Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tallinnassa kaikilla asiakaspalvelijoilla on naama nurinpäin? 😳

Vierailija
02.07.2025 |

Siis aivan jäätävää - eivät katso edes kohti! Tuolla menolla saisi Suomessa kenkää viikossa!

Kommentit (211)

Vierailija
201/211 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli edellisessä työpaikassa virolainen kollega ja hän ei aio enää ikinä muuttaa sinne takaisin. Hän on siis todella mukava ihminen ja ei varmaan senkään takia sopeutunut koskaan kotimaahansa. Varsinkin Neuvosto-Viro oli traumaattinen paikka kasvaa.

Kertoi usein siitä, että Virossa inhotaan tänäkin päivänä suomalaisia, mutta ruotsalaisia suorastaan rakastetaan. Taustalla vaikuttavat neuvostoaikaiset asiat. Ennen kaikkea tämä, että Suomi lähetti virolaiset loikkarit Siperiaan, Ruotsi otti vastaan ja suojeli heitä. Myöskään Koiviston ämpyilyä Baltian maiden itsenäistymisen suhteen ei olla annettu vieläkään anteeksi.

Kollegani on saanut Virossa osakseen paljon kiusaamista, koska meni naimisiin suomalaisen miehen kanssa ja asettui tänne. Kuulemma maanpetturi.

Minä pystyn ymmärtämään tästä paljon. Miksi Suomi lähetti virolaiset loikkarit Siperiaan, miksi heitä ei autettu vaikka Ruotsiin? Myös Suomen oma asema oli tukala, sitäkään ei sovi unohtaa.

Olen myös Koiviston lisäksi erittäin vihainen HaLosen ja TuomIojan käytökseen Baltian suhteen (kyllä monen muunkin asian suhteen). Heidän ylimieliset, röyhkeät lausuntonsa olivat kuvottavaa kuultavaa! Viron presidentti Ilves antoi ihan aiheesta kitkerää palautetta.

Jos tätä ketjua lukee joku virolainen, niin haluan sanoa, etten ollut alkuunkaan samaa mieltä em. henkilöiden kanssa ja uskoakseni en ole ainoa. Pyydän Virolta omalta osaltani anteeksi, kun eiväthän nuo typerät tomppelit itse siihen kykene!

Turha näiden päättäjien päätöksistä on minulle kostaa, tavalliselle kansalaiselle. Aivan idioottimaista. 

Enkä pyydä anteeksi muiden puolesta.

Vierailija
202/211 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kun esitetä mitään. Vaivaannuttavaa sellainen tekopirteys ja hymyily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/211 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista ei kauheasti tykätä siellä. Muut saavat parempaa palvelua.

Tämä. Poroina meidät siellä tunnetaan. Me Suomalaiset olemme itse törkeitä ja sikailevia siellä.En yhtään ihmettele. Asuin siellä, kun opiskelin siellä, siis Tarttossa, mutta kävin Tsllinnassa usein. Kyllä hävetti olla suomalainen todella usein. 

Ei me kaikki sikoja olla.

Vierailija
204/211 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pirua sinne pitää matkustaa, jos palvelu ei miellytä. En lähtisi mistään hinnasta turistirysiin lomalle. Sen huomasin jo 40 vuotta sitten, että lomalle vain sinne, missä ei juuri muut käy.

Tai pysyn kotimaassa...täälläkin on ihan kivaa lomailla.

Vierailija
205/211 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm Virossa ja Itävallassa tehdään selväksi, ettei asiakas ole mikään palveltava prinsessa tai prinssi

Vierailija
206/211 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistin Tallinnan laivalla niin järkyttävää asiakaspalvelua, että en uskaltanut ostaa parfyymi-ja vaateosastolta mitään, etten provosoi tai ärsytä myyjää pelkällä olemassaolollani. Ja mikä iloinen näky odottikin toisessa myymälässä: ITSEPALVELU MAKSUAUTOMAATTI!!! Sain siltä koko matkani ystävällisimmän palvelun. Jatkossa sitten mieluummin Ruotsiin päin...

Suomessa saa 99%:sti hyvää palvelua, mutta kerran menin yhteen yksinyrittäjän liikkeeseen ja samaa aistin. Yrittäjä oli todella töykeä ja ihmisiä hyvin lukevana olin varma että jos sanon yhtään väärää sanaa tämä nainen alkaa huutamaan raivohuutoa. Luin myöhemmin googlearvosteluja liikkeestä ja eipä ollut mairittelevia. 

Vierailija
207/211 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat venäläisiä suurimmaksi osaksi. Heillä on sodan tunnelmat päässään. Virolaiset ovat iloisia ihmisiä.

Vierailija
208/211 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku matkustaa johonkin Viroon?

Hoitasivat eläintarhansa kuntoon.

Taitaa olla kuin kaatopaikka.

Vierailija
209/211 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm en kyllä allekirjoita tätä. Mielestäni Tallinnassa on ollut aivan hyvää, jopa erinomaista, palvelua hotelleissa, ravintoloissa ja kaupoissa. Hyvää enkkua puhuvat ja sellaista normaalia, iloista meininkiä.

Sen sijaan Tallinkin laivoilla palvelu on todella jäätävää 😅

Vierailija
210/211 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
211/211 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiset ovat sellaisia asiakaspalvelussa. Ei liity mitenkään turisteihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi