Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret miehet haisevat hielle!

Vierailija
02.07.2025 |

Eivät tietenkään kaikki mutta tänä kesänä on tullut vastaan yllättävän monta tapausta. Eikö ole varaa deodoranttiin? Suihku jäänyt väliin masennuksen takia? Hajukammoiset ylipuhuneet? Hienhaju on todella voimakas sivulliselle, ehkä omaa hajua ei niin hyvin haista. Please nuoret miehet, suihkuun, deoranttia kainaloon ja puhtaat vaatteet päälle! 

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran viikos ja se saa riittää

Vierailija
42/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö uhrilihoja vuohia kyyhkyjä. Haisee pistävälle hielle myös narkomaanit kun ne kelmeäihoiset hikoilee vieroitus oireista.  Bussissa haisee helvettihiki . Miehillä. Yhdellä oli elukan verta housuissa reisissä uhriverta . Se suojelee kuulemma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä pese edes hampaitaan.

Voi luoja ja Euroopan onnellisin kansa ? 🤣😂

Vierailija
44/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt kengät haisee hielle. Sukat .  Päässä vilskettä puoli kalju. Nää miehet pilaa ilmaston . 

Vierailija
45/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se vasta kauheeta onkin kun mies joka ei ole suihkutellut viikkoon, pariin, ottaa kenkänsä pois bussissa, junassa. Tekisi mieli heittää ulos. Pitäisi olla joku raja kuinka pahalle saa haista.

Vierailija
46/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, se vasta kauheeta onkin kun mies joka ei ole suihkutellut viikkoon, pariin, ottaa kenkänsä pois bussissa, junassa. Tekisi mieli heittää ulos. Pitäisi olla joku raja kuinka pahalle saa haista.

En ole käynyt Suomessa ollenkaan pariin vuoteen ja näitä kommentteja kun lukee: en taida tulla vähään aikaan 🤣 - Ulkosuomalainen 

Vierailija
47/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua edes asioida minkään hikipommn kanssa. Jos korjaaja ei osaa käyttää suihkua niin pysyköön poissa, saoin maalari.

Vierailija
48/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vissiin vähän normaalia väkevämpää hikea, kun kaikki avaimenperät ruostuu kuukaudessa. 

Vierailija
49/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua edes asioida minkään hikipommn kanssa. Jos korjaaja ei osaa käyttää suihkua niin pysyköön poissa, saoin maalari.

Mulla oli korjaaja joka haisi tosi pahalle hielle. Kun hän lähti niin tuo haju jäi, tuuletin ja tuuletin mutta se oli tosi tiukassa. Piti alkaa oikein suursiivous sen jälkeen.

Vierailija
50/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri tule vastaan naista, joka haisisi hielle. Hyvä me naiset!

Kyllä hajuherneitä osaavat olla naisetkin. Yliopiston luennolla viime lukukaudella yksi leidi lemusi niin kauhealle hielle että pois alta. Sellainen vanha hiki, kuin ei olisi kolmeen päivään suihkussa käynyt. Ehkä se kuormittaisi luontoa liikaa.

Vierailija
51/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli korjaaja joka haisi tosi pahalle hielle. Kun hän lähti niin tuo haju jäi, tuuletin ja tuuletin mutta se oli tosi tiukassa. Piti alkaa oikein suursiivous sen jälkeen.

Jos haju ei lähde tuulettamalla niin kyseessä on mitä todennäköisimmin hallusinaatio. 

Vierailija
52/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testlle haisevat.

Vierailija
53/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haju ei lähde tuulettamalla niin kyseessä on mitä todennäköisimmin hallusinaatio. 

Tässä yksi ns haisuli paikalla? 😂

Vierailija
54/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten alapää ei haise kuin tiettynä aikana kuukaudesta.

Niinhän te naiset luulette mutta totuus on aivan eri asia. Harva ihminen omia halutaan haistaa kun ne on tuttunut niihin mutta ulkopuolinen haistaa ne aina

Kyllä niitä haisupillxja on olemassa. Toisten hiki haisee ja siihen vielä päälle se, että ei ajella mitään paikkoja, niin kombona on hurja löyhkä, joka puskee joillakin farkkujenkin läpi.

Vierailija
55/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi ns haisuli paikalla? 😂

Minulla ei ole mitään ongelmaa hygienian kanssa, mutta ei korjaaja jälkeensä jätä mitään hajua. Ymmärtäisin jos vieras makaisi hikisenä sohvalla niin haju voisi jäädä, mutta korjaaja ei pötköttele työajalla. 

Vierailija
56/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy kaukana mun henkilökohtaiselta alueeltani. Jos haistat olet aivan varmasti liian lähellä.

Kyllä meilläkin töis nuori mies joka haisee hieltä. Enkä todellakaan tule lähelle.

Vierailija
57/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla haisee vain nivuset, metallinen haju.

Vierailija
58/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva, epäsiisti henkilö edustaa itseään ja kertoo muille hajullaan, ettei hän piittaa muista ihmisistä. Yleensä hän on itsekeskeinen ja laiska.

Vierailija
59/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmiannettu.

-nainen29

Vierailija
60/103 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha = hienhaju? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme