Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatusleikki: mitä tekisit, jos saisit viettää vuorokauden ihastuksesi kanssa?

Vierailija
02.07.2025 |

Oletetaan vielä, että tunteet olisivat molemminpuolisia tuon vuorokauden ajan. Jälkeen päin kumpikaan teistä ei muistaisi tapahtunutta eikä siitä koituisi seuraamuksia elämäänne. Mitä tekisit? Nyt saa antaa mielikuvituksen lentää!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois kans ite laittaa mitä itse tekisit.

Vierailija
2/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rakastelisin sen kanssa niin paljon kuin jaksaisin, tietysti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyystäisin sitä perärööriin niin että paikat olis jauhelihana. Ja sen jälkeen heittäytyisin mahalleni odottelemaan samaa. +toisto ad nauseam

Vierailija
4/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailtaisiin ja juteltaisiin 😍 Pääsisin vihdoinkin käsiksi miehen ihanaan pyllyyn.

Vierailija
5/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti sillä olisi? Sama kuin näkisi unta eikä muistaisi sitä jälkeenpäin.

Sitäpaitsi "Jälkeen päin kumpikaan teistä ei muistaisi tapahtunutta eikä siitä koituisi seuraamuksia elämäänne"

Miten tuon voisi edes tietää saati kuka sellaiseen väitteeseen luottaisi edes.

Vierailija
6/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti nolaisin itseni puhumalla typeriä, eikä tyyppi haluaisi nähdä minua enää koskaan.

Vierailija
7/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään, koska mitä järkeä on tehdä asioita jos niitä ei muista?

Vierailija
8/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussisin ja sitten nussisin vähän lisää.

Vierailija
9/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastusta ei ole. Mutta varmaan juttelisin jotain jos se haluaa, voisin olla autossa sen kyydissä katsomassa maisemia jos se ei ole kaahaushullu, käytäisi ostoksilla niin että kumpikin menee omiin lempikauppohinsa erikseen ja lautapelit. Sauna ja järvi. Oikeasti ei tuntemattoman kanssa voisi mennä noin vain.

Vierailija
10/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussailtaisiin ja juteltaisiin 😍 Pääsisin vihdoinkin käsiksi miehen ihanaan pyllyyn.

Siis mitä ihanaa jonkun miehen pyllyssä on? Se istuu sillä ja paskoo sieltä. 

Vierailija
11/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

panisin tietenkin

Vierailija
12/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin elokuvissa, sitten syömässä ja vuokrattaisiin joku kiva kämppä, jossa porealtaassa juotaisiin skumppaa ja käytäis saunassa. Loput sängyssä. 

Vierailija
13/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen aina miettinyt, miksi sitä pitää himoita. Homot jotenkuten ymmärtää, mutta että naisetkin. 

Vierailija
14/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti nolaisin itseni puhumalla typeriä, eikä tyyppi haluaisi nähdä minua enää koskaan.

Höpöhöpö, tunteet ovat molemminpuolisia tässä leikissä

Vierailija
15/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antautuisin nussittavaksi koko pimpsani kyllyydellä

Vierailija
16/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveltäisiin käsikädessä ja ihmeteltäisiin maailmaa, pussailtaisiin puiston penkillä, käytäisiin kahvilassa, lounaalla, museossa,  ihmeteltäisiin lisää toisiamme ja maailmaa. Illalla kotiin katsomaan leffaa ja/tai romanttinen illallinen. Seksiä. Nukkumista. Ja aamulla taas lisää seksiä. Rauhallinen aamupala. 24h olisi mennyttä.

Vierailija
17/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vois kans ite laittaa mitä itse tekisit.

Mä haluaisin viettää hänen kanssaan kauniin kesäpäivän. Toivoisin, että hän veisi mut johonkin itselleen tärkeään paikkaan. Haluaisin että hän kertoisi mulle lapsuudestaan ja muutenkin elämästään. Haluaisin kuulla hänen ajatuksiaan eri asioista ja hänen toiveensa ja haaveensa tulevaisuuden suhteen.

Haluaisin kävellä hänen kanssaan päämäärättömästi ympäri kaupunkia käsi kädessä ja tutkia paikkoja. Haluaisin istuskella illalla merenrannalla hänen kanssaan auringon laskiessa. Haluaisin käydä iltauinnilla ja kiusoitella häntä roiskuttamalla vettä hänen päälleen, jos hän empisi veteen menemistä.

Haluaisin pitää häntä kainalossa, toivoisin että hän painaisi päänsä mun olkapäälle, niin että tuntisin hänen hiustensa tuoksun. Haluaisin halata ja suudella häntä. Ehkä myös rakastella, jos kummastakin tuntuisi siltä. Joka tapauksessa haluaisin, että hän nukahtaisi kainalooni. Kuuntelisin hänen tasaista hengitystään ja silittäisin hänen hiuksiaan ja ihoaan hellästi ennen kuin itse nukahtaisin.

Aamulla ennen kuin meidän pitäisi erota, antaisin vielä suudelman hänen otsalleen.

Vierailija
18/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pointti sillä olisi? Sama kuin näkisi unta eikä muistaisi sitä jälkeenpäin.

Sitäpaitsi "Jälkeen päin kumpikaan teistä ei muistaisi tapahtunutta eikä siitä koituisi seuraamuksia elämäänne"

Miten tuon voisi edes tietää saati kuka sellaiseen väitteeseen luottaisi edes.

Haluan tietää mitä tekisit, jos voisit elää vain siinä hetkessä miettimättä seurauksia.

Ja toisaalta ilman tuota ehtoa moni täällä vastaisi että hän on varattu/ei ole kiinnostunut ja tuollainen vastaus olisi tylsä.

Vierailija
19/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään koska sitä ei tapahdu. Hän juuri postasi someen kuvan uudesta, käsittääkseni ekasta rivarikämpästään, joten ilmeisesti muija vielä on ja varmaan seuraavaksi tulee vauva. Turhaan sitä häneen enää laittaa ajatusta. Mun tuuria nyt tässä elämässä. Olen täällä selkeesti oppimassa nöyristymistä. En tiedä milloin oikein riittää mutta edelleen tätä koulua käydään. 

Iloitkaa te, joilla on vielä chänssi siihen tiettyyn. 

Vierailija
20/52 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan miehen lihaksikas pylly nyt herkku!