Ajatusleikki: mitä tekisit, jos saisit viettää vuorokauden ihastuksesi kanssa?
Oletetaan vielä, että tunteet olisivat molemminpuolisia tuon vuorokauden ajan. Jälkeen päin kumpikaan teistä ei muistaisi tapahtunutta eikä siitä koituisi seuraamuksia elämäänne. Mitä tekisit? Nyt saa antaa mielikuvituksen lentää!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
En mitään koska sitä ei tapahdu. Hän juuri postasi someen kuvan uudesta, käsittääkseni ekasta rivarikämpästään, joten ilmeisesti muija vielä on ja varmaan seuraavaksi tulee vauva. Turhaan sitä häneen enää laittaa ajatusta. Mun tuuria nyt tässä elämässä. Olen täällä selkeesti oppimassa nöyristymistä. En tiedä milloin oikein riittää mutta edelleen tätä koulua käydään.
Iloitkaa te, joilla on vielä chänssi siihen tiettyyn.
Ei mullakaan ole mitään mahdollisuuksia, mut voihan sitä välillä haaveilla ja palata sitten taas maan pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vois kans ite laittaa mitä itse tekisit.
Mä haluaisin viettää hänen kanssaan kauniin kesäpäivän. Toivoisin, että hän veisi mut johonkin itselleen tärkeään paikkaan. Haluaisin että hän kertoisi mulle lapsuudestaan ja muutenkin elämästään. Haluaisin kuulla hänen ajatuksiaan eri asioista ja hänen toiveensa ja haaveensa tulevaisuuden suhteen.
Haluaisin kävellä hänen kanssaan päämäärättömästi ympäri kaupunkia käsi kädessä ja tutkia paikkoja. Haluaisin istuskella illalla merenrannalla hänen kanssaan auringon laskiessa. Haluaisin käydä iltauinnilla ja kiusoitella häntä roiskuttamalla vettä hänen päälleen, jos hän empisi veteen menemistä.
Haluaisin pitää häntä kainalossa, toivoisin että hän painaisi päänsä mun olkapäälle, niin että tuntisin hänen hiustensa tuoksun. Haluaisin halata ja suudella häntä. Ehkä myös rakastella, jos kumm
Tämä voitti kyllä mun haaveilut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussailtaisiin ja juteltaisiin 😍 Pääsisin vihdoinkin käsiksi miehen ihanaan pyllyyn.
Siis mitä ihanaa jonkun miehen pyllyssä on? Se istuu sillä ja paskoo sieltä.
Minäkin olen aina miettinyt, miksi sitä pitää himoita. Homot jotenkuten ymmärtää, mutta että naisetkin.
No mitä hienoa on naisen pyllyssä yhtään sen enempää? Aika moni mies naisten periä katselee. Miksei naiset saisi katsoa miesten?
Nussisin pyllyt ja pillut ruvelle🥵
Kyse on molemminpuolisesta syvästä ihastuksesta yli 30 vuotta sitten. Haluaisin kertoa miten elämäni on mennyt ja mitä ikävää tapahtui sen jälkeen kun päätin jättää hänet. Haluaisin kuulla hänen elämästään ja ajatuksistaan. Kertoisin muutamasta asiasta sekä kirjankirjoittamisestani hänelle. Kävelisimme yhdessä jossakin kesäisessä kauniissa paikassa, kävisimme kahvilassa ja ajelisimme hänen autollaan. En haluaisi mitään fyysistä läheisyyttä, koska olen parisuhteessa. Tuon tapaamisen jälkeen emme enää tapaisi, mutta haluaisin tavata hänet vielä kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin viettää hänen kanssaan kauniin kesäpäivän. Toivoisin, että hän veisi mut johonkin itselleen tärkeään paikkaan. Haluaisin että hän kertoisi mulle lapsuudestaan ja muutenkin elämästään. Haluaisin kuulla hänen ajatuksiaan eri asioista ja hänen toiveensa ja haaveensa tulevaisuuden suhteen.
Haluaisin kävellä hänen kanssaan päämäärättömästi ympäri kaupunkia käsi kädessä ja tutkia paikkoja. Haluaisin istuskella illalla merenrannalla hänen kanssaan auringon laskiessa. Haluaisin käydä iltauinnilla ja kiusoitella häntä roiskuttamalla vettä hänen päälleen, jos hän empisi veteen menemistä.
Haluaisin pitää häntä kainalossa, toivoisin että hän painaisi päänsä mun olkapäälle, niin että tuntisin hänen hiustensa tuoksun. Haluaisin halata ja suudella häntä. Ehkä myös rakastella, jos kumm
Koska tuut hakemaan mut? T:16
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pitää häntä kainalossa, toivoisin että hän painaisi päänsä mun olkapäälle, niin että tuntisin hänen hiustensa tuoksun. Haluaisin halata j
Koska tuut hakemaan mut? T:16
Jos tuon ylemmän kanssa ei onnistu, niin mä oon täällä varalla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kun herättyäsi et muista tai tiedä tehneesi mitään noista? Nussimalla vuorokauden on ainakin pussit tyhjänä jonkin aikaa.
Minulle riittäisi tapaaminen ja keskustelu muutamasta tärkeästä asiasta. Ulkoisilla puitteilla ei ole niinkään väliä, mutta kaunis kesäinen päivä olisi mukava tapaamishetki.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittäisi tapaaminen ja keskustelu muutamasta tärkeästä asiasta. Ulkoisilla puitteilla ei ole niinkään väliä, mutta kaunis kesäinen päivä olisi mukava tapaamishetki.
Ihanan vähään olet tyytyväinen, arvostan <3
Pyytäisin että saisin ja katsoa vierestä kun sen mies painais sitä.
Viettäisimme vuorokauden normaalia elämää kiirehtimättä.
Rakastelisimme, tekisimme ruokaa ja söisimme yhdessä, rakastelisimme, nukahtaisimme sylikkäin, rakastelisimme. Ehkä saunoisimme ja kävisimme uimassa. Ja rakastelisimme.
Ihan unelma vielä näin 39v jälkeenkin
Vierailija kirjoitti:
Nussisin pyllyt ja pillut ruvelle🥵
Mikset munaa? 🤔
Pussaisimme molemmat partaisia suitamme😍
Vierailija kirjoitti:
No rakastelisin sen kanssa niin paljon kuin jaksaisin, tietysti!
Tämähän on aivan selvä asia.
Nauttisin hänestä kaikilla aisteilla. Tuoksuttelisin, katselisin, tuntisin iholla, koskettelisin. Maistelisin
Miksi ihmeessä kun herättyäsi et muista tai tiedä tehneesi mitään noista? Nussimalla vuorokauden on ainakin pussit tyhjänä jonkin aikaa.
Koska noin mä haluaisin tehdä hänen kanssaan, muistaisin sitä tai en. Ainakin olisin onnellinen sen hetken ja ainakin hän tietäisi sen hetken ajan, mitä ajattelen hänestä.
Yhtä hyvin voisit kysyä miksi kukaan haluaisi elämässään tehdä mitään, kun ei sitä kuoltuaan kuitenkaan muista.
Mä voisin tehdä samat mutta jättäisin väliin elokuvat ja ravintolat. Syödä voisi kämpälläkin.