Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miksi Tallinnassa kaikilla asiakaspalvelijoilla on naama nurinpĂ€in? 😳

Vierailija
02.07.2025 |

Siis aivan jÀÀtÀvÀÀ - eivÀt katso edes kohti! Tuolla menolla saisi Suomessa kenkÀÀ viikossa!

Kommentit (196)

Vierailija
1/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

YmmÀrrÀn kyllÀ, Viro on aika ankea maa.

2/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MietippÀ itse jos tekisit työtÀ orjapalkalla tÀysipÀivÀisesti alle 1000ekk jaksaisitko olla iloinen?

The only fears we have to fear is these fears itself.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Et sitten neukkuaikaan Tallinnassa poikennut?

Vierailija
4/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

kyllÀ se pistÀÀ ÀrsyttÀmÀÀn jos silmÀt ovat leuassa ja suu otsassa.

Vierailija
5/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvĂ€ vaan, niin se on minullakin. 

Vierailija
6/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suomalaisista ei kauheasti tykÀtÀ siellÀ. Muut saavat parempaa palvelua.

Vierailija
7/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PĂ€invastoin, virolaisethan ne ihannoi suomea

Vierailija
8/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ niihin kÀnnisiin Suomi turisteihin jossain vÀlissÀ kyllÀstyy

Vierailija
9/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YmmÀrrÀn kyllÀ, Viro on aika ankea maa.

KyllÀ Suomessakin suurin osa paikkakunnista on ankeita mutta ihmiset ja aspat pÀÀasiassa ihan mukavia/ei ainakaan naama nurinpÀin, Virossakin ne on nimenomaan aspat (ml. bussikuskit) jotka on tylyjÀ eikÀ ihmiset yleisesti.

Vierailija
10/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ niihin kÀnnisiin Suomi turisteihin jossain vÀlissÀ kyllÀstyy

Tuolla nÀytetÀÀn naamaa jopa lapsille/nuorille! Ollaan nuivia, jopa suoraan epÀkohteliaita. Kateellisia?

Vierailija
11/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Heille ei ehkĂ€ taota pÀÀhĂ€n asiakaspalvelua suoraan JenkeistĂ€ kuten meillĂ€? ItĂ€blokin opit yhĂ€ esillĂ€. 

Vierailija
12/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Virossa on heikko elintaso, ja siksi asiakaspalvelijat ovat vierasmaalaisille happamia, kun eivÀt itse pÀÀse elÀmÀssÀÀn eteenpÀin.

Neuvostoliiton hajoamisesta on jo yli 30 vuotta, mutta Viro ei vain taloudellisesti pÀrjÀÀ. Osaaminen puuttuu.

Vierailija
13/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Se on 70-vuotisen neuvostomiehityksen peruja. Kun on ollut pulaa kaikesta, niin palvelun tarjoaja on ollut se, jota pitÀÀ nöyristellÀ. KestÀÀ vielÀ hetken omaksua palvelualttius. Sama juttu muissakin baltian maissa.

Vierailija
14/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀyn usein (noin 5 x vuodessa) Tallinnassa ja yleisesti ottaen paikalliset ihmiset ovat minusta mukavia. En tiedÀ johtuneeko siitÀ, ettÀ minua luullaan paikalliseksi eikÀ suomituristiksi (monta kertaa on ollut tilanne, ettÀ virolainen kysyy minulta neuvoa tai muuten rupattelee jotain pientÀ. Koska olen oppinut ymmÀrtÀmÀÀn ja puhumaan itsekin viron kieltÀ kohtuullisesti, nÀistÀ tilanteista olen pÀÀssyt "paljastumatta" lÀpi).

Kaupoissa ymmÀrrÀn tylyn asiakkaspalvelun. En minÀkÀÀn ole ollut iloinen asiakaspalvelija, vaikka olen tienannut Suomessa työstÀ puolet enemmÀn kuin työntekijÀt virossa vastaavasta työstÀ tienaavat.

Vierailija
15/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Todistin Tallinnan laivalla niin jÀrkyttÀvÀÀ asiakaspalvelua, ettÀ en uskaltanut ostaa parfyymi-ja vaateosastolta mitÀÀn, etten provosoi tai ÀrsytÀ myyjÀÀ pelkÀllÀ olemassaolollani. Ja mikÀ iloinen nÀky odottikin toisessa myymÀlÀssÀ: ITSEPALVELU MAKSUAUTOMAATTI!!! Sain siltÀ koko matkani ystÀvÀllisimmÀn palvelun. Jatkossa sitten mieluummin Ruotsiin pÀin...

Vierailija
16/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

koska totuus on se ettei kukaan jaksa nykypÀivÀn asiakkaita, Suomessa on pakko hymyillÀ vaikka olisi saanut huonoista asiakkaista tarpeekseen, kÀsittÀmÀtön kulttuuri

aletaan antaa porttikieltoja asiakkaile tarvittaessa ja unohdetaan nuo asiakas on aina oikeassa mantrat

Vierailija
17/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joissain kulttuureissa, esim. VenÀjÀllÀ, hymy on tarkoitettu "lÀheisille". Liekö Viro tÀtÀ samaa osastoa. VÀhÀn sama kuin Suomessa "ei vain kuulu" jutella tuntemattomille ja olet tÀrÀhtÀnyt, jos tÀstÀ poikkeat.

Vierailija
18/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Viime viikolla virolaisessa kahvilassa: 

-Olisiko teillÀ kahvin kanssa j

-Ei!

-SelvÀ, kiitoksia paljon.

Vierailija
19/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€mĂ€. Poroina meidĂ€t siellĂ€ tunnetaan. Me Suomalaiset olemme itse törkeitĂ€ ja sikailevia siellĂ€.En yhtÀÀn ihmettele. Asuin siellĂ€, kun opiskelin siellĂ€, siis Tarttossa, mutta kĂ€vin Tsllinnassa usein. KyllĂ€ hĂ€vetti olla suomalainen todella usein. 

Vierailija
20/196 |
02.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aivan jĂ€rkyttĂ€vÀÀ. TĂ€mĂ€n kaltaista palvelutilannetta itsekin olin todistamassa. Ovatko virolaiset toisilleenkin tuollaisia? Itse en enÀÀ halua matkustaa koko maahan. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kahdeksan yksi