitis" kuin minäkin eli voin ottaa sen tervetuliaismaljan alkoholillisenakin ja juoda joskus saunakaljan tai vaikka juhannuksena pari lasillista kuohuvaa, mutta en harrasta ryyppäämistä enkä tissuttelua enkä toisaalta tee myöskään numeroa juomattomuudestani.
Ei ole olemassa mitään puoliraittiutta. Kuten ei voi olla myöskään vähän tai puoliksi raskaana. Ihminen joko on tai ei ole raitis, on raskaana tai ei ole raskaana. Raitis ei käytä tippaakaan alkoholia, näin yksinkertaista se on. Saunakaljat, kuohuvat jne. silloin tällöin ovat alkoholin kohtuukäyttöä.
Täysin raittiit ovat pikkusen outoja. Usein myös todella tylsää seuraa. Ehkä se johtuu siitä että ääripää ihmiset ovat aina vähän omituisia. Oikeastaan ihan sama mikä tahansa äärimmäisyys luonteessa on huono juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä se ois yksin juopotella.
Se on ihan huippua vetää yksin kalsarikännit. Ainoa mikä on parempi on juoda kahdestaan alasti.
Itse olen mies joka ei juo ja kun en juo niin en käy myös baareissa ja olen viimeiset 20 vuotta kuullut lähes kaikilta naisilta kenenkassa olen ollut tekemisissä siis niiltäkin kenen kanssa ei ole ollut edes mitään yritystä että olen tylsää seuraa kun en käy viihteellä ja kun minä en käy baareissa niin minusta ei saa naiselle laukun vahtijaa sillä välin kun nainen tanssii eikä minusta saa laskun maksajaa niin nainen joutuu lähestymään muita miehiä että saa juomia. Naiset kun on sitä mieltä että miesten kuuluu tarjota ja maksaa naiselle juomia kun nainen lähtee viihteelle
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalainen, keskimäärin 20 kiloa ylipainoinen nainen tylsää seuraa? Nehän eivät tee muuta kuin syövät, katsovat TV:tä ja syövät & katsovat TV:tä.
Älä unohda sitä jatkuvaa somettamista ja puhelimen räpläämistä sekä valittamista kuinka hänellä on niin rankkaa
Raitis mies ei ole tylsä kunhan kuitenkin lähtee baariin maksamaan minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiinnostavaa juomisessa olisi?
Hauskimmat tyypit juo. Se on lähes ihmistyyppi. Se ei istu kuivin suin. Parempi on tietysti raitistunut, kuin alkoholisoitunut mies. Seuramiehillä käyttö lähtee helposti lapasesta iän myötä. Kukaan ei halua vanhaa juoppoa. Sen takia pitää sanoa raitis.
Nuori raitis mies on yleensä uskis ja ne on tylsimpiä ihmisiä mitä on olemassa.
Hauskimmat. Kännissä sössöttävä ja pelleilevä Juoppo?
No ehkä toisen Juopon mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Täysin raittiit ovat pikkusen outoja. Usein myös todella tylsää seuraa. Ehkä se johtuu siitä että ääripää ihmiset ovat aina vähän omituisia. Oikeastaan ihan sama mikä tahansa äärimmäisyys luonteessa on huono juttu.
Pitäisikö TV:n viihdeohjelmissa olla kännissä. Olisiko hauska katsella.
Juopot örisee ja kertoo vähäjärkisiä "hauskoja" juttujaan. Tykkäisit katsella?
Vierailija kirjoitti:
Mutta pitää olla oikealla tavalla raitis, ikään kuin ylevän periaatteen takia ja teräksenlujan selkärangan takia. Jos on raitistunut juoppo, ei kelpaa kellekään.
Eli juo kanssasi viiniä pikkusormi sojossa? Raittiin miehen kanssa olisi ikävää kun silloin sinäkään et voi ottaa mitään.
Oishan raitis mies kätevä, kun se voisi olla kuskina terassi-iltoina.
Yleensä ne täysin raittiit ovat varmin tapa pilata ilta koko porukalta. Eikä kyse ole siitä että muutkaan käyttäisivät paljoa, muutaman lasillisen lähinnä mutta tunnelma on helposti jäykkä, vähän vaivaantunut ja tylsä kun joukossa on joku raivoraitis joka ei oikein puhu mitään vaan istuu vain happaman ja tylsän näköisenä. Eikö heille voi olla omat illanvietot mihin sitten menevät ja istuvat siellä kuin kirkossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö TV:n viihdeohjelmissa olla kännissä. Olisiko hauska katsella.
Juopot örisee ja kertoo vähäjärkisiä "hauskoja" juttujaan. Tykkäisit katsella?
Tapasi ovat kovin suomalaisen kuuloisia. Joku käyttää alkoholia juomalla siiderin, oluen tai lasin viiniä = juopot örisee kännissä. Miten jossain kivenkolossa kasvaakin vielä tuolla tavoin ajattelevia ihmisiä.
Tylsä puheenaihe ja ylikorostunut Suomessa. Hohhoijjaa
Kovempaa aisaa vuosiksi etenpäin on tarjolla raittiilta mieheltä. Ei tämä ole ykkösasia, mutta halusin mainita kun se kuitenkin jotain saattaa kiinnostaa.
Minä olen tavannut yhden belgialaisen. Hän oli k ä ä p i ö. Kaikki belgialaiset ovat k ä ä p i ö i t ä.