Mistä olet ollut onnellinen tänään?
Ite olen onnellinen kun sain lääkkeet ostettua, vaikka tosi tiukkaa on budjetin kanssa.
Kommentit (119)
Olen onnellinen lapsesta.
Lapsi on tehnyt mulle tänään leikkikeittiössään monen ruokalajin illalliset ja lukenut mulle kirjoja. (On muuten hämmästyttävää, miten on oppinut kirjoja ulkoa sanasta sanaan).
Olen iloinen eläimistä, ne antaa kyllä uskomattoman paljon iloa.
Ja mies teki tänään hyvää ruokaa. Nyt on kalassa. Katsotaan tuoko sieltä jotain.
Ihana sadekuuro viilensi ilman : )
Äitini rintasyöpä ei ole lähettänyt etäpesäkkeitä.
Ajoin pyörällä ja tunsin kasvoillani lämpimän ja kukilta tuoksuvan kesätuulen. Päässäni alkoi soida Frank Sinatran sommerwind-kappale.
Siitä että kuulin heinäsirkan sirittävän. T:54-v
Vierailija kirjoitti:
Sain uuden työpaikan.
Onnittelut <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain uuden työpaikan.
Onnittelut <3
Kiitos!
Sain maalattua seinät yhdestä huoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain uuden työpaikan.
Onnittelut <3
Kiitos!
En muuten odottanut saavani paikkaa, koska olen yli 50. Tuntuu tosi kivalle.
Tänään oli itseasissa vähän huono päivä, oli jotenkin kiukkuinen fiilis ja suunnitelmat meni uusiksi. Päätin sit rannalla olon ja uinnin jälkeen vaan olla kotona ja sokeroida karvat, pestä hiukset jne., jotta huomenna voisi aloittaa puhtaalta pöydältä.
Siitä että on loma saa syödä, makkaraa juoda kaljaa aamusta iltaan ja naida. niin paljon kun lystää.😀😃🤪
Viikon mittainen työputki tuli vihdoin päätökseen ja päästiin lähtemään pidemmälle viikonloppureissulle 🤍
Ihanaa, että asunnossani on ilmanviilennin! Ulos ei näillä helteillä tee mieli mennä.
Koiranpennun iloisista vesileikeistä, ostin sille pienen altaan ja voi sitä riemua.
Vessa meni tukkoon krapulap*skasta. Sain sen taas toimimaan.
Auringosta ja lämmöstä! 32 tänään.
Lounaasta rakkaitten ystävien kanssa ja tulevasta illasta yhden ystävän viiskymppisillä
terkut etelä-Euroopasta
Työkaverit alkavat palaamaan kesälomilta!
Tänään on ollut jonkun verran pilviä ja yksi kunnon sadekuurokin viilensi hetkeksi ilmaa!