Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatusleikki: mitä tekisit, jos saisit viettää vuorokauden ihastuksesi kanssa?

Vierailija
02.07.2025 |

Oletetaan vielä, että tunteet olisivat molemminpuolisia tuon vuorokauden ajan. Jälkeen päin kumpikaan teistä ei muistaisi tapahtunutta eikä siitä koituisi seuraamuksia elämäänne. Mitä tekisit? Nyt saa antaa mielikuvituksen lentää!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskisin häntä pesemään mun ikkunat ja paskaraidat pytystä.

Vierailija
42/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävät määrät pilluhommia olisi tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kun herättyäsi et muista tai tiedä tehneesi mitään noista? Nussimalla vuorokauden on ainakin pussit tyhjänä jonkin aikaa.

Koska noin mä haluaisin tehdä hänen kanssaan, muistaisin sitä tai en. Ainakin olisin onnellinen sen hetken ja ainakin hän tietäisi sen hetken ajan, mitä ajattelen hänestä.

Yhtä hyvin voisit kysyä miksi kukaan haluaisi elämässään tehdä mitään, kun ei sitä kuoltuaan kuitenkaan muista.

Miksei ihastuksesi tiedä mitä ajattelet hänestä?

Vierailija
44/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pussailtaisiin ja juteltaisiin 😍 Pääsisin vihdoinkin käsiksi miehen ihanaan pyllyyn.

Siis mitä ihanaa jonkun miehen pyllyssä on? Se istuu sillä ja paskoo sieltä. 

Minäkin olen aina miettinyt, miksi sitä pitää himoita. Homot jotenkuten ymmärtää, mutta että naisetkin. 

No mitä hienoa on naisen pyllyssä yhtään sen enempää? Aika moni mies naisten periä katselee. Miksei naiset saisi katsoa miesten?

Saa katsoa mutta en ymmärrä miksi se naisia kiinnostaisi. Miesten viehtymys naisten periin on helppoa ymmärtää, koska evoluutioympäristössä yhdyntä hoidettiin monesti takaa päin.

Vierailija
45/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet kerrat on puhuttu, mitä tehtäisiin. Kuulemma saisin ihan joka paikkaan. 😆

Vierailija
46/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta haaveilin kaikenlaisesta rietastelusta hänen kanssaan. Nyt olen jo tovin rietastellut hänen kanssaan ja se on ollut jopa parempaa kuin haaveissani.

Vierailija
47/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole varsinaisesti "ihastukseni", vaan nuoruudenaikainen rakkauteni, jonka kanssa asuttiinkin jo yhdessä 89-90 luvun taitteessa, mutta hän on ainoa jota koskaan olen oikeasti rakastanut ja edelleenkin jossain sieluni sopukoissa kaipaan häntä. Hän on se kenet nuorena halusin ja hänkin halusi minut silloin, tiemme vaan veivät erilleen.

Kun näen häntä satunnaisesti nykyään, sydän pamppailee yhä, kuin silloin nuorena, enkä saa silmiäni irti hänestä. Se mitä tekisimme yhden yhteisen päivän ajan olisi varmaan välien selvittelyä, puitaisi mitä tapahtui ja miksi silloin nuorena. On niin paljon mitä silloin jäi sanomatta tai oikeastaanhan silloin erotessamme (hän petti ja jätti minut) jäi kaikki sanomatta, että päivä menisi varmaankin siinä puidessa.

Uskonpa että ainakin minä itkisin katkerasti välillä ja hänet tuntien saattaisi hänelläkin silmät kostua, voi olla että välillä kipinöisi ja minä saattaisin vaikka huutaa ja raivota hänelle siitä mitä minulle teki ja miten särkis sydämeni. Sitten halaisimme, pyytäisimme anteeksi toisiltamme ja suutelisimme. Ehkä söisimme yhdessä, ehkä käyttäisimme hänen koiransa kävelyllä mutta en jotenkin usko että näillä ikävuosilla enää päätyisimme sänkyyn. Jotenkin se ei olisi tässä hetkessä tärkeää. Tärkeintä olisi, että hän tietäisi mitä minä ajattelen menneestä, mitä ajattelen hänestä nyt ja mitä hän ajattelee minusta. Uskon että tämä päivä päättyisi kuitenkin molemmin puolin hyvin jos vain minä uskaltaisin sanoa kaiken, siis ihan kaiken sen mitä olisin halunnut ja mitä hänestä ajattelin nuorena ja ajattelen yhä. 

Vierailija
48/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeleisimme vanhalla vimpan päälle laitetulla jenkkiraudalla, käytäis syömässä tai kahvilla ja mutta enpä usko että muuta syntyisi, tilanne voisi olla tukala eikä ehkä yhteistä puheenaihetta löytyisi kovinkaan pitkäksi aikaa, koska hän on varattu.

Vierailija
49/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole varsinaisesti "ihastukseni", vaan nuoruudenaikainen rakkauteni, jonka kanssa asuttiinkin jo yhdessä 89-90 luvun taitteessa, mutta hän on ainoa jota koskaan olen oikeasti rakastanut ja edelleenkin jossain sieluni sopukoissa kaipaan häntä. Hän on se kenet nuorena halusin ja hänkin halusi minut silloin, tiemme vaan veivät erilleen.

Kun näen häntä satunnaisesti nykyään, sydän pamppailee yhä, kuin silloin nuorena, enkä saa silmiäni irti hänestä. Se mitä tekisimme yhden yhteisen päivän ajan olisi varmaan välien selvittelyä, puitaisi mitä tapahtui ja miksi silloin nuorena. On niin paljon mitä silloin jäi sanomatta tai oikeastaanhan silloin erotessamme (hän petti ja jätti minut) jäi kaikki sanomatta, että päivä menisi varmaankin siinä puidessa.

Uskonpa että ainakin minä itkisin katkerasti välillä ja hänet tuntien saattaisi hänelläkin silmät kostua, voi olla että välillä kipinöisi ja minä saattaisin vaikka huutaa j

Sano se tänne, ehkä se auttaa vähän.

Vierailija
50/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveltäisiin jossain kauniissa paikassa käsi kädessä. Halattaisiin ja suudeltaisiin. Oltaisiin lähekkäin ja katsottaisiin toisiamme syvälle silmiin. Rakasteltaisiin ja nukahdettaisiin sylikkäin. Kun herättäisiin niin hyväiltäisiin toisiamme ja rakasteltaisiin uudelleen. Sitten voitaisiin käydä uimassa ja saunomassa sekä uudelleen uimassa. Katsottaisiin sylikkäin joku hyvä elokuva ja juteltaisiin kaikesta mahdollisesta elokuvan jälkeen. Halattaisiin ja suudeltaisiin lisää. Oi mikä unelmien vuorokausi se olisikaan!

Vierailija
51/52 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/52 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltaisiin aina kun ei jaksettaisi rakastella.