Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täysin raittiit miehet tylsää seuraa?

Vierailija
02.07.2025 |

Siis jos ei koskaan käytä alkoholia niin ovatko usein luonteeltaan tylsempiä? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, minä olen kohdannut vain yhden miehen joka ei juonut ollenkaan alkoholia kun olimme tapahtumassa - joi limsaa. En halua haukkua, mutta sattuu olemaan energialtaan passiivinen ja epämaskuliininen.

Minä olen tavannut yhden belgialaisen. Hän oli  k ä ä p i ö. Kaikki belgialaiset ovat  k ä ä p i ö i t ä.

Vierailija
22/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kunhan ei ole sellainen takakireä ja ylemmyydentuntoinen raivoraitis vaikka tuossakaan ei se raittius ole se suurin turn-off vaan tuo luonteenlaatu.

Mieluiten samanlainen "rennon puoliraitis" kuin minäkin eli voin ottaa sen tervetuliaismaljan alkoholillisenakin ja juoda joskus saunakaljan tai vaikka juhannuksena pari lasillista kuohuvaa, mutta en harrasta ryyppäämistä enkä tissuttelua enkä toisaalta tee myöskään numeroa juomattomuudestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama näin naisena, ensin miehet ihastuksissaan ja kun totuus valkenee, että en aio juoda vettä kummempaa, niin alkaa kiusaantuminen. Ei vain huvita, en mene humalaan, tulee vain mahanpuruja. Tai tottakai menen humalaan, mutta pitää kyllä siihen iloon jo kaksin käsin kitata. 

Vierailija
24/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raittiit miehet on kuumaa kamaa! Vain juntit juopottelee. 

Meinaatko?

Vierailija
25/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on se ja sama että pitääkö joku mua tylsänä vai ei. Vapaa-aikana vain  pelailen ja nautin leffoista mun kotiteatterissa. 

Vierailija
26/26 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä se ois yksin juopotella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme