Nuoret miehet haisevat hielle!
Eivät tietenkään kaikki mutta tänä kesänä on tullut vastaan yllättävän monta tapausta. Eikö ole varaa deodoranttiin? Suihku jäänyt väliin masennuksen takia? Hajukammoiset ylipuhuneet? Hienhaju on todella voimakas sivulliselle, ehkä omaa hajua ei niin hyvin haista. Please nuoret miehet, suihkuun, deoranttia kainaloon ja puhtaat vaatteet päälle!
Kommentit (103)
Näiden täytyy olla yksinäisiä miehiä sillä yksikään nainen ei siedä tönkköä hienhajua. Mulla alkaa ainakin päätä särkemään jos joudun olemaan lähellä. Hien haju on kertakaikkiaan kuvottava. Sen haistaa ihan kadullakin.
Liittyy osin varmaan hormoneihin. Veljeni kertoi, että kun hänellä aloitettiin testosteronihoito, muuttui hien haju todella voimakkaaksi. Veljeni tosi ei haise, koska osaa pitää huolta hygieniastaan.
Eli veikkaisin kyseessä olevan hormonit + laiskuus henk.koht hygieniassa?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset miehet käyvät suihkussa kaksi kertaa päivässä ja hankaavat itsensä puhtaaksi pesusienellä yms... suomijullit käy ehkä pari kertaa viikossa suihkussa.
Monella ULKOMAALAISELLA ei ole edes suihkua. Kuinkahan monta prosenttia maailman väestöstä elää ilman juoksevaa vettä?
Googlella al yhteenveto.
Maailman väestöstä arviolta 2,2 miljardia ihmistä elää ilman puhdasta vettä ja 4,2 miljardia ilman kunnollisia sanitaatiotiloja. Tämä tarkoittaa, että yli kolmasosa maailman väestöstä ei pääse käsiksi puhtaaseen veteen ja yli puolella ei ole kunnollista käymälää tai viemäröintiä
Eikö vahva hienhaju nouse omaankin nenään?
Joka toinen päivä käyn suihkussa, kun ihoni ei kestä joka päivä hinkkaamista. Koeta kestää. t: M32
Miten se on mahdollista? Eiväthän ne edes tee mitään!
Vierailija kirjoitti:
Ja naisten alapää löyhkää kilometrien päähän, pitäisikö tehdä jotain asialle, löyhkä voimistuu helteiden aikana.
Niko Saarinenkin sanoi, että hän haistaa naisten alapäät.
Ei ne suihkut ja deodorantit hirveästi auta jos on hiostava sää. Silloin koko ajan on pieni soija päällä, myös teillä naisilla. Moni nainenkin haisee koko ajan ihan hielle ja valkosipulille😃
Ei siihen ole muuta vastausta kuin laiskuus. Roikkuvat iltamyöhään Tiktokissa ja videopeleissä, eikä kotona ole koskaan opetettu, mitä tarkoittaa perushygienia. Lapsilisillä ei saa sivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri tule vastaan naista, joka haisisi hielle. Hyvä me naiset!
Hielle, kuselle, parfyymille...ja hengitys löyhkää todella monella. Kyllä te haisette.
Kaikkein kauhein yhdistelmä on edellisenä päivänä juotu olut, valkosipuli ja hienhaju. Yäk!
Joillakin haju on oikeasti niin pistävä, että se jää esimerkiksi työpaikan pukuhuoneessa leijailemaan vielä tunniksi sen jälkeen, kun henkilö on poistunut. Olen ihmetellyt, että mikä tällaisen hajun saa edes aikaan? Huono ruokavalio?
Vierailija kirjoitti:
Ja naisten alapää löyhkää kilometrien päähän, pitäisikö tehdä jotain asialle, löyhkä voimistuu helteiden aikana.
Mites ukkojen karvaiset kassit helteellä, vaikka kuinka oli other danish guyt. Shave the balls and wash the willy. And armpits.
Oon varmaan jotenkin hajuherkkä mutta naisten pillut haisee oikeesti metrien päähän, mutta miehet haisee vasta lähietäisyydeltä. Mutta tää on vaan mun mielipide...
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset miehet käyvät suihkussa kaksi kertaa päivässä ja hankaavat itsensä puhtaaksi pesusienellä yms... suomijullit käy ehkä pari kertaa viikossa suihkussa.
Höpön löpö, ulkkisukot käryävät usein aika pahalle, sen hien hajun peittää runsas parfyymien käyttö. Intialaiset haisevat pahalle usein, mukaan sekottunut se curryn haju. Mustat miehet hikoilevat usein voimakkaasti ja se haju on paljon voimakkaampi kuin muilla, ja sen kyllä haistaa. Tässä vähän neutraalia faktaa sinulle. Sinähän elät jossain mamman perunakellarissa perämetsissä etkä ole eläessäsi "joutunut" haistelemaan muumaita niin kuin pk-seudulla asuvat.
Olen itse nuorehko nainen ja siis aina Suomessa vaikea löytää dödöä, joka oikeasti toimii. Siis ne aina aiheuttaa joko sellaisen sipulihien hajun tai sitten aiheuttavat jonkun allergisen reaktion niin, että kainaloihin tulee ihottumaa, tai sitten vaan eivät estä sitä hien hajua ollenkaan. Ainut joka toimi itselläni maksoi melkein 30 e. Italiasta sitten aloin löytämään sellaisia, jotka oikeasti auttaa, ihan parin-kolmen euron hintaan. En tiedä miksi Suomessa ei ole kunnollisia tuotteita. Itse käyn suihkussa vähintään kerran päivässä, mutta treenatessa kaksi ja pahalla helteellä kolmekin kertaa. Vaatteita pesen monta koneellista viikossa. Ei voi mitään, jos tuotteet ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan jotenkin hajuherkkä mutta naisten pillut haisee oikeesti metrien päähän, mutta miehet haisee vasta lähietäisyydeltä. Mutta tää on vaan mun mielipide...
En ole varmaan koskaan haistanut yhdenkään naisen pillun hajua. Ehkä puhut siitä, että nainen tuoksuu naiselle, eli estrogeenin tuoksu hiessä on erilainen kuin testosteronin, ja kuvittelet sen olevan pillun haju, kun et ole koskaan oikeasti ollut pillun kanssa missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset ei tise maksa vesilaskun eikä näköjään naisetkaan kun ei tajua kuinka kallista vesi on nykypäivänä. Helppohan sitä vettä on tuhlata kun sen saa muiden maksamana eikö joudu itse sitä maksamaan
Käsite ulkomaalaiset miehet on melko laaja. Perinteisesti elävät inuitit ja sitten jotkut afrikkalaiset heimot eivät peseydy juuri koskaan. Ja en kyllä usko, että so malit peseytyisivät kovinkaan usein, hajusta päätellen.
Joo, tosi hyvä pointti, just varmaan inuiitteja ja pienemmissä nomadisissa ryhmissä asuvia henkilöitä tuo kommentti tarkoittikin. Helvetin älykästä argumentointia.
Palsta tantta on herännyt päikkäreiltä.