Jos puoliso on sanonut että saan katsoa hänen kännykkänsä ihan koska tahansa, sieltä ihan mitä tahansa ja miten tarkkaan tahansa
Tarkoittaako se että saan tehdä sen myös siten, ettei hän tiedä milloin sen teen?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Jos on petturi ukko, niin tongi milloin vaan. Niitä ei koske mitkään säännöt. Tongi ja heitä ulos.
Allekirjoitan.
Syyllistyt rikokseen katsoessasi puolisosi puhelinta.
Miksi olla yhdessä, jos ei luota? Meillä avioliittoa yli 30 vuotta takana, koskaan ei ole ollut tarvetta tutkia tai ratsata yhtään mitään. Eikä tule ikinä olemaankaan. Rakkautta ei saa aikaan kontrolloimalla.
Vierailija kirjoitti:
Syyllistyt rikokseen katsoessasi puolisosi puhelinta.
Ei tietenkään syyllisty, kun siihen on lupa. Älä sontaa puhu.
Ne jotka väittää ettei luottamusta saa takaisin noin, eivät ole selvästi olleet ko. tilanteessa.
Kuulostaa lähinnä siltä, että puolisosi on "antanut luvan" kännykän tutkimiseen jonkun riidan yhteydessä, eikä siis oikeasti tarkoita sitä, että ap hänen kännykkäänsä selailee
Meillä ei koskaan olla tutkittu toisten kännyköitä sen paremmin kuin lompakoitakaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla yhdessä, jos ei luota? Meillä avioliittoa yli 30 vuotta takana, koskaan ei ole ollut tarvetta tutkia tai ratsata yhtään mitään. Eikä tule ikinä olemaankaan. Rakkautta ei saa aikaan kontrolloimalla.
Rakkaus kuolee kontrolliin
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lähinnä siltä, että puolisosi on "antanut luvan" kännykän tutkimiseen jonkun riidan yhteydessä, eikä siis oikeasti tarkoita sitä, että ap hänen kännykkäänsä selailee
Ei ollut riidan yhteydessä ja kyllä tarkoittaa. Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Meillä on itsestään selvyys, että jos on jostain syystä tarvetta joku asia tsekata puolison puhelimesata, niin siihen ei ole mitään estettä. Tästä huolimatta emme kuitenkaan toistemme puhelimia syynäile.
Meillä sama. Saatan joskus vaikka googlettaa jotain mieheni puhelimella, jos omasta on akku loppu ja olen juuri laittanut sen lataukseen. Tai mies minun. En kuitenkaan ole koskaan käynyt lukemassa mitään hänen viestejään tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on itsestään selvyys, että jos on jostain syystä tarvetta joku asia tsekata puolison puhelimesata, niin siihen ei ole mitään estettä. Tästä huolimatta emme kuitenkaan toistemme puhelimia syynäile.
Meillä sama. Saatan joskus vaikka googlettaa jotain mieheni puhelimella, jos omasta on akku loppu ja olen juuri laittanut sen lataukseen. Tai mies minun. En kuitenkaan ole koskaan käynyt lukemassa mitään hänen viestejään tms.
Lisään vielä, että vaikka itsellä ei ainakaan ole mitään salattavaa, en silti pitäisi siitä, että mies kävisi omin luvin lukemassa viestejäni, riita siitä tulisi.
saa mun puhelinta katsoa, mutta on sen verran tumpelo että saattaa painella mitä tahansa, joten vain minun seuratessani mitä touhuaa, ettei poistu esim. kaikki numerot tai lataa jotain mitä sattuu kun ei ymmärrä mitä mistäkin tapahtuu.Minä saan hänen puhelintaan katsoa ja poistella kaikki turhat sp.viestit, muuten se olisi täynnä mainoksia, päivitykset teen myös
Kaikille puhelimet ei ole mitään yksityisiä aarreaittoja. Ne on vaan puhelimia. Nykyaikanakin.
Tottakai saa ja luotan puolison niin paljon ettei hän rupea tarkoitusperäisesti mitään viestejä lukemaan. Puhelimet on meillä vain puhelimia
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa ja luotan puolison niin paljon ettei hän rupea tarkoitusperäisesti mitään viestejä lukemaan. Puhelimet on meillä vain puhelimia
Oletteko kertoneet läheisillenne, että teille luottamuksella lähetetyt viestit ovat myös toisen nähtävillä vai salaatteko tiedon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kertoneet läheisillenne, että teille luottamuksella lähetetyt viestit ovat myös toisen nähtävillä vai salaatteko tiedon?
Sä et yhdestäkään kaveristasi tai sukulaisestasi tiedä vaikka heidänkin puolisonsa tai lapsensa lukisivat hänelle lähettämäsi viestit. Et todellakaan tiedä, ei kukaan tiedä. Jos tuo ajatus niin kovin pelottaa, älä lähettele sellaisia viestejä joita et halua kenenkään muun silmiin. Yksinkertaista.
Sairas on suhde jos pitää toisen puhelinta kyylätä. Pitäisikö hakea apua?
En edes olisi suhteessa sellaisen kanssa joka salaisi jotenkin kännykkäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et yhdestäkään kaveristasi tai sukulaisestasi tiedä vaikka heidänkin puolisonsa tai lapsensa lukisivat hänelle lähettämäsi viestit. Et todellakaan tiedä, ei kukaan tiedä. Jos tuo ajatus niin kovin pelottaa, älä lähettele sellaisia viestejä joita et halua kenenkään muun silmiin. Yksinkertaista.
Ok, eli ette kerro kavereille, että ettette ole luotettavia. Toivottavasti saavat selville, ettei teille kannata uskoutua huolistaan tai suruistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli ette kerro kavereille, että ettette ole luotettavia. Toivottavasti saavat selville, ettei teille kannata uskoutua huolistaan tai suruistaan
Väärin, vaan mä tiedän hyvin että ystävieni miehet tietävät mun kuulumiseni. Ja siksi tiedän ettei tuo mitään järisyttävän harvinaista ole. Eikä siinä myöskään ole mitään pahaa, ei haittaa yhtään mitään. Ovat sitten lukeneet itse tai ei. Ihan sama.
Jos ei halua asioitaan jonkun "ulkopuolisen" silmiin, ei kirjoita niitä mihinkään. Helppoa.
Et saa. Mutta voit pyytää milloin vaan.
Jos joku sen kaveri on juuri viestinyt jotain henkilökohtaista, niin se ei ole tarkoitettu sinulle. Se pitää saada pistää piiloon.
Jos on petturi ukko, niin tongi milloin vaan. Niitä ei koske mitkään säännöt. Tongi ja heitä ulos.