Miksi Tallinnassa kaikilla asiakaspalvelijoilla on naama nurinpäin? 😳
Siis aivan jäätävää - eivät katso edes kohti! Tuolla menolla saisi Suomessa kenkää viikossa!
Kommentit (211)
Tykkään, kun esitetä mitään. Vaivaannuttavaa sellainen tekopirteys ja hymyily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista ei kauheasti tykätä siellä. Muut saavat parempaa palvelua.
Tämä. Poroina meidät siellä tunnetaan. Me Suomalaiset olemme itse törkeitä ja sikailevia siellä.En yhtään ihmettele. Asuin siellä, kun opiskelin siellä, siis Tarttossa, mutta kävin Tsllinnassa usein. Kyllä hävetti olla suomalainen todella usein.
Ei me kaikki sikoja olla.
Mitä pirua sinne pitää matkustaa, jos palvelu ei miellytä. En lähtisi mistään hinnasta turistirysiin lomalle. Sen huomasin jo 40 vuotta sitten, että lomalle vain sinne, missä ei juuri muut käy.
Tai pysyn kotimaassa...täälläkin on ihan kivaa lomailla.
Mm Virossa ja Itävallassa tehdään selväksi, ettei asiakas ole mikään palveltava prinsessa tai prinssi
Vierailija kirjoitti:
Todistin Tallinnan laivalla niin järkyttävää asiakaspalvelua, että en uskaltanut ostaa parfyymi-ja vaateosastolta mitään, etten provosoi tai ärsytä myyjää pelkällä olemassaolollani. Ja mikä iloinen näky odottikin toisessa myymälässä: ITSEPALVELU MAKSUAUTOMAATTI!!! Sain siltä koko matkani ystävällisimmän palvelun. Jatkossa sitten mieluummin Ruotsiin päin...
Suomessa saa 99%:sti hyvää palvelua, mutta kerran menin yhteen yksinyrittäjän liikkeeseen ja samaa aistin. Yrittäjä oli todella töykeä ja ihmisiä hyvin lukevana olin varma että jos sanon yhtään väärää sanaa tämä nainen alkaa huutamaan raivohuutoa. Luin myöhemmin googlearvosteluja liikkeestä ja eipä ollut mairittelevia.
He ovat venäläisiä suurimmaksi osaksi. Heillä on sodan tunnelmat päässään. Virolaiset ovat iloisia ihmisiä.
Miks joku matkustaa johonkin Viroon?
Hoitasivat eläintarhansa kuntoon.
Taitaa olla kuin kaatopaikka.
Hmm en kyllä allekirjoita tätä. Mielestäni Tallinnassa on ollut aivan hyvää, jopa erinomaista, palvelua hotelleissa, ravintoloissa ja kaupoissa. Hyvää enkkua puhuvat ja sellaista normaalia, iloista meininkiä.
Sen sijaan Tallinkin laivoilla palvelu on todella jäätävää 😅
Virolaiset ovat sellaisia asiakaspalvelussa. Ei liity mitenkään turisteihin.
Turha näiden päättäjien päätöksistä on minulle kostaa, tavalliselle kansalaiselle. Aivan idioottimaista.
Enkä pyydä anteeksi muiden puolesta.